Le Royale Residency

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met 3 restaurants in Phase 1, Paud

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Le Royale Residency

Een buitenzwembad
3 restaurants, serveren ontbijt
Royal suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
3 restaurants, serveren ontbijt
Gratis toiletartikelen, een haardroger, badjassen
Beoordelingen
6,0

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
    BubbelbadBubbelbad
  • Zwembad
    ZwembadZwembad
  • Bar
    BarBar
  • Spa
    SpaSpa
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
    FitnessruimteFitnessruimte

Ontdek het gebied

Kaart
S.No.220, Rajiv Gandhi Infotech Park, Hinjewadi Maan Road, Phase-1, Paud, Maharashtra, 411057
  • Populaire locatieBalewadi High Street7 min. rijden
  • Populaire locatieBalewadi Sportcomplex8 min. rijden
  • Populaire locatiePashan Lake11 min. rijden
  • LuchthavenPune (PNQ-Lohegaon)24 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior studio

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

Deluxe studio

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

Over deze buurt

Hinjawadi

Le Royale Residency bevindt zich in Phase 1, een wijk in Paud, en ligt in de zakenwijk. Bezoek culturele hoogtepunten Pimple Gurav Dinosaur Park en E-square. Daarnaast kun je ook een bezoekje brengen aan enkele van de lokale attracties, zoals Balewadi Sportcomplex en Appu Ghar Amusement Park. Reis je met kinderen? Overweeg dan Bund Garden of ga naar Maharashtra Cricket Association-stadion om een wedstrijd of evenement bij te wonen. Ontdek wat het gebied allemaal te bieden heeft, zoals golfen.

In de buurt

  • Xion Mall - 3 min. rijden
  • Balewadi High Street - 7 min. rijden
  • Balewadi Sportcomplex - 8 min. rijden
  • Pashan Lake - 11 min. rijden
  • Sinhagad Fort - 12 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Kasarwadi Station - 11 min. rijden
  • Pune (PNQ-Lohegaon) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬13 min. wandelen
  • ‪Café Coffee Day - ‬10 min. wandelen
  • ‪Tamanna Hotel - ‬8 min. wandelen
  • ‪Chai Point - ‬10 min. wandelen
  • ‪Bala's (Ext of Bala @ Symbiosis) - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Le Royale Residency

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in Phase 1
Overweeg een verblijf bij Le Royale Residency en geniet van een nachtclub, een poolbar en een koffiebar/café. Verwen jezelf met een lichaamsbehandeling, een body scrub of een body wrap bij Sohum Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van uitzicht op het zwembad. Geniet van de fitnesslessen in de healthclub. Er zijn ook activiteiten zoals raquetball/squash spelen. Gratis wifi in de kamer, een spelletjesruimte en een bibliotheek zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en gratis vervoer vanaf het treinstation
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 110 kamers zorgen voor volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke voordelen zoals gemeubileerde balkons en (laptop)kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, kitchenettes en koelkasten

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Cascade
  • Iris - Fine Dining Rest.
  • Royale World Buffet Rest

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Fitnesslessen
  • Kinderclub
  • Nachtclub
  • Racquetball/squash
  • Sauna
  • Spabad
  • Spelletjesruimte
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderclub
  • Kitchenette in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (400 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage
  • Sauna
  • Spabad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouw
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Microgolfoven
  • Minibar

Buitenruimte

  • Gemeubileerd balkon

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royale Residency Hinjewadi
Royale Residency Hotel Hinjewadi
Royale Residency Hotel Hinjawadi
Le Royale Residency Paud
Le Royale Residency Hotel
Le Royale Residency Hotel Paud
Royale Residency Paud
Hotel Le Royale Residency Paud
Paud Le Royale Residency Hotel
Le Royale Residency Paud
Royale Residency Hotel Paud
Royale Residency Hotel
Royale Residency
Hotel Le Royale Residency

Veelgestelde vragen

Beschikt Le Royale Residency over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Le Royale Residency?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Le Royale Residency voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Le Royale Residency inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Le Royale Residency uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Le Royale Residency een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per enkele reis.

Waar staat Le Royale Residency?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Paud ligt in de uitgaansbuurt, op 2,3 km van Xion Mall en op 10 km afstand van Balewadi Sportcomplex en Balewadi High Street. Ook Appu Ghar Amusement Park en Pimple Gurav Dinosaur Park liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Le Royale Residency

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 36 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable and nice .
Overall very satisfactory .Hotel needs to improve on bathroom facilities

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel being renovated
The hotel currently is being renovated and quite dusty. The internet keeps dropping out, TV did not work on one of the days. The gym is closed. The hotel should put this information to tell travellers that most of it is unavailable. Hotel staff are really good and food is quite good as well.

10/10 – Uitstekend

Saurabh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

PARMJIT

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Far from city Nothing to see or to go for a walk
Bad exp People who know what is luxury shouldnt make an attempt Looks like n lures u like a 4 star but it deserves a 2 star hotel status Bad washrooms no hot water,less staff,bad irritated manager,no valet,dont provide what u want but u have to adjust with what they have..

2/10 – Ontzettend slecht

SACHIN, Nashik

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
its completely MESSED ...very BAD ...
it was very bad, I will not recommend this hotel for staying.. very bad Experience ...service was not good, NO HOT WATER in Room its completely MESSED

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Stay was comfortable but front office staff need to more courteous.

2/10 – Ontzettend slecht

Ankit, Jhansi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unprofessional Behavior of hotel staff
I have booked this hotel 1 week before to my trip and i got the the confirmation message and email of booking but when i reported there on my booking day hotel staff denying of any kind of booking. Their staff are very non-cooperative even don't know how to talk to their customer. They told us all the room are sold out and when i asked them why they had not informed to us in advance they are not ready to answer. When i called to hotels.com customer care after the argument of 1 hr they are ready to provide 1 room to us. This incident feels me very bad in front of my guest for whom i booked the room in this hotel. I would never recommend this hotel to stay in Pune Hinjewadi area also request to hotels.com team please remove this hotel from their service list.

2/10 – Ontzettend slecht

Ajit, mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fraud by hotels.com
Hotels.com has cheated us. Booking was confirmed from hotels.com but the information was not given to the Le royale hotel at pune. We suffered alot in mid night and have moved to another hotel. Hotels.com is fraud!!!

4/10 – Matig

Rucha, Melbourne

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor than backpackers stay
We wanted to stay only for a night as we were traveling from overseas and didn't wanted to go home at 3am. When we reached we were told to pay again as they didn't received the confirmation. When I had called to confirm 4days ago. I denied paying and they agreed to give me a room. We were walked down dark and mouldy corridors to our room. However, rooms were big amd had all amenities. we were relieved that we can sleep after 20 hour flight. But, sheets had visual spill marks, had hair. Quite disgusting to be honest. So called reception at 3am. They changed our room to a twin room. After putting our luggage down, porter said that room didn't had hot water. We were so sleepy and tired that we agreed to stay. It was 4am. We were leaving by 11am. Porter agreed to give us two hot water buckets in the morning. Well we woke up showered and left. Very average if not poor stay. It is build well but maintenence is vey bad. I had no expectations than, clean bed and hot shower from them. They didn't deliver. I can go on about how dirty restaurant was. I just removed my glasses and stayed as we were horribly tired and hungry and was there at late hours. I had no other option. Just would like to add that staff did do whatever they can help as they knew exactly.