Atlas Orient

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Oujda

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Atlas Orient

Accommodatievoorziening
3 restaurants, internationale gerechten
Exterieur
3 restaurants, internationale gerechten
Lobby

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
De huidige prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
20 aug - 21 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Twin kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer (Medina View)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer (Medina View)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room with Pool View

  • Max. aantal: 2

Junior Suite

  • Max. aantal: 2

Twin Room With Medina View

  • Max. aantal: 2

Double Room With Medina View

  • Max. aantal: 2

Twin Room With Pool View

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Atlas Orient ligt in Oujda. Bezoek Bab Sidi Abdel Wahab en Centraal Oujda, enkele lokale bezienswaardigheden. Als je wilt genieten van de prachtige natuur, ga dan naar Parc Lalla Meriem en Parc Lalla Aicha.
Kaart
Place Syrte, Av. Idriss Al Akbar, Oujda, 60000

In de buurt

  • Ziekenhuis Al Farabi - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Parc Lalla Meriem - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Église St Louis - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Bab Sidi Abdel Wahab - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Centraal Oujda - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Oujda - 15 min. wandelen
  • Oujda (OUD-Les Angades) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDrive - ‬16 min. wandelen
  • ‪Café Excellence - ‬11 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬16 min. wandelen
  • El Kabados 3
  • ‪Cafe Paradise - ‬14 min. wandelen

Over deze accommodatie

Atlas Orient

Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een tuin, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice bij Atlas Orient. Trakteer jezelf op een massage, een lichaamsbehandeling of een gezichtsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Geniet van een heerlijke maaltijd bij een van de 3 restaurants ter plaatse, met internationale gerechten en nog veel meer. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een fitnesscentrum.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een vergaderruimte, een kruier/portier en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 105 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Arabisch, Frans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: MAD 150 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Chiringuito
  • Pizzeria
  • The Alcazar
  • The Living Room
  • The Oriental

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (160 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MAD 150 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Atlas Orient
Atlas Orient Hotel
Atlas Orient Hotel Oujda
Atlas Orient Oujda
Orient Atlas
Atlas Orient Hotel
Atlas Orient Oujda
Atlas Orient Hotel Oujda

Veelgestelde vragen

Beschikt Atlas Orient over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Atlas Orient?

Vandaag, 15 aug. 2025, kost een verblijf bij Atlas Orient van één nacht voor twee volwassenen op 20 aug. 2025 min. € 68,71, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Atlas Orient?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Atlas Orient voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Atlas Orient inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Atlas Orient uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Atlas Orient?

Dit wellness hotel in Oujda ligt op 10 minuten wandelen van Parc Lalla Meriem, Ziekenhuis Al Farabi en Église St Louis. Ook Bab Sidi Abdel Wahab en Centraal Oujda liggen op een kwartiertje wandelen. Station Oujda ligt op 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Atlas Orient

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 134 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 134 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ayoub

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer

Kom wel terug.

Prima geslapen. Hotelbed wat verouderd. Toe aan renovatie. Ik Lennart hotel van vroeger. Was een top hotel.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Ciham

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, leuke mensen, lekkere sfeer. Het enige wat minder was, was het bed.
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Ali, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed personeel, alleen is het onbijt wat karig
4 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

a, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

niet wat het is

Bij aankomst gaf het personeel aan dat er geen airco is alleen verwarming. De kamer die ik kreeg was niet de kamer volgens de foto. Naar de receptie gevraagd naar de foto dit schijnt allemaal veranderd te zijn. Ook de junior suite zoals op de foto schijnt volgens het personeel niet meer te bestaan, dit is nu een spa geworden. Personeel niet meewerkend en het is niet een kamer waar je tot rust komt. Veel hotels bezocht en vaak doet het personeel zijn best maar vooraf betaald en dan doen ze er niets meer mee.
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Abdellah, leiden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Viel tegen

De ligging is zeker goed midden in de stad. Kamer aan het zwembad hoor je tot laat in de avond muziek vanuit het zwembad en sochtends begint het weer om 8 uur Douche werkte niet goed ging constant van warm naar koud en weer van koud naar warm Roomservice was geen succes belde ze na lang wachten was er nog niks belde nog een keer zeggen ze komt eraan vervolgens word ik terug gebeld om het via een andere nummer te proberen die niet overging. Ontbijt is minimaal niet veel keus en je moet dingen vragen die ze niet hebben liggen maar uit de keuken halen. Kamer was wel koel en bed lag heerlijk
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Mohamed, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

3

slechte airco ,deed het niet of niet goed

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've been coming to this hotel for the ten latest years as a sales rep, about twice every quarter, for three reasons I keep coming back: the rooms are some of the largest in Oujda, I always take the junior suite which is twice as big as the basic room. Since I started coming, I would have a problem every two or three stays. The breakfast is a catastrophe; I told the director numerous times, but he never listened. This stay, I took a junior suite, and there was nothing in the room: no glasses, no water bottle, no fruits, no soap, nor shampoo. It's usually the case when a lot of things are missing, but this time it was worse than usual. Still didn't talk about the number of pillows, which isn't up to standards....
A concealed passage is situated above the bathtub. Furthermore, it is peculiar that several sections of the hotel have been closed for renovation in recent years.
Some suspicious tracks may be some mishrom species.
This is the bathroom, it's bare. People have a toothbrush, toothpaste, razor, plus even the smallest hotel offers shampoo or/and gel. Here they don't.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rachida

3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel très bien, hôtel.com Morin

En ce qui concerne l'hôtel rien à dire c'était très bien. Par contre je ne dirais pas autant pour hotels.com quand j'arrive à l'hôtel ma réservation était annulée le paiement annulé j'ai dû repayer et j'ai été prélevé par paypal je paye deux fois le séjour.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Steven

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Salitouna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super séjour !

Super séjour !!!!! Merci à mahdi qui a veillé à ce que notre séjour se déroule à merveille !! Les hôtesses étaient également très accueillantes et serviable !
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Doit être renové

Il y’a énormément d’amélioration à faire dans cet hotel : ascenseur pas éclairé, lit et tête de lit qui fait du bruit, l’état des grilles de ventilation sont très sales et anciens, Sonorisation forte. Seul point fort : l’accueil et l’amabilité et la serviabilité du personnel est impeccable.
2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Catherine

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel qui merite un rajeunissement avec des prestations annoncees inexistantes le SPA est un debarras ...manque d'entretien , 3 restaurants annonces juste 1 en acrivite .L'hotel est propre cependant.
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Catherine

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel vieillot , le Spa annonce rstbun debarras ..

3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Abdeljallil

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Good
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Rachid

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Abdessamad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Monia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jamal

6 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Mehmet

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok eski ve yenilenmemiş bir otel, temizlik vasattı. Kahvaltı idare eder personel güler yüzlü ve yardımcı oluyor.
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Mohamed Ali

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

L’équipe est le principal point fort

Le personnel de la réception ainsi que les chasseurs sont excellents, gentils et professionnel. La responsable du service d’étage est une gentille dame même si la propreté n’est pas toujours à 100%. Toutefois, la musique jouée autour de la piscine jusqu’à plus de minuit est à un volume trop élevé, comme il fait chaud, il est impossible de fermer les fenêtres. Difficile de se reposer. Le petit déjeuner est à éviter, je recommande n’importe quel café aux alentours. Les serviettes étaient sales et sont vraiment trop petites. À part ça, l’hôtel est correct
Serviette sale à mon arrivée
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Karim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024