Hotel Sakura Suite Osaka
Hotel met een restaurant, in de buurt van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Fotogalerie voor Hotel Sakura Suite Osaka





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Digitale zenders
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Digitale zenders
Deluxe Twin Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Shin-Osaka Esaka Tokyu REI HOTEL
Esaka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 54
21 dec - 22 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-7-4 Shin Kitano, Yodogawa-ku, Osaka, 532-0025
Over deze accommodatie
Hotel Sakura Suite Osaka
Gelijkaardige accommodaties

Comfort Hotel Shin-Osaka
Comfort Hotel Shin-Osaka
- Inclusief ontbijt
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 367 beoordelingen
De prijs is € 52
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sakura Suite Osaka Sennan
Sakura Suite Osaka Sennan
Sakura Suite Osaka
Hotel Sakura Suite Osaka Hotel
Hotel Sakura Suite Osaka Osaka
Hotel Sakura Suite Osaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sakura Suite Osaka
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
7,2
Locatie
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 nov 2025
4 nachten verbleven in november 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YUKO
7 nov 2025
YUKO
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
????
24 okt 2025
Positief: Netheid
????
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
ジュンヤ
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジュンヤ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
haruo
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
haruo
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
こういち
Reisde met familie en kleine kinderen
27 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
こういち
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
キミヨ
30 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
キミヨ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshihiro
Zakenreiziger
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広くて清潔、リーズナブル
Yoshihiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kristian ahlsen
18 aug 2025
Kristian ahlsen
7 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Miku
Reisde met familie
12 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miku
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
haruo
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
haruo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MASAHIRO
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ最高
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIROAKI
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROAKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sho
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sho
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mieko
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mieko
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yuen Lai
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuen Lai
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sarah
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
AKIKO
Zakenreiziger
29 apr 2025
アメニティ良し
AKIKO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sebastian
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
FUMIYOSHI
15 apr 2025
FUMIYOSHI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHOJI
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOJI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoharu
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoharu
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
haruo
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
haruo
1 nacht verbleven in februari 2025

















