HOTEL GRACERY Osaka Namba
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Dotonbori
Fotogalerie voor HOTEL GRACERY Osaka Namba





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (For 2 Guests) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (For 2 Guests)
9,0 van 10
Fantastisch
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (For 2 Guests) laden

Twin kamer, niet-roken (For 2 Guests)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
9 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (Double Bed) laden

Premium kamer, niet-roken (Double Bed)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (2 Single Beds) laden

Premium kamer, niet-roken (2 Single Beds)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Premium driepersoonskamer, niet-roken laden

Premium driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Premium Double laden

Premium Double
Alle foto's voor Premium Twin laden

Premium Twin
Alle foto's voor Premium Triple laden

Premium Triple
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.022 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
HOTEL GRACERY Osaka Namba bevindt zich vlak bij een metrostation in Naniwa, een buurt in Osaka vlak bij leuke winkelstraten. Dotonbori en Nipponbashi zijn enkele plekken die je als fervent shopper niet mag overslaan. Als je liever de populaire bezienswaardigheden van de buurt wilt bezoeken, ga dan naar Osaka Aquarium Kaiyukan en Universal Studios Japan™. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Kyocera Dome Osaka of Intex Osaka. De gunstige ligging van dit hotel nabij het openbaar vervoer valt zeer in de smaak: Station JR Namba ligt op een boogscheut en Metrostation Namba op 3 minuten wandelen.

1-4-4 Motomachi, Naniwa-ku, Osaka, Osaka, 556-0016
In de buurt
- Dotonbori - 4 min. wandelen - 0.4 km
- Nipponbashi - 10 min. wandelen - 0.9 km
- Orix-theater - 19 min. wandelen - 1.7 km
- Kyocera Dome Osaka - 2 min. rijden - 2.2 km
- Spa World - 3 min. rijden - 2.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ホルモン・豚足 かどや - 1 min. wandelen
- 海鮮屋台おくまん - 2 min. wandelen
- 焼肉 はぐれ雲 - 1 min. wandelen
- 酎房まほろば - 2 min. wandelen
- ASiYANA - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
HOTEL GRACERY Osaka Namba
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Hotel Monterey Grasmere Osaka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.538 beoordelingen
De prijs is € 90
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gracery Osaka Namba
Gracery Osaka Namba Osaka
HOTEL GRACERY Osaka Namba Hotel
HOTEL GRACERY Osaka Namba Osaka
HOTEL GRACERY Osaka Namba Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL GRACERY Osaka Namba
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,4
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Yeow Chong
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yeow Chong
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JESSIE
Reisde met familie en kleine kinderen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JESSIE
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kenneth
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
LAI MING
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAI MING
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eunice
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eunice
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tacettin Cagri
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tacettin Cagri
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
WingKwong
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
WingKwong
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Francisco
8 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
davis
7 okt 2025
davis
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chisato
2 okt 2025
Chisato
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tiffany
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jonathan
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Masayuki
Reisde met familie en kleine kinderen
27 sep 2025
Masayuki
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Fazila
Reisde met partner
26 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fazila
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
pauline
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pauline
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
かな
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かな
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Page
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Page
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hashu
Reisde met familie
20 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hashu
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Bhagya
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bhagya
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
LaRissa, Tulsa
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LaRissa
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
James
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in september 2025

















