Meliá Vinpearl Phu Ly
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Meliá Vinpearl Phu Ly





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Premium Room laden

Premium Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 60, Bien Hoa Street, Minh Khai Ward, Phu Ly, Ninh Binh, 400000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Muong Thanh Luxury Ha Nam Hotel
Muong Thanh Luxury Ha Nam Hotel
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 23 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer VND 250000 voor volwassenen en VND 125000 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: VND 1010000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 21.30 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vinpearl Condotel Phu Ly Hotel
Vinpearl Condotel Phu Ly
Vinpearl Condotel Phu Ly
Meliá Vinpearl Phu Ly Hotel
Meliá Vinpearl Phu Ly Phu Ly
Meliá Vinpearl Phu Ly Hotel Phu Ly
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Meliá Vinpearl Phu Ly
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alexander
Zakenreiziger, Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick, Kelowna
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ike
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ike
10/10 – Uitstekend
Xochitl
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xochitl
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
Zakenreiziger
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chewei
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean and comfortable

Chewei
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroki
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HAN
8 dec 2024
HAN
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Denis, Thetford Mines
Reisde met familie
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yujen
1 nov 2024
Yujen
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好
HUNG
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jay
20 okt 2024
Jay
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Huu Phuoc
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Huu Phuoc
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TAEYOUNG
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
한국인 관점
TAEYOUNG
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Andre
Zakenreiziger
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TAEYOUNG
Zakenreiziger
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장 사용후기
TAEYOUNG
2 nachten verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Novotel Leuven Centrum
- Hotel Pappelhof
- Holiday World Resort
- Hotels nabij Tour & Taxis
- Seven Seas Hotel Blue
- Particuliere vakantiehuizen Costa Blanca
- Hotels met spa & wellness in Ieper
- B&B Barcelona
- B&B The Beachhouse
- Hotels met zeezicht in Belgische Kust
- Hotels in Beverwijk
- Hotel Arena
- Hotel ZUID
- ibis Brussels off Grand Place
- Hotels in Manavgat
- Up Hotel Budapest
Vluchten
Activiteiten
Pakketten
Vakantiehuizen