FIVE HOTEL OSAKA
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Nipponbashi
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Semi Hollywood Room laden

Semi Hollywood Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 549 beoordelingen
De prijs is € 61
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Momodani 2-7-11, Ikuno-ku, Osaka, Osaka, 544-0034
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.182 beoordelingen
De prijs is € 66
25 aug - 26 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
FIVE HOTEL OSAKA Hotel
FIVE HOTEL OSAKA Osaka
FIVE HOTEL OSAKA Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over FIVE HOTEL OSAKA
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KATSUHIKO
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUHIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ruth
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Elizabeth
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jul 2025
Positief: Netheid
Elizabeth
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MIHOKO
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHOKO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yoshie
23 jun 2025
Yoshie
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yasui
Reisde met een groep
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasui
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
toru
3 mei 2025
toru
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Agnes
Reisde met een groep
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnes
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akiko
10 mrt 2025
Akiko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Satomi
13 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Satomi
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Krista
Reisde met familie en kleine kinderen
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krista
3 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Yoko
28 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
EUN YOUNG
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EUN YOUNG
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ERIKA
Reisde met familie
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIKA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Emry
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emry
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
SUEKO
Reisde met familie
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅降りたら韓国みたい…
SUEKO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daisuke
Zakenreiziger
28 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Daisuke
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tadahiko
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadahiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Tsi chian
Reisde met familie
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsi chian
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Sayaka
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
JINSUNG
Reisde met een groep
25 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JINSUNG
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
CHANGJU
27 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
CHANGJU
2 nachten verbleven in april 2024