Hearton Hotel Nishiumeda

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Kyocera Dome Osaka

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard driepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoons zetelbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Double Room Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room Smoking

  • Max. aantal: 2

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(60 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001

In de buurt

  • Herbis Plaza - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Sankei Hall Breeze - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Winkelcentrum Osaka Station City - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Pokemon Centrum Osaka - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Winkelcentrum Grand Front Osaka - 6 min. wandelen - 0.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Nishi-Umieda - 6 min. wandelen
  • Station Kita-Shinchi - 7 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪小麦の麺神 - ‬2 min. wandelen
  • ‪日本料理 加賀屋 - ‬2 min. wandelen
  • ‪ANTICO CAFFÈ AL AVIS - ‬3 min. wandelen
  • ‪エスカーレ - ‬2 min. wandelen
  • ‪大旦那 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hearton Hotel Nishiumeda

Hotel vlak bij Kyocera Dome Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda bevindt zich dicht bij Kasteel van Osaka en Tombori Riverwalk en biedt een droogkuis/wasserijservice en 2 restaurants. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en een automaat
  • Een computerstation, een lift en bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het ontbijt en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 471 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en toiletten met elektronische bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar van 7 tot 22 (JPY 2.300 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.980 per persoon
  • 2 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • Garden Cafe
  • Garden Kitchen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte

Meer

  • 18 etages
  • 18 gebouwen
  • Gebouwd in 1999
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3000

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 per persoon
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2300 per nacht (op 400 meter afstand; open van 7 tot 22)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie kan niet voldoen aan verzoeken voor een babybed ter plaatse.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hearton Hotel Nishiumeda?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Hearton Hotel Nishiumeda inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Tegen een bedrag van JPY 3000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hearton Hotel Nishiumeda uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van JPY 3000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hearton Hotel Nishiumeda?

Dit hotel ligt in Umeda, op 5 km afstand van Kyocera Dome Osaka, Tombori Riverwalk en Kasteel van Osaka. Ook Nipponbashi en Universal Studios Japan™ liggen op 10 km afstand. Station Nishi-Umieda ligt op 6 minuten wandelen en naar Metrostation Osaka-Umeda (Hanshin) is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hearton Hotel Nishiumeda

8,4

Zeer goed

8,6

Netheid

8,4

Voorzieningen

8,6

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 427 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 379 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 153 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1000 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kazuko

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

???

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
空気清浄機があって嬉しかった
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

SOO PING

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通方便,房間比預期闊落,唯有點嘈,因對面街是鐵路,整體是舒適的。
1 nacht verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Rey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Out of our 2 week stay, definitely the worst hotel room experience we’ve had. The staff were excellent, but the room was smaller even for an average japan hotel and very dusty. The lights had dust on them and the AC was a complicated system that you were unsure was working half the time. The humidifier they offered in room overheated within minutes of us using and turned our room into a sauna. Added with the poor AC we were in a dusty and stuffy room. They even allow you to open the window to a degree (is this by design because of how poor ventilation is?). It feels like they just tried to get as much rooms as they can. Additionally, every hotel we have been to has had luggage forwarding and while they do have it, its cash only which was an incovenience as every hotel we’ve used had a system and card was allowed. Its close to the train station which is great but you have to do better in other departments. I will not be coming back.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Tu, colorado springs

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Saki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2度目の利用でしたが、清潔感があり、スタッフ皆様親切で、安心して利用させていただきました。大阪周辺に滞在する際はこちらを利用させていただくと決めました。
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Junior

1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Hiroshi, Minato Ku

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客室、スタッフの皆さんもとても親切でした。 どうもありがとうございました!
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Man Ki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
average good!
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

tomomi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

KAORI

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

kotaro

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

MIDORI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅、高速バス乗り場が近くて便利
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place/
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

MIYUKI

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

hiroyuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
鉄道もバスにもアクセスはとても便利! 朝食は色々な食べ物があり、美味しい、 スタッフも親切、全体的に清潔感
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location to trains
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

??

Reisde met partner
駅近でとにかく便利。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met een groep, Reisde met familie
大変便利でした。有難うございました。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kozan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかく立地が最高で、大阪駅から徒歩1分ほどでアクセスできるので、早朝や深夜に電車を利用するビジネスマンには非常に便利です。ホテル内は清潔感が保たれていますが、建物や設備はやや古さを感じる部分もあり、その点は惜しいところ。また、周囲にコンビニがないのは少し不便でした。とはいえ、シンプルに「寝るだけ」と割り切ればコストパフォーマンスは良く、安価に利用できるホテルだと思います。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

SHUJI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
枕はカバーを変えるから問題なかったですが、部屋にあったクッションが臭かったです。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Taeko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかくアクセスがいい。設備も良く、特にシャワーの水圧が高層階でも勢いがあり使いやすかった。フロントのスタッフも丁寧に対応してくれた。また大阪に行った際は利用したい。
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Ian, WYNN VALE

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room had no cupboards or drawers for storing our clothes so we had to live out of our suitcases all week. I asked for a change of rooms to something which had cupboards and drawers but was advised none of the rooms had any. The room would have been OK for an overnight stay but not for an extended stay. The buffet breakfast was barely adequate. No room-safe to store valuables. No blockout curtains. No cable TV, only local Japan TV. Unless the bathroom door was left ajar there was no airflow into the room while having a shower. No chair(s) to sit on and relax. Staff were polite and courteous. Our floor and presumably other floors had a drink vending machine, an ice machine and a cold water dispenser. Air conditioning worked well which was necessary as Osaka was very hot. Unlimited tea, coffee and milk sachets were available in the foyer. Beds were quite comfortable. The hotel was located adjacent to JR Osaka Station West exit and a short walk to Daimaru shopping centre. It was also only about 300m from the Airport Limousine Bus drop off point. Early check-in was available for a Y3000 charge. We certainly wouldn’t stay there again but others may see it differently.
7 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Sangwook

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Svetlana, CUPERTINO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good.
2 nachten verbleven in augustus 2025