Kansai Seaside Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kaizuka
Fotogalerie voor Kansai Seaside Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gion
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 996 beoordelingen
De prijs is € 427
5 nov - 6 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

853-1 Sawa, Kaizuka, Osaka, 5970062
Over deze accommodatie
Kansai Seaside Hotel
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Kanku Kishiwada
APA Hotel Kanku Kishiwada
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 450 beoordelingen
De prijs is € 46
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guanxi Seaside Hotel Kaizuka
Hotel Kansai Seaside Hotel
Kansai Seaside Hotel Hotel
Kansai Seaside Hotel Kaizuka
Kansai Seaside Hotel Hotel Kaizuka
Guanxi Seaside Kaizuka
Guanxi Seaside
Hotel Guanxi Seaside Hotel Kaizuka
Kaizuka Guanxi Seaside Hotel Hotel
Kansai Seaside Hotel Kaizuka
Kansai Seaside Kaizuka
Kansai Seaside
Hotel Kansai Seaside Hotel Kaizuka
Kaizuka Kansai Seaside Hotel Hotel
Guanxi Seaside Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kansai Seaside Hotel
Beoordelingen
6,6
8,0/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
makoto
19 aug 2020
makoto
1 nacht verbleven in augustus 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最悪でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
masayoshi
20 dec 2019
Positief: Netheid
masayoshi
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
NAOKO
Reisde met familie
27 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Wöödy
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常乾淨的房間
Wöödy
2 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Jesse
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great comfortable rooms with limited wifi.
Jesse
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 aug 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
K
Reisde met familie en kleine kinderen
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
K
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
KWOK HUNG
1 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KWOK HUNG
1 nacht verbleven in juni 2019

















