Geverifieerd
6/10 – Matig
Jurgen
30 mei 2026
Het hotel op zich is iets buiten Palamos gelegen, maar wel op wandelafstand van de zee. Bij aankomst was de dame aan de check-in vriendelijk. Onze kamer viel redelijk mee, was wel ruim met een slaap ruimte en een ruimte waar een salon en TV stond. De badkamer is voorzien van een bad maar als je 1m80 bent kan je er niet in liggen, lees eerder de grote van een zitbad. Daar ontdekten we dat bepaalde handdoeken nog vuil waren alsook waren de lakens niet volledig proper. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid, maar nodigt niet echt uit om gezellig te ontbijten, meer een rifter gevoel.
De kans dat we hier nogmaals terug komen is eerder klein.
Jurgen
1 nacht verbleven in mei 2026
















