Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Beaver 2





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 24
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 436 beoordelingen
De prijs is € 94
18 jul - 19 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-7 Haginochaya Nishinari-ku, Osaka, Osaka-fu, 570-0004
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Sun Plaza 2 Annex
Hotel Sun Plaza 2 Annex
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
7.4 van 10, Goed, 312 beoordelingen
De prijs is € 28
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Beaver 2 Osaka
Beaver 2 Osaka
Hotel Beaver 2 Hotel
Hotel Beaver 2 Osaka
Hotel Beaver 2 Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Beaver 2
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chance
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chance
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Zain
17 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zain
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Faith
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faith
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
しょうこ
23 mrt 2025
しょうこ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 mrt 2025
??
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sofia, Örebro
10 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia
10/10 – Uitstekend
Dacoda
15 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dacoda
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
iwao
11 feb 2025
iwao
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Wu-Chuan
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wu-Chuan
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Jordan
24 dec 2024
Positief: Personeel en service
Jordan
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
BODHISATTWA
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicest Staff
BODHISATTWA
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
bass
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
bass
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
manabu
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
manabu
7 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
?
13 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
17 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
?
22 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
7 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
あやと
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あやと
9 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Masaharu
15 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーズナブルで一人旅には便利
Masaharu
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Yusuke
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Yusuke
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ryo, Japan 金沢
Reisde met familie en kleine kinderen
30 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
PATRICK
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien placé et pas chere
PATRICK
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
싸지만 그만큼 아쉬움이 큰 곳이었습니다..
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019