Hotel Colombo
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Ota
Fotogalerie voor Hotel Colombo





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een draagbare ventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route de Calvi, Porto Ota, Ota, 20150
Over deze accommodatie
Hotel Colombo
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Cala di Sole
Hôtel Cala di Sole
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 230 beoordelingen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.99 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Colombo Ota
Colombo Ota
Hotel Colombo Ota
Hotel Colombo Hotel
Hotel Colombo Hotel Ota
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Colombo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Céline
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Céline
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Amélie
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agréable et soin du client
Amélie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gilbert
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien.
Gilbert
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
22 jun 2023
Philippe
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Denis
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Kamel
Reisde met familie
20 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamel
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
MARINA
Reisde met familie
20 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARINA
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
KYEONG
Reisde met een groep
19 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Un séjour assez agréable et reposant
KYEONG
6 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Camelia
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camelia
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 sep 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une étape sympa
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Mathilde
7 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas mal, mais des améliorations sont a prévoir
Mathilde
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
jean-claude
5 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
jean-claude
2 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
guy
26 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








