Hotel 88 Shinsaibashi
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Dotonbori
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Annex) laden

Twin kamer, niet-roken (Annex)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Annex) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Annex)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Building) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Building)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Main Building) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Main Building)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Triple Single, Annex) laden

Kamer, niet-roken (Triple Single, Annex)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Main Building) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Main Building)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 548 beoordelingen
De prijs is € 70
5 aug - 6 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-4 Dotombori, Chuou-ku, Osaka, 542-0071
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Hotel Monterey Grasmere Osaka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.440 beoordelingen
De prijs is € 101
20 aug - 21 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 88 Shinsaibashi
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kristen
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Keith, Pearl City
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Blake
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blake
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Unnikrishnan
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unnikrishnan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hector, Carson
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ashish
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Ashish
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Clarence
Reisde met familie
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHUI LING
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUI LING
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
cristian
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10ptos
cristian
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PUI CHING
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PUI CHING
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met een groep
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met familie en kleine kinderen
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
heetae
20 feb 2025
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
heetae
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ling Fung
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling Fung
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
haewon
Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
오사카 금액대비 최고의 숙소
haewon
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Yi
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Yi
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SOONBOK
21 jan 2025
SOONBOK
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
WEN LING
Reisde met familie
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEN LING
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
Reisde met familie
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THE BEST!!!
Adrian
5 nachten verbleven in december 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten