Ibis budget Osaka Umeda
Hotel met een restaurant, in de buurt van Winkelcentrum Osaka Station City
Fotogalerie voor Ibis budget Osaka Umeda





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 190
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-25 Banzaicho Kita-ku, Osaka, Osaka, 530-0028
Over deze accommodatie
Ibis budget Osaka Umeda
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 3.469 beoordelingen
De prijs is € 69
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 1800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Welina Hotel Umeda Osaka
Welina Umeda Osaka
Welina Umeda
Ibis budget Osaka Umeda Hotel
Ibis budget Osaka Umeda Osaka
Ibis budget Osaka Umeda Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ibis budget Osaka Umeda
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Mayu
21 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayu
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
20 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Pedro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Satomi, Miyoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satomi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SHIGERU
7 okt 2025
SHIGERU
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kumiko
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumiko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kushibe
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kushibe
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
paul
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Personeel en service
paul
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MOnique
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MOnique
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
EMIKO
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EMIKO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chenxiao
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chenxiao
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
AKIKO
Reisde met partner, Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIKO
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
IKUKO
Reisde met een groep
10 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
IKUKO
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YUKI
26 aug 2025
YUKI
10 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Abid
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abid
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca Katherine Beecher
Reisde met een groep, Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca Katherine Beecher
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
16 aug 2025
Andrea
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
16 aug 2025
Andrea
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MORIOKA
Reisde met partner
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MORIOKA
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuko
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stian
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rimelig og rent, mye for pengene
Stian
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Satoshi
27 jul 2025
Satoshi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takeru
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeru
2 nachten verbleven in juli 2025

















