Exterieur

Beoordelingen van Hotel Residenz Pforzheim

3 out of 5
Hotel Residenz Pforzheim
Stuttgarter Str. 55, Pforzheim, BW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 141 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 250 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 521 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Annette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Mooi verzorgd hotel. Kamer ruim. Als overnachtingsplek geboekt. Daar heel geschikt voor.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Leo

Helaas gelegen in een bedrijventerrein, zonder auto slechte verbinding met het centrum. Kamers gehorig voor tv geluid van aangrenzende kamers. Wel uitstekende bedden en goede airconditioning!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Residenz op 10 mei 2024
Dear Leo,thank you very much for your feedback.Our connection to public transport is actually very good.There is a bus stop directly opposite our hotel. With bus number 6 you can get to the city center in about 15 minutes.Best regard

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamer netjes en schoon. Goed ontbijt. Een van de twee liften was kapot en dat is met zoveel mensen op 5 verdiepingen niet goed.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Residenz op 2 mei 2024
Dear Hans,thank you very much for your feedback.Best regards

8/10 – Goed

Andy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Handig voor een tussenstop naar de alpen
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Residenz op 26 apr 2024
Dear Andy,thank you very much for your feedback.Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Residenz op 16 feb 2024
Lieber Gast,vielen Dank für das tolle Feedback!Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Idse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima snelweghotel voor een tussentijdse overnachting. Niets mis mee voor de prijs, schone nette kamers en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Residenz op 15 jan 2024
Dear Idse,thank you very much for your kind feedback.Best regards

8/10 – Goed

Hendrik

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Residenz op 3 jan 2024
Lieber Hendrik,herzlichen Dank für Ihr Feedback.Beste Grüße

8/10 – Goed

Hendrik

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Residenz op 3 jan 2024
Lieber Hendrik,vielen Dank für Ihr Feedback.Herzliche Grüße

2/10 – Ontzettend slecht

Saskia

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Residenz op 15 dec 2023
Liebe Saskia,danke für Ihr Feedback.Da Sie uns nur 2 von 10 Punkten gegeben haben, wüssten wir sehr gerne, woran das liegt. Wenn etwas nicht in Ordnung war, entschuldigen wir uns natürlich. Es würde uns sehr weiterhelfen, wenn Sie uns kontaktieren und uns sagen könnten, was nicht in Ordnung war. Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Bernadette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt in een bedrijventerrein
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Residenz op 23 okt 2023
Dear Bernadette,thank you very much for your feedback.Best regards

8/10 – Goed

Alberta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer en omdat het erg warm was (32 Gr.) konden we de kamer upgraden met airco voor een net bedrag
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Residenz op 6 okt 2023
Dear Alberta,thank you very much for your feedback.Best regards

8/10 – Goed

Kris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Residenz op 6 okt 2023
Lieber Kris,vielen Dank für Ihr Feedback!Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Wolfgang

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf.
Vriendelijk personeel. Goede kamers op de 3de én 4de verdieping. Op de andere verdiepingen kan ik het niet beoordelen omdat we daar geen kamers hadden.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

FNM

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Norbert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok for 1 night
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Residenz op 10 jul 2023
Dear Norbert,thank you very much for your feedback.Best regards

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Residenz op 16 jun 2023
Liebe Jacqueline,vielen Dank für Ihr Feedback.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bedden, zelfs voor iemand van 1,92 lang. Eigen in de avond afgesloten parkeergarage. Prima en uitgebreid ontbijt. Ligging dicht bij snelweg dus niet ver omrijden als tussenstop. Geen geluidshinder door snelweg of industrieterrein. Betaalbare kamer.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Residenz op 25 okt 2022
Dear John,thank you very much for your greatt feedback.Best regards

10/10 – Uitstekend

Walbers

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top bediening
bij aankomst was er een vergissing gebeurd doch de hotelmedewerker heeft ons een onmiddellijke upgrade gegeven waar we heel tevreden over waren, zeker onze zoon, 14 jaar die in een megakamer terechtkwam. netheid en service waren top. ook het ontbijt was geweldig goed, zeker dar mijn vrouw niet alles mocht eten.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Residenz op 29 jul 2022
Dear family Walbers, thank you very much for your kind feedback. Best regards

8/10 – Goed

Helma

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Residenz op 29 jul 2022
Lieber Gast, vielen Dank für das schöne Feedback. Herzliche Grüße aus Pforzheim

10/10 – Uitstekend

Gabriëlle

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met grote kamers. Perfecte ligging langs de Autobahn 8. Ideaal voor overnachtingshotel op doorreis. Vriendelijke personeel en naast het hotel een goed restaurant.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Residenz op 7 jul 2022
Dear Gabrielle, thank you very much for your great feedback! Kind regards

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Residenz op 25 nov 2021
Lieber Erik, vielen Dank für Ihr Feedback! Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Residenz op 28 sep 2021
Dear Guest, thank you very much for your feedback! Best regards

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel
Heel leuk familie hotel met vriendelijke eigenaren en personeel. Mooie ruime krs. En een uitzonderlijk goede keuken.De prijs kwaliteit verhpuding van hotel en restaurant is prima
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Residenz op 28 sep 2021
Dear Wim, thank you very much for your feedback! Best regards

10/10 – Uitstekend

H.C.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect voor een tussenstop van 1 (of 2 nachten). Schoon, vriendelijk personeel. Restaurant ( Italiaans) naast hotel.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Residenz op 28 sep 2021
Dear Guest, thank you very much for your great feedback! Best regards

8/10 – Goed

Chaim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Residenz op 10 aug 2021
Dear Guest, thank you very much for your feedback! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Residenz op 5 aug 2021
Lieber Gast, vielen Dank für das tolle Feedback! Herzliche Grüße aus Pforzheim

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van R.Rascher op 1 sep 2020
Sehr geehrte Gäste vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich wohl gefühlt haben bei uns und freuen uns Sie wieder bei uns begrüßen zu können.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van R.Rascher op 19 mrt 2020
Sehr geehrte Gäste vielen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns Sie erneut bei uns begrüßen zu können

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van R.Rascher op 17 mrt 2020
Sehr geehrter Herr Frank Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Wir freuen uns Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Ihr Hotel Residenz Team Pforzheim

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel goede service Hebben het heerlijk naar ons zin gehad
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Residenz op 4 feb 2020
Dear Guest, thank you very much for your kind feedback! Best regards

8/10 – Goed

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Residenz op 4 feb 2020
Lieber Jan, vielen Dank für Ihr Feedback. Mit freundlichen Grüßen aus Pforzheim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Residenz op 6 feb 2020
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Residenz op 2 okt 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback! Sonnige Grüße aus Pforzheim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Residenz op 5 sep 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Mit herzlichen Grüßen aus Pforzheim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Residenz op 26 jun 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prettige lokatie, prima mensen. Alleen de gordijnen waren te kort en werkelijk veel te warm. 22 graden in de nacht.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Residenz op 13 mrt 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We just renovated 100 of our rooms and of course we also changed the curtains. Now the rooms can be darkend completely without problems. With kind regards from Pforzheim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only the curtains were to small for the window. The parking garage is small but conveniant
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Residenz op 13 mrt 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We just renovated a big part of our rooms and we also changed the curtains. Now the rooms can be darkend completely without problems. Yours sincerely

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooie, gerenoveerde kamer. De verwarming stond echter op standje sauna, waardoor het in de kamer minstens 25 graden was. Na uitzetten van de verwarming koelde het niet of nauwelijks af. Vanwege het tijdstip op de avond (na 21.00 uur) moest mijn zoontje direct naar bed; via het raam kwam te veel herrie naar binnen, waardoor het geen optie was dat open te zetten. Uiteindelijk niet heel best geslapen hierdoor. Het personeel is uiterst vriendelijk, zowel bij de lobby en de bar als in het restaurant. Ik ga er dan ook van uit dat deze ervaring een eenmalige misser was; ik zal me er niet door laten weerhouden nóg een keer te boeken.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Residenz op 13 mrt 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. Yours sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vorig jaar geen extra kosten voor parking, dit jaar wel
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Residenz op 26 feb 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. Last year we had a special offer for Deluxe rooms where the use of our garage was included. That is probably why you were not charged any parking fees last year. Yours sincerely

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Tankstation naast de kamer maakt de hele nacht geluid en veel licht. Personeel was niet servicegericht.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Residenz op 20 feb 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We are sorry to read that our staff was not service oriented. As we would very much like to follow up on this, it would be great if we new the details. Yours sincerely

6/10 – Redelijk

Christypicture, Antwerpen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed voor een tussenstop
Voor een overnachting als tussenstop een prima hotel.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Hotel Residenz op 4 okt 2018
Dear guest, thany you for your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verzorgd ontbijt, verzorgde kamer. Spijtig genoeg geen airco.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Hotel Residenz op 6 sep 2018
Dear Guest, thank you very much for your feedback!

8/10 – Goed

Darkey, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel voor kort nachtje.
Lekker dichtbij de snelweg, goed ontbijt bij te boeken.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Hotel Residenz op 6 sep 2018
Dear guest, thank you very much for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel, s,avonds , wat lawaai en slaan van deuren. Maar begrijpelijk door plezier van jonge mensen.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel Residenz op 19 jun 2018
Dear guest, thank you for your review. Kind regards

6/10 – Redelijk

Luc, Hasselt (B)

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in een rumoerige buurt
Het hotel ligt in een drukke buurt (tankstations, Mc Donalds waar jongeren blijven rond hangen, en helaas ook wat motorfreaks die graag het geluid van hun tweewieler laten horen). Het hotel zelf kan een opknap beurt gebruiken (gescheurde overgordijnen), de badkamers zijn super klein (max. één persoon). De interne communicatie is blijkbaar niet optimaal want we kregen aanvankelijk een niet gekuiste kamer toegewezen.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Hotel Residenz op 4 jun 2018
Dear guest, thank you very much for your feedback. We are very sorry that you were first assigned an unclean room. This was a personal mistake and we try very hard to minimise those mistakes. We already started renovating our rooms but it will take some time until all of our 200 rooms will be finished. Yours sincerely Hotel Residenz

6/10 – Redelijk

Minke

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer goed, maar de gordijnen konden niet dicht, verschillende haakjes waren er uit! Begrijp niet goed, dat de schoonmakers, dit niet maken. Kamer was erg klein, en het bed ook.
1 nacht verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

J en G, amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel was super
Goed hotel met ruime kamers ruime parkeerplek en goed restaurant naast het hotel goed ontbijt

8/10 – Goed

TP, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel voor doorreis
Dit hotel is gunstig gelegen als je op doorreis bent naar bijv Oostenrijk. Vlakbij de snelweg. En ook wat handige winkels en restaurants in de buurt. Het hotel zelf was prima. Schoon, nette kamers en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet voor 9 euro was ook goed. Niet heel groot, maar ze hadden eigenlijk alles, bacon, worst, eieren etc. Slechts 2 nadelen: het ligt aan een lawaaierige weg en er wordt ontzettend veel gerookt. Zelfs op de niet roken afdeling stonden mensen op hun balkon te roken, wat vervolgens naar binnen trok. Overall toch een prima hotel en ik raad het zeker aan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Ik had moeite om de ingang te vinden. Ik had niet in de gaten dat je de kelder in moest rijden

6/10 – Redelijk

Johannes Hermanus

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matig en gevaarlijke douche
Matig hotel met zeer gevaarlijke douches daar het doorspoelen van het toilet de douche kokendheet water geeft...... ik heb 1ste graad brandwonden opgelopen.....