Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Port Harcourt Road, Hotel, Owerri, Imo, 460271
Over deze accommodatie
Imo Concorde Hotel - Standard
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Resorttoeslag: 10 procent van het kamertarief
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards of pinpassen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Imo Concorde Hotel owerri
Imo Concorde Hotel Standard
Imo Concorde Standard Owerri
Imo Concorde Hotel - Standard Hotel
Imo Concorde Hotel - Standard Owerri
Imo Concorde Hotel - Standard Hotel Owerri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Imo Concorde Hotel - Standard
Beoordelingen
Beoordelingen
Nog geen beoordelingen
Laat als eerste een beoordeling voor deze accommodatie achter na je verblijf.