Hotel Kanade Kankukaizuka
Hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten in Kaizuka
Fotogalerie voor Hotel Kanade Kankukaizuka





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(48 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gion
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 996 beoordelingen
De prijs is € 427
5 nov - 6 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

75 1 Urada, Kaizuka, Osaka Prefecture, 597-0061
Over deze accommodatie
Hotel Kanade Kankukaizuka
Gelijkaardige accommodaties

Kansai Airport Washington Hotel
Kansai Airport Washington Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.130 beoordelingen
De prijs is € 69
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van middernacht tot middernacht.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kanade Kankukaizuka Kaizuka
HOTEL KANADE KANKUKAIZUKA Hotel
HOTEL KANADE KANKUKAIZUKA Kaizuka
HOTEL KANADE KANKUKAIZUKA Hotel Kaizuka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kanade Kankukaizuka
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
bonnie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bonnie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
K
Zakenreiziger
24 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
K
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
キョウジ
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キョウジ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuki
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hironobu
28 sep 2025
Hironobu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
カツヒサ
21 sep 2025
カツヒサ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
17 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
shingo
8 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shingo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
?
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MASAKI
Zakenreiziger
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MASAKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
E
Zakenreiziger
20 aug 2025
Positief: Personeel en service
E
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joans
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joans
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ayako
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayako
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
こたろう
12 aug 2025
Positief: Voorzieningen
こたろう
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
みゆ
8 aug 2025
みゆ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuichi
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
?
23 jul 2025
?
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Fukuichiro
22 jul 2025
Fukuichiro
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nisar Junior Calingayan
19 jul 2025
Nisar Junior Calingayan
12 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
DONG HWA
17 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치가 좋은 호텔
DONG HWA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
キョウジ
17 jul 2025
キョウジ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
キョウジ
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キョウジ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Nick
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in juli 2025

















