Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 256 van 766 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
256
Gastenscore: 8 - Goed. 318 van 766 beoordelingen" "
8 - Goed
318
Gastenscore: 6 - Redelijk. 124 van 766 beoordelingen" "
6 - Redelijk
124
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 766 beoordelingen" "
4 - Matig
45
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 766 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
23
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Megan
Reisde met familie
7 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was netjes met schone kamers, heel vriendelijk en behulpzaam personeel en het zwembad was een groot pluspunt. Je kon er lekker ontspannen en aan de drukte van de stad ontsnappen. De meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand en er stopt een bus voor de deur. Het hotel is op loopafstand van het centraal station. Erg lekker en gevarieerd ontbijt, met bijna dagelijks nieuwe, lokale specialiteiten. Ik zou hier zeker nog een keer verblijven!
Megan
7 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met een groep
7 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service, kwaliteit en schoon
Albert
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Jacques
3 sep 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Buurt wat minder en hotel niet echt schoon. Airco stonk enorm, wel andere kamer gekregen.
Jacques
2 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Tea
30 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig hotel in Palermo
Dit hotel ligt aan de rand van Palermo bij de zee. Het hotel is aan onderhoud toe. De badkamer rook niet erg fris en de douche zat los. Er is een zwembad maar die is pas open in juni. Pas na het boeken is dit duidelijk zichtbaar. Parkeren kan kostelos aan de straat. Al met al vrij prijzig en als je hier met kinderen heen gaat die willen zwemmen, dan alleen in het hoigseizoen.
Tea
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Customer Care op 28 mei 2019
Dear Guest,
I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
We Apologize for the inconvenient for the pool, ufficially we open in june, but like every year we open the 19 of may.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.
Yours Sincerely,
Customer Care
NH PALERMO
4/10 – Matig
Eduard
29 apr 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betreurenswaardig/ niet NH waardig hotel!!!!!
Ons verblijf in dit hotel bleek een grote teleurstelling te zijn.... het tapijt in de gang naar onze kamer zat vol met vlekken en gaten. Onze kamer was eveneens in slechte staat met bladerende verf van het plafond en schimmel in de badkamer!!!! De foto"s op de site komen dus niet overeen met de kamer welke wij hebben gekregen. Niet een NH waardig hotel welke wij gewend zijn. Daarnaast zaten ze in een verbouwing en begon het gedril al s"ochtends om 7.30 uur!!!! Wij zullen dit hotel ZEKER NIET AANBEVELEN!
Eduard
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Customer Care op 28 mei 2019
Dear Guest,
I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.
Yours Sincerely,
Customer Care
NH PALERMO
8/10 – Goed
Jacqueline
28 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacqueline
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Customer Care op 29 apr 2019
Dear Guest,
First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through ….. and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.
I hope to welcome you back again soon,
Kind regards
Customer Care
NH PALERMO
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 mei 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel hadden we gekozen om het zwembad. Dit ging pas op de dag van vetrek open. De twee queensize bedden bleken een queensize bed en een slaapbank te zijn.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Judit, Amsterdam
23 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met zwembad.
Het hotel is prachtig. Maar de omgeving is niet fijn hoewel het aan zee ligt. Om het hotel is niet fris. Jammer dat ze daar niets aan doen. Vrij parkeren. Het is ongeveer 600 meter naar het centrum.
Judit
7 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Conny&Henk, Kerkdriel
16 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel,goede ligging.
Wij vonden het een prima hotel. De stad is op loopafstand te doen. De stad Palermo zelf heeft mooie gebouwen en een prachtige cultuur,alleen jammer dat er niks bij gehouden wordt. Het verkeer is een drama,maar wel grappig om te zien. ze rijden maar wat, maar houden wel rekening met elkaar.
Conny&Henk
6/10 – Redelijk
Shirley, Utrecht
27 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Heerlijke vakantie gehad, top hotel, met erg vriendelijk personeel. Ze doen echt hun best voor je, zodra je iets vraagt.
Enige minpuntje, het is best even zoeken om een leuk restaurant op loopafstand te vinden. De stad met winkels is niet ver, restaurantjes is iets verder zoeken.
Over het algemeen een absolute aanrader!
Shirley
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 jun 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not recommended
Typically NH hotels are great. I have stayed in many of them.
But not this hotel. It is badly managed and it doesn't deserve to wear the NH brand.
The staff at the front desk is arrogant.
The choice at breakfast is great but everything is dirty and messy. The cups are not clean neither is the cutlery. We found an open yogurt in the buffet.
The groundfloor restrooms were dirty and lacking toilet paper. It looked like they weren't cleaned for days.
The pool is closed during midday!!
If you would like to have food after 2.30pm no change, the kitchen is closed.
No staff available at the bar or pool. Trying to get a drink is a challenge.
The one positive thing: we had a great room. Spacious, renovated. Beautiful bathroom, great beds, nice view on the harbor and sea.
The location of the hotel is somewhat distant to the center. It is approx. 3 kilometers and takes you 30 minutes by feet.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
F + L
1 okt 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
HOT HOT HOT
Very nice hotel at good location. Interior in our wing was a bit outdated, but definately good enough for us. Breakfast was good! The only minus was the temperature of aircon and water. Aircon did not have the power to fully cool the room and somehow the water never got very warm. Maybe becouse we were at the end of the hall? All togehter a nice hotel, that we would go back to if we would go to Palermo again.
F + L
8/10 – Goed
Susanne
Reisde met familie
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Lage ist sehr schön am. Hafen direkt am Meer. Innenstadt zu Fuß leicht erreichbar.
Susanne
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
olga
Reisde met een groep, Reisde met partner
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nice and convenience, the staff is great at front desk, bar, house keeping and breakfast room.
olga
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 7 mei 2024
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
olga
Reisde met een groep, Reisde met partner
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and staff are great but the area and Sicily in general is dirty and run down. Homeless people sleep in the area, the streets are dirty and poorly maintained.
olga
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 7 mei 2024
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.We apologize for your impression about the Sicily.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
4/10 – Matig
Thierry, Tremblay en France
Reisde met partner
20 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre n’est pas du tout insonorisée, nous avions l impression que la fenêtre était entre-ouverte, alors qu’elle était fermée. Nous étions réveillés toutes les nuit avec les bruits extérieurs Absence de bouilloire et de bouteille d’eau gratuites.
Pas suffisamment de choix dans le menu du restaurant, mais le peux de plats étaient de bonne qualité.
Thierry
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Le Service clients op 9 mei 2024
Cher client,Tout d’abord, je voudrais vous remercier pour la confiance que vous avez reposé sur notre Hôtel en choisissant NH Palermo pour votre séjour.En ce qui concerne vos commentaires, nous les avons lues attentivement et nous souhaitons vous informer que tous les commentaires reçus constituent la méthode la plus fiable pour contrôler le service que nous vous offrons et pour améliorer les problèmes à développer afin de vos satisfaire les atteintes de nos clients et de fournir un service extraordinaire. Ces commentaires seront très précieux pour les prochaines actions à mettre en œuvre. Veuillez recevoir nos excuses les plus sincères pour ne pas avoir pu couvrir vos attentes.Nous espérons que vous nous donnez une seconde chance. Au plaisir de vous accueillir dans un futur proche.Cordialement,Très cordialement
8/10 – Goed
Kate
Reisde met familie
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
The location for this hotel is great for a short stay in Palermo .. close enough to both the port and the city for all the sights.
What was very disappointing and we hadn’t been made aware of was the pool area was closed due to the pool being updated with a new tile band. There are no other areas for lying out at the hotel and the hotel reception were not apologetic when we asked about it.
The cleaning around the hotel is a little lax. Rubbish, glasses and a water bottle was left by the pool area for the 3 days we were there. The staircase to the first floor was definitely not mopped down or swept either. The same 6 black sticky spots on the first 6 stairs were there for the duration too.
The bedroom was nice but again floors were not washed and the bathroom cleaning was a bit haphazard.
Kate
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 16 apr 2024
Dear Kate,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.Just to clarify your comment about the pool, is not closed for work in progress we just emptied the pool for clean and make a few work but the pool officially open in May not before.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie en kleine kinderen
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bellissimo hotel, stanze spaziose con vista sul mare, pulito e con personale disponibile e professionale. Ottimo per viaggi di lavoro e convention. Purtroppo la posizione non è l'ideale per visitare il centro storico di Palermo.
Andrea
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 18 apr 2024
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, but the immediate area isn’t what I expected. Really cool view of ships coming and going.
Sarah
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met familie
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location and staff
Mario
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 18 mrt 2024
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very helpful and polite. Hotel is kept up and clean. It’s a short walk (10 minutes) to the train station and “circus”.
Paul
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 12 mrt 2024
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
Gustavo
Reisde met familie
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dinner Menu. Just for tourists, should be nice to have a Pizza/Sandwich/Hamburguers.
After you enjoy the City, you need to come back to the hotel and have an easy dinner.
After Sunset, have a car or use the taxis. The area is dark and full of homeless. Nothing happened... but you don't feel safe walking by.
Gustavo
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Customer Care NH PALERMO op 21 mrt 2024
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
6/10 – Redelijk
Angelo
Zakenreiziger
21 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Delusione
Avevo prenotato una camera vista mare mi hanno dato una camera con vista mare molto lontana. Consiglio di essere più specifici nelle assegnazioni delle camere. Deluso
Angelo
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van NH PALERMO CUSTOMER CARE op 25 feb 2024
Gentile Ospite,la ringraziamo per la fiducia riposta nel nostro Hotel NH Palermo e per averci dedicato del tempo a descriverci i problemi nei quali è incorso durante il suo soggiorno.Siamo dispiaciuti di non aver soddisfatto le sue aspettative le avevamo assegnato durante l'ultimo soggiorno la camera vista mare al 4 piano, ci dispiace che non abbia gradito l'attenzione nell'assegnazione, essendo la camera al 4 piano magari e' un po meno rumorosa rispetto alle altre essendo queste tipologia di camere sulla strada principale costiera di PalermoSpero vivamente di avere da lei una seconda opportunità per ospitarla nel nostro albergo NH di Palermo.Cordiali salutiCustomer Care NH Palermo
10/10 – Uitstekend
PAOLO
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel pulito buon ristorante posizione mediocre
PAOLO
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van NH PALERMO CUSTOMER CARE op 25 feb 2024
Gentilissimo Ospite,Innanzitutto desidero ringraziarla per aver scelto NH Palermo per il suo ultimo soggiorno a Palermo e per averci regalato il suo tempo lasciandoci un commento tanto piacevole. L'aspettiamo presto di nuovo con noi, per un nuovo soggiorno e sarà per noi un piacere poterle dare il mio personale BENTORNATO!Cordiali salutiCustomer CareNH Palermo
10/10 – Uitstekend
Giancarlo
Zakenreiziger
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giancarlo
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NH PALERMO CUSTOMER CARE op 25 feb 2024
Gentilissimo Ospite,Innanzitutto desidero ringraziarla per aver scelto NH Palermo per il suo ultimo soggiorno a Palermo e per averci regalato il suo tempo lasciandoci un commento tanto piacevole e positivo. L'aspettiamo presto di nuovo con noi, per un nuovo soggiorno e sarà per noi un piacere poterle dare il mio personale BENTORNATO!Cordiali salutiCustomer CareNH Palermo
10/10 – Uitstekend
Naly
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naly
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Luciano
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luciano
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Vincent
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Everything was well done. Service and room were excellent.
Vincent
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
natalia
31 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
natalia
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Shikata
25 nov 2023
Shikata
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Martín Aguirre
Reisde met familie
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien solo que no se porque no me tomaron en cuenta esas noches a mi conteo de beneficio para adquirir mi noche gratis podrán checarlo?
Martín Aguirre
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
23 nov 2023
Positief: Voorzieningen
Great location walkable to many restaurants
Michael
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van customer care op 11 dec 2023
Dear Michael,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
Graziano
Zakenreiziger
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Graziano
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van NH PALERMO CUSTOMER CARE op 11 dec 2023
Dear Graziano,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.I hope to welcome back again soon.Kind Regards.Customer CareNH PALERMO
8/10 – Goed
Jens
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Mahito
11 nov 2023
Mahito
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mats
4 nov 2023
Mats
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Susan
26 okt 2023
Susan
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
CARLOS
Reisde met een groep
4 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BUEN HOTEL
EL HOTEL ESTÁ MUY BIEN UBICADO, HABITACIÓN CON EXCELENTE VISTA AL MAR. MUY BUEN DESAYUNO, EXCELENTE ATENCIÓN. LAMENTABLEMENTE LA HABITACIÓN OLÍA A CIGARRILLO Y LA TUVIERON Q LIMPIAR D E NUEVO. EL PARKING PODRÍA SER GRATUITO POR EL PRECIO DEL CUARTO. LOS CUARTOS PEQUEÑOS Y SIN DONDE APOYAR LAS MALETAS
CARLOS
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Customer Care op 6 okt 2023
Dear Guest,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,Customer CareNH PALERMO
8/10 – Goed
tal
Reisde met familie
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel
Hotel location was in front of the sea but Super noisy, alot of Homeless around and the area is very dirty. The hotel itself has security people Wich helps feeling more safe. The hotel is pretty old and many groups using it.
tal
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Customer care op 6 okt 2023
Dear Guest,I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,Customer CareNH PALERMO
6/10 – Redelijk
Debesh, Mississauga
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Not the greatest property to stay. Very dirty around the building. Very tiny gym. Staff were great. Did let us check out at 1pm
Debesh
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Customer Care op 6 okt 2023
Dear Guest,I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,Customer CareNH PALERMO
6/10 – Redelijk
Brian
2 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke pengene vær
Pris og kvalitet hænger ikke sammen
Brian
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Customer care op 6 okt 2023
Dear Brian,I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,Customer CareNH PALERMO
8/10 – Goed
Terence
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was small and boring, no pictures.
Terence
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van NH PALERMO CUSTOMER CARE op 24 sep 2023
Dear Terence,I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,Customer CareNH PALERMO
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met partner
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a wonderful hotel, good location, nice staff.
Sharon
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Stefano
3 sep 2023
Stefano
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Diane, East Hanover
Reisde met familie
3 sep 2023
Positief: Voorzieningen
Very friendly and helpful at the front. Desk room was beautiful well kept.
Diane
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met familie
2 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ian
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Beverly
1 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beverly
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jennie
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt trevlig personal, fin pool, rent och modernt. Bra restauranger och trevliga sevärdheter inom gångavstånd (om man tycker om att gå omkring för att upptäcka). Lite långt bort till fin strand, men det var enkelt att nyttja lokaltrafiken.