Hotel TETORA Resort Tokachigawa
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Tokachigaoka Park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel TETORA Resort Tokachigawa





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 147
24 jul - 25 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tokachigawaonsenkita 9-1, Katougun, Otofuke, Hokkaido, 080-0262
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Tokachi-Makubetsu Grandvrio Hotel - ROUTE-INN HOTELS -
Tokachi-Makubetsu Grandvrio Hotel - ROUTE-INN HOTELS -
- Bubbelbad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 79 beoordelingen
De prijs is € 118
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1080 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel TETORA Resort Tokachigawa Otofuke
TETORA Tokachigawa Otofuke
TETORA Tokachigawa
Tetora Tokachigawa Otofuke
Hotel TETORA Resort Tokachigawa Hotel
Hotel TETORA Resort Tokachigawa Otofuke
Hotel TETORA Resort Tokachigawa Hotel Otofuke
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel TETORA Resort Tokachigawa
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
KAZUKI
28 mrt 2022
KAZUKI
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
SAKIKO
Reisde met familie
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
車椅子を貸してくれる
SAKIKO
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
NORIAKI
Reisde met familie
10 aug 2020
満足度かなり高い施設
NORIAKI
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jul 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
CHIACHENG
Reisde met familie
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIACHENG
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
ひよこ, 神奈川
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 okt 2019
Positief: Personeel en service
ひよこ
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
토카치가와 온천에서 오비히로 투어하면 좋아요~
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
もりのくまさん
Reisde met partner
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
もりのくまさん
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
FD119, 東京
Reisde met familie
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FD119
2 nachten verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Chi Keung
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一家不錯的渡假温泉酒店
Chi Keung
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
yukihiro
31 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yukihiro
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
シンバ
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コストパフォーマンスが良い
シンバ
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
seiji
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seiji
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足だけれど。
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
shima, 北海道
23 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
彩凛花ツアーで宿泊しました。
shima
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
chi, taiwan
9 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chi
1 nacht verbleven in februari 2018