Courtyard by Marriott Osaka Honmachi
Hotel met een restaurant, in de buurt van Geschiedenismuseum van Osaka
Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Osaka Honmachi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 137
9 jan - 10 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouche
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, hoek (Collaboration Doubles) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, hoek (Collaboration Doubles)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, hoek (Collaboration King) laden

Kamer, 1 kingsize bed, hoek (Collaboration King)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouche
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 525 beoordelingen
De prijs is € 81
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-7 Minami-Honmachi, Osaka, Osaka, 541-0054
Over deze accommodatie
Courtyard by Marriott Osaka Honmachi
Gelijkaardige accommodaties

voco Osaka Central by IHG
voco Osaka Central by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 249 beoordelingen
De prijs is € 102
9 jan - 10 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3025 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 4840.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Courtyard by Marriott Osaka Honmachi Hotel
Courtyard by Marriott Osaka Honmachi Osaka
Courtyard by Marriott Osaka Honmachi Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Courtyard by Marriott Osaka Honmachi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KRISTINA MARIA
Reisde met partner, Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KRISTINA MARIA
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Diane
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diane
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Selina
Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selina
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TAKAYOSHI
Reisde met familie en kleine kinderen
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kenechukwu
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenechukwu
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
美好的住宿體驗!
Robert
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yukiko
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yukiko
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
???
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
???
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Pat
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pat
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
hiroyuki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yasushi
17 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasushi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YUKI
16 jun 2025
YUKI
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
yukiko
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yukiko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jai
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jai
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
hiroshi
20 mei 2025
hiroshi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sima
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sima
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HUMBERTO
14 apr 2025
HUMBERTO
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
22 mrt 2025
Anne
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Baard
Zakenreiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Baard
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NANA
4 jan 2025
NANA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
DANIEL ALEJANDRO AYALA
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

















