Hearton Hotel Nishiumeda
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Kyocera Dome Osaka
Fotogalerie voor Hearton Hotel Nishiumeda





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Double Room Smoking laden

Double Room Smoking
Alle foto's voor Double Room Non smoking laden

Double Room Non smoking
Alle foto's voor Twin Room Non smoking laden

Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Twin Room Smoking laden

Twin Room Smoking
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(60 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Le Frere Osaka
Kita
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.039 beoordelingen
De prijs is € 71
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001
Over deze accommodatie
Hearton Hotel Nishiumeda
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 3.591 beoordelingen
De prijs is € 65
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 per persoon
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2300 per nacht (op 400 meter afstand; open van 7 tot 22)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie kan niet voldoen aan verzoeken voor een babybed ter plaatse.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hearton Hotel Nishiumeda
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 sep 2023
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
???
Zakenreiziger
1 dec 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
SOO PING
Reisde met familie
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOO PING
1 nacht verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Rey
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rey
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tu, colorado springs
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tu
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Saki
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saki
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Junior
6 nov 2025
Junior
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi, Minato Ku
Zakenreiziger
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Man Ki
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Ki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
tomomi
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomomi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAORI
21 okt 2025
Positief: Netheid
KAORI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kotaro
18 okt 2025
kotaro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MIDORI
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIDORI
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
1 okt 2025
MIYUKI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
hiroyuki
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kim
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kim
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
27 sep 2025
??
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep, Reisde met familie
27 sep 2025
??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kozan
Zakenreiziger
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kozan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SHUJI
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUJI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Taeko
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taeko
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Ian, WYNN VALE
Reisde met familie
18 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
7 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Sangwook
13 sep 2025
Sangwook
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Svetlana, CUPERTINO
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svetlana
2 nachten verbleven in augustus 2025

















