Moxy Osaka Umeda
Hotel met een bar/lounge, op 10 minuten stappen van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Fotogalerie voor Moxy Osaka Umeda





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 94
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed, uitzicht op de stad laden

Kamer, 1 queensize bed, uitzicht op de stad
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een eettafel
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed, niet-roken, uitzicht op de stad laden

Kamer, 1 queensize bed, niet-roken, uitzicht op de stad
9,2 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een eettafel
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op de stad laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op de stad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een eettafel
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Le Frere Osaka
Kita
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.042 beoordelingen
De prijs is € 78
6 jan - 7 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-22-1 Fukushima, Osaka, Osaka, 5530003
Over deze accommodatie
Moxy Osaka Umeda
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Monterey Le Frere Osaka
Hotel Monterey Le Frere Osaka
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.042 beoordelingen
De prijs is € 78
6 jan - 7 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 6050 per accommodatie, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Moxy Osaka Shin Umeda Hotel
Moxy Osaka Shin Umeda Osaka
Moxy Osaka Shin Umeda Hotel Osaka
Moxy Osaka Shin Umeda a Marriott Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Moxy Osaka Umeda
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mei 2023
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Tien Jin
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tien Jin
7 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Maxwell
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maxwell
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
21 okt 2025
Gabriel
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
Reisde met een groep, Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Shui-Ay
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shui-Ay
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Corinne
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corinne
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yoshiyasu
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyasu
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
toshiyuki
31 aug 2025
toshiyuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takeyoshi
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Takeyoshi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takeyoshi
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Takeyoshi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Atsushi
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
3 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Solo traveler first time in Japan
Daniel
10 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TAKUYA
Zakenreiziger
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
TAKUYA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mojdeh
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Osaka hotel
Mojdeh
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos, Mission
3 jul 2025
Carlos
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alison
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Junko
Reisde met huisdieren
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Junko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michael
15 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Alexandre
Zakenreiziger
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Alexandre
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
10 jun 2025
Marc
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in juni 2025

















