Hotel SeaBreeze

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand, met 2 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel SeaBreeze

Voorkant van accommodatie
2 buitenzwembaden
Uitzicht vanuit accommodatie
Standaard kamer | Balkon
Standaard kamer

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Romantische kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Mirador Ecologico Esq. Arzobispo Nouel, Paraiso, Barahona, 51000

In de buurt

  • Antiguo Parque Central - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Bahoruco & La Ciénaga - 8 min. rijden - 4.5 km
  • Strand van San Rafael - 8 min. rijden - 7.9 km
  • Playa Los Patos - 9 min. rijden - 5.1 km
  • Parque Central de Barahona - 36 min. rijden - 38.0 km

Restaurants

  • ‪D' Cheo Restaurant - ‬4 min. rijden
  • ‪La Javilla - ‬4 min. rijden
  • ‪El Fuerte Fermin - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel SeaBreeze

Hotel vlak bij Playa Los Patos
Hotel SeaBreeze bevindt zich dicht bij Bahoruco & La Ciénaga en biedt een gratis continentaal ontbijt, een terras en een tuin. Gasten kunnen een businesscentrum verwachten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • 2 buitenzwembaden
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, hulp bij uitstappen/tickets en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel SeaBreeze hebben volop comfort met airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Talen

Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan de baai
  • Aan het strand
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 4 kinderen van 12 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schoonmaakkosten: USD 5 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel SeaBreeze Paraiso
SeaBreeze Paraiso
Hotel SeaBreeze Hotel
Hotel SeaBreeze Paraiso
Hotel SeaBreeze Hotel Paraiso

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel SeaBreeze over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel SeaBreeze?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel SeaBreeze voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel SeaBreeze inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel SeaBreeze uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel SeaBreeze een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel SeaBreeze?

Dit hotel in Paraíso ligt aan het strand, op 5 km afstand van Bahoruco & La Ciénaga en Playa Los Patos. Ook Strand van San Rafael en Nationaal Park Jaragua liggen op 52 km afstand.

Beoordelingen over Hotel SeaBreeze

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 43 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Trace

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don’t do it!!!

This motel should not be available via Hotels.com. 1) they did not have our reservation 2) the noise from pool area literally moved my bed during the night. 3) restaurant closed probably due to holes in roof. All for $88. Ripped off!!
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Peter, New York City

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have traveled in D.R. and my expectations are low. This place is fine, but it is overpriced. Right on the beach, but too dangerous to swim, the pool is reasonably maintained. The AC works, bathroom door closes (many do not), shower water is tepid at best. No safe, no refrigerator, no daily housekeeping. Breakfast is mediocre (scrambled eggs and a roll, no fruit), and I was upcharged for a second cup of coffee, ridiculous. Overall not too clean. In short, just like any cheap hotel except it isn't cheap, I am not going back. The area is primarily of interest to eco-tourists, the bird-watching is excellent. But it has problems for the visitor: few restaurants, empty and overpriced. Try Duck's Restaurant in (wait for it) Los Patos, it is clean and reliable. No grocery stores, some fruit available from street-vendors. Plantains everywhere, but I did not see a banana in 5 days visiting, strange. I recommend you buy food in Barahona before heading further south.
5 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good employees they are kind Bad amenities in the hotel
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las instalaciones del hotel están sumamente deterioradas, como si hubiera estado abandonado. Además de que la playa de en frente no está habilitada y llena de basura. El hotel no tiene lobby y solo hay 2 personas de personal de ayuda quienes hacen todo. Además de tener pésima actitud! El desayuno fue horrible, solo había una opción para desayunar y nos sirvieron en platos y vasos plásticos. Completo desastre, no recomiendo!
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THIS HOTEL IS CLOSED AND NEEDS TO BE REMOVED FROM TRAVEL WEBSITES UPON ARRIVAL I FOUND THIS DISAPPOINTING INFORMATION AND THE HOTEL WILL NOT RESPOND TO EMAILS OR PHONE CALLS OR NOTIFY YOU THAT THEY HAVE CLOSED!!!
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

MarilinS, Bronx, NY

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is a scam!!! A day before reservation they emailed me through Expedia asking me to cancel reservation because they were closing temporarily! They knew my reservation could not be canceled and was non-refundable. I tried to get my refund because this reservation was not canceled by me! The hotel DENIED everything and lied through their teeth about the whole situation. They are stealing people’s money without providing any service at all!!!
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
They need to maintain the property. Leaked ceiling in room & TVs didn’t work.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No water in the bathroom... slow staff to fix it. Pools don’t work and are not clean
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When you ask for something they don't have it example a simple Piña Colada first day no alcohol, next day no Cononut cream for it, missing food missing staff etc
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Alejandro

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

El aire acondiciona no funciona

El aire acondicionado de las habitaciones, no funciona debido al bajo voltaje de las plantas electricas del hotel
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

jennifer

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Paraiso

Nice and small hotel. Staff is friendly. The only thing that bothered us is that the towels were all dirty and stained. My mother got one that was still damp like it was used and dirty Good thing we brought our own
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

In the middle of a patron saint festival...

The location is fabulous. The hotel has such a great potential, the beach should be cleaner, and the lack of hot water is a big problem. The staff were very helpful.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Héctor, Santo Domingo

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was only one staff at the hotel, the lady was kind but had no means to have us a guess. There was no water to drink, beers or food. The kitchen was without staff too. The pool was dirty and empty. My experience and that of my friends was terrible. We ended at a hotel near by and lost one full day of vacation. Expidia should have a better way to ensure that facilities are upkeep and fotos are actually resent. I'm still waiting for my refund.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Beli, New York

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Peaceful. Perfect location. Friendly staff.

I had an ocean view cabin with a balcony which was peaceful and quiet. They have a restaurant with a great cook and good variety of local seafood. The hotel is close to Los patos and San Rafael which are rivers that end in the sea. The staff was very nice and helpful, they gave us ideas on where to go around there. I didn’t get to use the pool because they’re currently upgrading the water fall and pools but overall if you’re looking for peace this is the place to be.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Stefan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Warnung! Nicht empfehlenswert!

WARNUNG! War eines der schlimmsten "Hotels", welches ich je gesehen haben. Sie haben den Titel "Hotel" nicht verdient. Maximal eine Person in der Anlage kann Englisch,aber diese nur gebrochen. Der Chef, welcher arrogant und nicht kundenorientiert wirkt, kann fliessend Englisch. Er schaute ab und an nach dem Rechten. Die Anlage war nicht benutzbar.Einer der Pools war am zweiten Tag mit Wasser gefüllt. Die anderen nicht. Schattenplätze waren keine vorhanden. Moskitonetz wurde erst nach mehrmaligem intervenieren montiert, und auch da wurde ein viel zu kleines montiert. Warmes Wasser wurde immer versprochen, gab es praktisch nie obwohl es täglich von neuem versprochen wurde. Das Essen, absoluter Flop. Von der zwei-Seitigen Speisekarte waren jeweils nur 4-5 Gerrichte verfügbar. Als der Chef servierte, war plötzlich alles verfügbar, jedoch sind seine Mitarbeiter nach Bestellaufgabe zum nächsten Supermakrt gefahren, um Sachen zu kaufen. Zwischen Bestellaufgabe und Essen, vergingen zwischen 20 und 95 Minuten. Das Zimmer vibrierte und wackelte aufgrund der Bauweise die ganze Nacht. Durch die schlechte Isolierung der Zimmer das laute Steinmeer auch mit Ohropax kaum aushaltbar. Wir sind zwei Tage früher abgereist als geplant, da keine Erholung möglich ist. Die Gründe dafür interessierten niemand. Schmutzig war es natürlich auch. Ort ist nur mit Auto zu erreichen. Morgenessen nicht geniessbar und musste mehrfach danach gefragt werden Einziges + :Einzelnes Personal ist extrem bemüht.
6 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Boris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

This is not hotel, just a rip off

In short everything was bad. Free breakfast consisted of a coffee with milk, toasted bread of questionable quality, butter and marmalade. All the rest was not included and most of the time not available. The fruit were available just once and eggs twice. Eggs preparation was unprofessional to put it mildly. The bed was not king, queen at best. The water in the swimming pools was cloudy and unswimmable. The restaurant’s menu was mostly unavailable. The bar was not available – we had to bring our own wine to accompany the meals. The deserts were not available. The water supply was very unreliable and was switched off every now without any prior advice making a stay most inconvenient. The quality of water is very low. The electricity was off at prolonged periods during the night and sometimes the day time. The hotel is extremely understaffed, hotel management not available on site. The staff had a motorbike parking under the guest rooms with the noise of arriving and departing bikes late at night ant early in the morning. The roof is partly covered with an ugly looking plastic cower presumably to protect it from leaks thus increasing humidity. Everything is very old, the doors don’t close properly, the maintenance is nonexistent. The bed sheets, mattress etc. are all of a very poor quality and should be replaced. This hotel doesn’t deserve a 3-star status, is overpriced and publishes false information about itself. It shouldn't be sold at hotels.com at all!
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Miguel, Punta Cana, DR

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Could be better

We decided to try this Hotel instead of our regular visit one in Paraiso, Barahona.....Beach is non swimmable and half of the food menu is not available.......Rooms were comfortable and staff did their best to keep us happy.........There was coffee but no milk......Simple things lacking ...
2 nachten verbleven in januari 2018