Fairfield by Marriott Osaka Namba
Hotel met een restaurant, in de buurt van Dotonbori
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Osaka Namba





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 133
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Driepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 444 beoordelingen
De prijs is € 83
25 jul - 26 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-25 Motomachi Naniwa-ku, Osaka, 5560016
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.130 beoordelingen
De prijs is € 66
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2800 voor volwassenen en JPY 1400 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Osaka Namba Hotel
Fairfield by Marriott Osaka Namba Osaka
Fairfield by Marriott Osaka Namba Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Osaka Namba
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ludivina
21 jun 2025
Ludivina
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KYOKO
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYOKO
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
MIDORI
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
MIDORI
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TUNG YUN
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TUNG YUN
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Van
Reisde met familie
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SIN YI
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIN YI
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HIROSHI
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
HIROSHI
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ning
28 mrt 2025
Ning
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mark
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
9 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Yuen James
26 mrt 2025
Wai Yuen James
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ricky
Reisde met partner
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricky
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
17 mrt 2025
Jason
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ting
Reisde met een groep
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ting
4 nachten verbleven in februari 2025