Lobby

Beoordelingen van NH Pisa

4 out of 5
NH Pisa
Piazza Stazione 2, Pisa, PI

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 354 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 364 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 173 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 73 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed ontbijt Ligging tegenover Pisa Centrale Propere kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rutger, Eindhoven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naast station mensen zijn vriendelijk
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fathia

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Francesco Barbera - Resident Manager op 5 jul 2023
Dear FathiaThank you for your positive feedback after your stay at NH Pisa.Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for youWe look forward to welcoming you again at our hotel soon.Warmest regards from the entire NH Pisa Staff. Francesco Barbera - Resident Manager

8/10 – Goed

F.W.

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Kamers zijn heel gehorig. Niet voor geluid van buiten maar kamers onderling
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Mats

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovatie/opknappen kamers is noodzakelijk
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Marjolein Cornélie Johanna

5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel erg prettig. Onze kamer op de 5de verdieping met balkon was geweldig. Ondanks dat we tegenover het station verbleven hebben we totaal geen geluidsoverlast ervaren.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Martine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, mooie kamers, goede bedden.
4 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Ok
The hotel is okay, but the current status of the more expensive and luxury rooms are not worth the price. It was already used too much. As well it’s absolutely nonsense that in a €100+ room a minibar is not even filled. Breakfast is above expectations for Italian standards. The whole hotel is the Italian version of NH
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Hubert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Mooi hotel, centrale ligging, comfortabele kamer en heerlijk ontbijt.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van staff op 27 okt 2020
Dear Hubert thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us. We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience. Feel special!

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Perfecte ligging, schoon, goed ontbijt en ruimte kamers. Aanrader om hier te verblijven. Great location, clean and spacious rooms. Would def reccommend this hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van staff op 1 sep 2020
Dear Michael thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us. We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience. Feel special!

6/10 – Redelijk

Debbie, Sneek

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
In het centrum maar wel wat gedateerde kamers. De bedden zijn wel recent vervangen
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van staff FO op 31 aug 2020
Dear Debbie, thanks for choosing NH Pisa for your stay and for spending part of your time to share your feedback with us. We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to try to exceed them, offering you our best service and all the comforts you need. Best regards

10/10 – Uitstekend

Rabie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
.
Personeel is vriendelijk snelle check in en check Out. Alleen kamer ziet er uitgeleefd uit.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Sandro Cardinali op 19 jul 2020
Dear Rabie, thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us. We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience. Feel special! Sandro Cardinali General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Marieke, Ninove

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Inchecken aan de balli verliep heel stroef met moeite uitleg over het ontbijt blijkbaar tegen haar gedacht dat ze haar werk deed. De man die bij het uitchecken er was heel vriendelijk Spijtig voor zo een hotel graag liever wat vriendelijkheid toch . Kamer was basis maar goede bedden en ook weinig lawaai Ontbijt heel uitgebreid en lekker ook makkelijk rechtover het treinstation
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Super ligging, tegenover station en alles in Pisa op loopafstand. Ontbijt was prima. Kamers waren niet zoals op de website. De kamer was oud en sterk aan vernieuwing toe. Gaten in de muren en de verf kwam van de muren af. Foto’s van de kamers op internet zijn blijkbaar foto’s van de paar gerenoveerde kamers die het hotel heeft. Daarnaast zijn de kamers enorm gehorig. Zo werden we ‘s ochtends wakker van de wekker en het ochtendritueel van de kamers naast ons.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Kamer was een beetje sfeerloos maar wel schoon en netjes. Fijne badkamer/douche en er was een koelkastje, airco en kluis aanwezig. Bed ligt lekker (zacht) en weinig/tot geen geluiden van andere kamers. Mijn kamerpasje werkte niet, dit werd gelijk opgelost. Ontbijt was heerlijk! Veel keuze en goed verzorgd.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in front of Pisa Central Train and Bus Station, we had 2 proper rooms, clean and very less noise from outside. Check in and check out was clear and well organised. The internet connection was free and works well. We had the typical NH hotels breakfast, it tasted very well but and the employees are very friendly. Only some of the tables are a little bit to tight to reach the buffet area without bothering other guests.
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn dichtbij het station en bij het centrum. Minder was het achterstallig onderhoud aan de badkamer. Kraan bleef lekker en wasbakputje stonk als hij open stond.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the best service
Great hotel /good price. I lost my phone in taxi and reception did everything to help me get it back. Perfect !
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old hotel
The hotel needs a big restoration. So much money for 1 night. The room was clean no comment on this but old and completely outlived.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Zarrin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Service is good. Kamers zijn klein. Locatie is perfect winkels, uitgaan, pisa toren, restaurants, cafés alles op loopafstand. Airco werkt niet goed kamers zijn erg warm . Wifi werkt af en toe en heel zwak . Ontbijt is heel goed . In het algemeen Pisa is een oud en kleine stad , is niet veel te bleven behalve Pisa toren en paar kerken.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Ron, Breda

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel naast het station.
Ik heb NH Pisa als een prima hotel ervaren. Hoewel de kamer in mijn geval deels gedateerd was was deze hartstikke schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel al is het Engels in sommige gevallen met wat handen en Voeten. Ze waren toen ik het hotel heb bezocht(eind juni 2018) druk in de weer met het upgraden van kamers. Ruime lobby en goed ontbijt.
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxt verblijf in Pisa!
Het verblijf in NH Pisa is mij goed bevallen. Het is een kwalitatief goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder was de ligging ideaal tegenover het station, aangezien ik per trein arriveerde en zo naar binnen kon lopen. Schoon een een uitgebreid ontbijtbuffet. En de bezienswaardigheden waren op loopafstand.
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Jul, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie
Fijn hotel op korte afstand van het vliegveld. Makkelijk te lopen naar de centrum de toren van Pisa. Nette kamers met fijne frisse bedden. Personeel was erg aardig en behulpzaam. Ontbijt prima.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Danny, Vlaardingen

Tegenover het centraal station van Pisa
Het hotel is prima te doen voor een paar nachten. Sommige kamers zijn gerenoveerd, die van ons was dat niet. De airco werkte niet en maakte enorme herrie, maar nadat we dit gemeld hadden werd deze gemaakt. Badkamer ook gedateerd maar wel schoon. Bedden waren prima.
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Sean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very handy location for the train station and Airport/PisaMover. Also not too far a walk into the historic part of Pisa. Stayed here twice now, perfect location for a one or two night stay before travelling on by train to other areas of Italy.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Gordana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Linda

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing overall but very convenient to rail station which was the main thing.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful location. Very easy to get to. Great staff. Breakfast was delicious. Would stay again.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was as described. Clean and good size. Staff at reception were nice and welcoming. Would recommend staying here
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Byron

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Lara, Lancaster

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Steven

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Karl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Stuart

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Khaled

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst part about the stay is that they have a staff member who is extremely rude, doesn’t comprehend English very well (but doesn’t even try to understand what the other person is saying ) and he’s extremely extremely arrogant with an attitude problem I wanted to print some train tickets as my phone was not functioning and he was extremely unhelpful that I decided it’s easier to go to the train station and figure it out there
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Rebecca

Positief: Netheid
Air conditioning didn’t work and my window opened onto a noisy road but otherwise the room and hotel were nice.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Aida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and good hotel
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Francesco Barbera – General Manager op 30 mrt 2024
Dear Sir,thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience.Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

10/10 – Uitstekend

Hüseyin Can

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
123
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Francesco Barbera – General Manager op 30 mrt 2024
Dear Sir,thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience.Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

10/10 – Uitstekend

Giovanna Ivonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente molto centrale e si puo andare alla torre a piedi!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Francesco Barbera – General Manager op 30 mrt 2024
Dear Sir,thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience.Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

6/10 – Redelijk

Kevin

Positief: Personeel en service
Great location, but I wouldn’t say this was a 4 star hotel. My small room was average at best, not sound-proofed - nothing that says 4 star in my opinion. Nice selection at breakfast though.
Reactie van Francesco Barbera – General Manager op 30 mrt 2024
Dear Sir,thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience.Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

4/10 – Matig

Ben

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed here numerous times and the place and staff are nice. The issue is their air conditioning policy. The rooms are like ovens reaching 28C at night. The air conditioning will not enable until the summer months and when I complained about the crazy room temperatures they just sent someone up who told me to open my window. This is fine but you get inundated with mosquitoes. Today I woke up with an additional mosaic of mosquito bites for the 6th day in a row. If you can’t stand sleeping in very hot rooms then give this hotel a miss as they refuse to do anything about enabling the air conditioning, or at the least allowing the fan to circulate some air. Frustrating, as the place is nice and convenient if you work in Pisa like I do. Last time I’m staying here though!
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Francesco Barbera – General Manager op 12 mrt 2024
Dear Ben,thanks for choosing NH Pisa for your stay and to have spent part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to live a new NH experience.Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Francesco Barbera - General Manager op 1 mrt 2024
Dear Christina,thanks for choosing NH Pisa for your stay and for spending part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to try to exceed them, offering you our best service and all the comforts you need. Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

4/10 – Matig

Petar

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extrem kleines Zimmer obwohl "superior* gebucht, keine Goldvorteile, knapp freundliches Personal
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Francesco Barbera – General Manager op 29 jan 2024
Dear Mr. Petar,We thank you for choosing NH Pisa and for spending part of your time to share your feedback with us.We double-checked your reservation, so we've just realized that you're not a Gold member but a Silver one and we gave you a Superior Single room as per your booking. Anyway we are such sorry to have not satisfied your expectations.We hope then that you will be here again as our welcome Guest to let you change your mind, offering you our best service and all the comforts you need. Warmest regards from the entire NH Pisa Staff. Francesco Barbera - General Manager

10/10 – Uitstekend

raul Marcelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Francesco Barbera - General Manager op 15 feb 2024
Dear Marcelothanks for choosing NH Pisa for your stay and for spending part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to try to exceed them, offering you our best service and all the comforts you need. Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

10/10 – Uitstekend

Jaime

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frente a la Terminal de tren, vas caminando a la Torre, no es lo más cerca, pero no es lejos. Agradable el trayecto.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Francesco Barbera - General Manager op 15 feb 2024
Dear Jaime,thanks for choosing NH Pisa for your stay and for spending part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to try to exceed them, offering you our best service and all the comforts you need. Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.

8/10 – Goed

Mhairi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Francesco Barbera - General Manager op 15 feb 2024
Dear Mhairi,thanks for choosing NH Pisa for your stay and for spending part of your time to share your feedback with us.We are happy to have satisfied your expectations, we hope you will be here again as our welcome guest to try to exceed them, offering you our best service and all the comforts you need. Warmest regards from the entire NH Pisa Staff.