Lounge

Beoordelingen van Anker Hotel

3 out of 5
Anker Hotel
Storgata 55, Oslo

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 660 van 1589 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 672 van 1589 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 170 van 1589 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 52 van 1589 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 1589 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jens

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really bad facilities and breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Esmee

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Anker Hotel op 15 feb 2024
Dear Esmee, Thank you for taking the time to leave us a review, we hope to see you again.all the best

10/10 – Uitstekend

Arie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van TKR op 9 okt 2023
Dear Arie! Thank you very much for the fantastic score you gave us after staying at Anker Hotel. We appreciate it allot! Hope we can welcome you back in the future. Wish you a beautiful day! Best regards; Tom, Anker Hotel

8/10 – Goed

Alice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Accommodatie ligt op de rand van Grünerløkka, een leuke uitgaanswijk waar voldoende eetgelegenheid is. Hotel personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeer uitgebreid ontbijt.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anker Hotel op 14 aug 2023
Hi, Thank you very much for choosing to stay at Anker Hotel and taking the time to write about the experience you had here. It is very nice to read that you had a good stay here with us and that you were happy with our staff and breakfast buffet. Have a great day ahead and we hope to see you again soon. Best regards,Ida, Anker Hotel

4/10 – Matig

Ivo

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located nearby the centre of town which is good. You can walk to the centre. At night there was a lot of noice from the environment. Breakfast was awful, hundreds of people walking around trying to find a place to sit. Too many people and not enough time and space. I ve never seen this before in a hotel. I would choose another hotel the next time in Olso.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Anker Hotel op 14 aug 2023
Hi, Thank you very much for choosing to stay at Anker Hotel and taking the time to write about the experience you have had. We are sorry to hear that you had a negative experience in our breakfast area. Usually it is more quiet earlier in the morning. We hope you still had a nice visit to Oslo!Kind regards,Ida, Anker Hotel

6/10 – Redelijk

Jacob

Reisde met partner
Hotel with big capacity. Makes it sometimes busy with breakfast. However, breakfast is very good! Rooms are average. Budget rooms unfortunately have only one sidetable and light next to the 1.40m bed. Cheap coffee machine next to the main entrance is nice! For one or two nights this hotel is ok. For longer periods I'm not sure. About 15/20 minutes walking time to the centre of Oslo
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Niclas op 1 aug 2023
Dear Jacob, Thank you for for choosing to stay at Anker Hotel and taking the time to write about the experience you have had. We are happy to hear that you were so satisfied with the breakfast! We are aware that it can be quite hectic in the breakfast area when we have a fully booked Hotel, so we should always recommend to go early to the breakfast if you'd prefer a more quiet and peaceful breakfast experience. We are aware that the budget double rooms might feel a little small, especialy if you'r used to a bigger bed. I would therefore recommend to book either a standard, superior or deluxe room if you'd prefer a bed that is 180 cm. We whish you a nice day, and we hope to see you again on another occasion! Kind regards, Niclas, Anker Hotel

8/10 – Goed

PCC

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Anker Hotel op 4 jul 2023
Hi,Thank you very much for choosing to stay at Anker Hotel and taking the time to write about the experience you have had. We hope to see you again soon! Best regards,Ida, Anker Hotel

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel op 10 min lopen van centrum en centraal station. Had kamer naast de lift dus wel wat geluidsoverlast.Kamer was schoon en ruim genoeg,wat er moest zijn was aanwezig,kluis ontbrak wel.WiFi was van matige kwaliteit en dat zou in deze tijd niet meer mogen.Ontbijt prima.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Anker Hotel op 25 mei 2023
Dear Jan,Thank you for giving us your feedback after your stay at Anker Hotel. We are happy to see you enjoyed your stay with us, but will look into the issues regarding the Wi-Fi. We hope you had a nice visit to Oslo!Kind regards,Ida, Anker Hotel

10/10 – Uitstekend

Alice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf gehad op een eenpersoonskamer. Er was een fijn zitje aanwezig. Er zijn geen koffie-/thee faciliteiten op de kamer maar dat wist ik vooraf en had daarom zelf een waterkokertje meegenomen. De kamer is voorzien van ruim voldoende stopcontacten. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ideale ligging met de tramhalte voor de deur, waar 4 tramlijnen stoppen, je bent slecht 2 haltes van centraal station verwijderd. Ik zou een volgende keer zo weer hier verblijven.
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ankar
breakfast was wonderfull and enjoyed it for our 3day stay, our room was streetside on the 3rd floor, so we did get some streetnoise and ambulance noice,
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Zafer, Alkmaar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Met de tram voor de deur is Oslo uitstekend bereikbaar. De parkeergarage werkt wat vaag, maar dat ligt niet aan het hotel, zij beheren de garage niet. Ontbijt was ook erg lekker en uitgebreid!

8/10 – Goed

Fabienne

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Carry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon een prettig hotel, niet te duur, dichtbij alles zeker met de tram en een fantastisch lekker en uitgebreid ontbijt!
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Carola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
juiste locatie, vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Weinig daglicht op de kamer door een smal raam. Gordijnen waren te kort om te verduisteren, vooral bij die dagen met heel lang daglicht. Dan wordt je om 3:00 in de nacht al wakker. Storende tram kort bij het hotel.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The rooms are a bit basic
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Marloes Mayke, Nieuwleusen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een super fijn en schoon hotel! Wij verbleven in het hotel voor vier nachten tijdens de coronaperiode (december 2021). Er is dag en nacht iemand aanwezig bij de receptie. Het personeel kan goed communiceren in het Engels en zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam. Als je behoefte hebt aan dat je hotelkamer wordt schoongemaakt moet je dit bij de receptie aangeven, het liefst een dag van te voren. Als je eerder schone handdoeken nodig hebt kan je deze altijd vragen bij de receptie. Dit geven ze dan meteen mee. Alle verdiepingen zijn bereikbaar met een lift die je kan activeren met het pasje van je hotelkamer. Als je met meerdere reizigers bent krijg je twee pasjes wat het heel toegankelijk maakt. De standaard tweepersoons kamer heeft een bed van 180 cm breed en de badkamer heeft vloerverwarming en goede ventilatie. Ook is de hotelkamer zelf heel snel warm met de verwarming die er staat. Het ontbijt is heel divers en lekker. Wel druk tussen 8:00 - 10:00. Je bent heel snel in hartje centrum van Olso met tram 11 of 12 die vertrekt voor het hotel (bij halte Nybrua). Wij maakte gebruik van een Olso Pass voor 72 uur. Daarmee kan je drie dagen onbeperkt reizen met het openbaar vervoer (m.u.v. de Flytoget) en heb je toegang tot bijna alle musea, zo fijn! De buurt van het hotel is alleen wat minder. Er zijn veel hangjongeren, met name voor de supermarkt Kiwi. Daar staat vaak elke avond een groep mensen voor de deur die niet heel fris overkomen. Voor de rest is de buurt stil.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

joost, otegem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
propere kamers vriendelijk personeel lekker ontbijt goede bereikbaarheid naar centrum
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Antonius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend hotel
Uitstekend eten en vriendelijk personeel werkzaam in het hotel. Daarnaast is het hotel zeer centraal gelegen.
7 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

DICK T

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No air conditioning is an issue, almost fully offset by an outstanding breakfast buffet.
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Benjamin

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Carolina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast and perfect location. Niclas and Hafsa especially were friendly and very hospitable in helping us ensure our time in Oslo go smoothly.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Alyson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place for our stay! The hotel is in a great part of the city and is located right in front of public transportation. Super walkable area full of coffee shops, bars/restaurants, cute boutiques, and green spaces! Staff was super friendly and accommodating. Highly recommend!
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Heidrun

Positief: Netheid
-
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ABDURRAHMAN, Istanbul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Şehir merkezine 10 dakika mesafede harika bir yer idi. Resebsion çok ilgili idi. Sabah kahvaltı açık büfe olup mükemmel idi. Herkese tavsiye ederim
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gabriele

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Camera un po' troppo piccola per tre persone.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a lovely hotel with great service. Our room was clean, roomy and the staff was very helpful. Nice variety at breakfast.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Fifi

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We requested through chats and emails an accessible room and a wheel chair upon arrival, as my girlfriend broke her leg during trip from Iceland. Not only Anker hotel did not provide, they did not even inform us that they are not available.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet area with walkable distance to old town.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is only 10 minutes from the central bus terminal and only about 20 minutes from the palace and centre. Lots of cafes and restaurants close by the hotel. Breakfast is plentiful something for everyone. Good value for money, I can highly recommend it.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Håkon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room, comfortable bed and nicely appointed. Bathroom was tight, shower doors folded and hit the toilet. Heated bathroom floor and an abundance of hot water were awesome. Wifi was really poor, unable to connect and cast to TV most of the time. Breakfast was fantastic, lots of delicious choices and ran for 4 hrs. My main complaint , which is really not the hotel's fault, was all the characters handing about by the property and along Storgata that made me feel unsafe and especially after dark. I was harassed a few times and as a female solo traveler, it would put me off ever staying here again as I was quite scared at times. Again, not really the fault of the hotel, but it didn't feel good.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kate

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel - basic with no frills but has everything you need and beds were warm and comfortable. Excellent location, clean, friendly and helpful staff. Breakfast was amazing! Huge variety of foods, very fresh. Probably my favourite breakfast of any hotel I’ve stayed in. Will book again.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anker hotel op 11 apr 2024
Hei Kate, Tusen takk for at du valgte å bo på Anker Hotel og at du tar deg tid til å skrive om opplevelsen du har hatt. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, DavidAnker Hotel

8/10 – Goed

Katherine, Any city

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great stay! The breakfast was amazing and the staff were all so friendly. Location was good for proximity to the city but did have a lot of homeless near the hotel
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tristan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very nice once inside - perfectly Scandinavian in cleanlines, and comfort. The car parking isn't great, with a group of junkies doing a deal alongside my parking bay when I arrived. Signage to the parking is unclear and just like many things Norwegian, quite expensive.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
das stockbett war etwas zu hoch
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Brooks

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ana Isabel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Second stay at Anker hotel, and we thoroughly enjoyed it. The location is great to access the centre, and Grünerløkka, as well as a walk along the river. The hotel is welcoming, with a nice lounge area, nice clean rooms with great views of the city (from the 13th floor). Highly recommended.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Momo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Väldigt bra och fresh och bra rum
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anker Hotel op 26 mrt 2024
Hei Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse av både hotellet, frokosten og våre ansatte. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning og om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.  Med vennlig hilsen, Anker Hotel

6/10 – Redelijk

Adrian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Location, friendly staff
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anker Hotel op 26 mrt 2024
Dear Adrian,Thank you for taking the time to leave a review, it is highly appreciated.We enjoy hearing that the staff and the location was up to your standard. we are hoping for you're return one day. All the best,DavidAnker Hotel

8/10 – Goed

Corinna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Anker Hotel op 26 mrt 2024
Dear Corinna. Thank you for choosing to stay at the Anker Hotel. We are pleased to hear that you have had a nice stay with us and hope to see you again! Have a nice day! Best regards, DavidAnker Hotel

8/10 – Goed

mabel

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anker Hotel op 26 mrt 2024
Dear Mabel. Thank you for choosing to stay at the Anker Hotel. We are pleased to hear that you have had a nice stay with us and hope to see you again! Have a nice day! Best regards, DavidAnker Hotel

10/10 – Uitstekend

Jenny

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Siv

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Låg sentralt i byen
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anker Hotel op 26 mrt 2024
Hei Siv, Tusen takk for at du valgte å bo på Anker Hotel og at du tar deg tid til å skrive om opplevelsen du har hatt. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, DavidAnker Hotel

6/10 – Redelijk

Mathias

Reisde met partner
Positief: Netheid
Dusjen var i dårlig stand.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Anette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van anker hotel op 29 feb 2024
Kjære Anette, takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding, de blir satt stor pris på.Vi vill også takk for den nydelige rangeringen du ga oss.håper du vender tilbake til oss en dag.alt det beste,

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van anker hotel op 28 feb 2024
Dear Dennis, Thank you for taking time out of your day to leave us a review, it is highly appreciated.We want to thank you for the excellent score, and we hope you will return to us one day.all the best,

8/10 – Goed

Louis

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van anker hotel op 28 feb 2024
Dear Louise, Thank you for taking time to leave us a review, it is highly appreciated. We want to thank you for the good score and we hope for your return one day. all the best,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anker Hotel op 27 mrt 2024
Hei Kjære gjest, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse av både hotellet, frokosten og våre ansatte. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning og om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt.  Med vennlig hilsen, DavidAnker Hotel