Zwembad

Beoordelingen van Clarion Congress Hotel Olomouc

4 out of 5
Clarion Congress Hotel Olomouc
Jeremenkova 36, Olomouc

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 65 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 199 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

J.M.H

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 20 feb 2023
Dear J.M.H.,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Clarion Congress Hotel ligt recht tegenover het centrale station (Hlavni Nadrazi) van Olomouc en is daarmee ideaal te bereiken per openbaar vervoer. Ik was met de auto en had dat niet van te voren aangekondigd. Dankzij een creatieve, flexibele receptioniste kon ik toch parkeren in de hotelgarage en kreeg ik een vaste plek náást de reguliere parkeerplekken. Mijn hotelkamer was minder superior dan de naam deed vermoeden; eerder standaard. Een volgende keer boek ik een normale kamer; die biedt namelijk net zo veel comfort ;-) Niettemin was het uitzicht -op het stationsplein en op de omgeving- vanaf de zesde etage mooi, had ik geen last van (straat)lawaai en was het ontbijt erg uitgebreid en lekker. Het personeel bestaat voornamelijk uit vrouwen, waarvan die bij de receptie erg vriendelijk zijn en die in het ontbijtrestaurant uit de categorie "ongeïnteresseerde studentes die eigenlijk model hadden willen worden" zijn. Het zijn geen horecamensen die met passie hun werk doen. De enige jongen -die ook alleen in het weekend werkte- vormde een uitzondering: hij signaleerde het direct als er een probleem/vraag dreigde te ontstaan en snelde dan te hulp om er iets aan te doen. Olomouc heeft een erg gezellig en mooi stadscentrum, waar je het beste met de tram (die erg vaak rijdt) naartoe kan gaan, als je niet van lang lopen houdt: het station (en daarmee ook het hotel) ligt best een stuk van het centrum vandaan.
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Robin Hanak General Manager op 30 sep 2020
Hello, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

Ozzy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, makkelijk bereikbaar, schoon en comfortabel.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay
Good hotel, conveniently located close to a railway station, but with good noise isolation. Safe underground parking (150 CZK per night). Clean rooms, decent restaurant, nice staff. A bit far from downtown if you are looking for a night out.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK
Hotel is ok, restaurant can be better.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Robin Hanak, General Manager op 21 mrt 2019
Dear Mr. Piet, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We would highly appreciate if you could send your remarks on why you were not satisfied at 100% at all aspects and we did not get 10 points from you. We would have a chance to eliminate these shortcomings and you would be completely satisfied next time you visit our hotel. Thank you very much and we look forward to your next visit. Have a nice day.

8/10 – Goed

Johannes, nederweert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
night olomouc
zeer prettige overnachting in olomouc ruime verzorgde kamer zeer attente en vriendelijke service manager zeer uitgebreid en goed ontbijt bewaakte auto parking in ondergrondse garage met directe toegang tot hotel

10/10 – Uitstekend

Takuo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかく駅から近いので便利
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Robin Hanak General Manager op 19 mrt 2024
Dear Takuo,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay..
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 18 dec 2023
Dear Mr. David,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste Lage und alles passte
Optimale Lage gegenüber Bahnhof und kurzer Weg in die Altstadt. Nette Dame an der Rezeption und das Frühstücksbuffet mit reichlicher Auswahl.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 29 sep 2023
Dear Mr. Christian,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon séjour à Olomouc
Hotel accueillant situé en face de la gare d’Olomouc. Les chambres sont confortables et propres. Le personnel est accueillant. Le petit-déjeuner est de bonne qualité.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 4 sep 2023
Hello,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Roald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En natt overnatting - gjennomreise
Stort fint rom med svært gode senger 👍
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 1 sep 2023
Dear Roald,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

8/10 – Goed

Iris

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 29 sep 2023
Dear Mrs. Iris,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We look forward to your next visit.Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Hans-Juergen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut für Menschen o h n e Pkw geeignet ..Frühstücksservice könnte verbessert werden . Leider waren die warmen Speise nur lauwarm .Ebenfalls wäre zu begrüßen wenn Breakfast- oder normaler schwarzer Tee vorhanden wäre .
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 15 aug 2023
Dear Mr. Hans-Juergen,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Bruno Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 12 aug 2023
Dear Mr. Pascal,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An enjoyable stay. Hotel was very quiet - I was the only one in the restaurant. Shower was not great (in a bath, difficult to stand/balance).
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 6 aug 2023
Dear Richard,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We look forward to your next visit.Have a nice day.

8/10 – Goed

Cenk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 5 jun 2023
Hello,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We look forward to your next visit.Best regards,

8/10 – Goed

Jiri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Výborná snídaně a skvělá lokace.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 17 apr 2023
Vážený pane Jiří,děkujeme, že jste si vybral náš hotel a zaslal jste nám vyplněný dotazník spokojenosti.Jsme velice rádi, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.S pozdravem,

10/10 – Uitstekend

Josef

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 13 mrt 2023
Vážený pane Josefe,děkujeme, že jste si vybral náš hotel a zaslal jste nám vyplněný dotazník spokojenosti.Jsme velice rádi, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.Hezký den, ať se Vám daří!

10/10 – Uitstekend

NAOMI

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Robin Hanak General Manager op 28 feb 2023
Dear Mrs. Naomi,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

2/10 – Ontzettend slecht

Ugur

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 28 nov 2022
Dear Mr.Ugur,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We would highly appreciate if you could send us your remarks on why you were not satisfied and we got so few points from you. We would have a chance to eliminate these shortcomings and you would be completely satisfied next time you visit our hotel.Thank you very much and we look forward to your next visit.Best regards,

10/10 – Uitstekend

ANTONIO DAVID

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buen hotel para viajes de negocios.
Buen hotel y muy bien situado. Buen servicio al cliente, me dejaron aparcar el coche en su parking cubierto aún no quedando plazas disponibles esa noche.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 3 okt 2022
Estimado senor Antonio David,muchas gracias por elegir nuestro hotel y su evaluacion de nuestros servicios.Nos alegra mucho de que Usted haya estado tan satisfecho.Estamos ansiosos por su visita futura.Que Usted tenga un buen dia.

10/10 – Uitstekend

Camilla

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 20 sep 2022
Dear Mrs. Camilla,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

8/10 – Goed

marshall

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 19 sep 2022
Hello,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We look forward to your next visit.Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

KYUNGHEE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
깨끗하고 교통 좋고 친절해요
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 31 aug 2022
Dear KYUNGHEE,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Kamaryt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 31 aug 2022
Dear Kamaryt,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 31 aug 2022
Hello,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Andrzej

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecam
Obsługa życzliwa i pomocna, pokój czysty wygodne łóżka, śniadanie z dużym wyborem, parking podziemny pod hotelem.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 24 aug 2022
Dear Polecam,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Ole Gunnar

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Hanak General Manager op 24 aug 2022
Dear Mr. Gunnar,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Heidi

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Hanák General Manager op 24 aug 2022
Dear Mrs. Heidi,Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services.We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit.Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Sidney

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant hotel and convenient for the train station.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 15 jul 2022
Dear Sidney Kadah, Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

ABHIJEET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 15 jul 2022
Dear Abhijeet Borkar, Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ales

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sylva

2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Robin Hanák General Manager op 8 jun 2022
Vážená paní Sylvo, děkujeme, že jste si vybrala náš hotel Clarion Congress Hotel Olomouc a zaslala jste nám vyplněný dotazník spokojenosti. Jsme velice rádi, že jste byla s našimi službami spokojena a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Hezký den, ať se Vám daří!

10/10 – Uitstekend

Jindrich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Robin Hanák, General Manager op 12 apr 2022
Vážený pane Jindřichu, děkujeme, že jste si vybral náš hotel Clarion Congress Hotel Olomouc a zaslal jste nám vyplněný dotazník spokojenosti. Jsme velice rádi, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Hezký den, ať se Vám daří!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Výborný volba zejména pro návštěvu Olomouce vlakem
Jsem ráda, že jsem zvolila tento hotel místo starších hotelů v centru. Je to moderni konferenční hotel, poskytující vše, co člověk může potřebovat (psací stůl, trezor na notebook, rychlovarnou konvici, ledničku). Zařízení je nové, postele pohodlné, z pokoje byl pěkný výhled. Dobrá snídaně s pestrým výběrem. Výhodná poloha hotelu blízko nádraží, odkud jezdí autobus na Sv. Kopeček a tramvaj do centra. Personál byl milý a ochotný.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Robin Hanak, General Manager op 25 mrt 2022
Dobrý den, děkujeme, že jste si vybrala náš hotel Clarion Congress Hotel Olomouc a zaslala jste nám vyplněný dotazník spokojenosti. Jsme velice rádi, že jste byla s našimi službami spokojena a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Hezký den, ať se Vám daří!

8/10 – Goed

Manuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Robin Hanak, General Manager op 18 mrt 2022
Dear Mr. Manuel, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We would highly appreciate if you could send us your remarks on why you were not satisfied and we got so few points from you. We would have a chance to eliminate these shortcomings and you would be completely satisfied next time you visit our hotel. Thank you very much and we look forward to your next visit. Best regards,

10/10 – Uitstekend

GERALD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Saving mode on!
During Corona Virus period, they are cleaning room each 3 days. Buffet is not very fresh, they recycle the food on weekends, when they don't offer buffet.
4 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Robin Hanak General Manager op 22 feb 2021
Hello, Thank you very much for choosing our hotel and your feedback on our services. Unfortunately, because of COVID-19 we cannot fully operate and offer our complete services. We look forward for things to get back to normal and provide our guests with all services we offer. Nevertheless, if you want to have your room cleaned on daily basis please hang a sign "Clean my room" on the door handle of your room as described in information for guests located on the table inside the room. Thank you very much for understanding. Best regards, Robin Hanak General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Robin Hanak, General Manager op 28 dec 2020
Hello, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We would highly appreciate if you could send us your remarks on why you were not satisfied and we got so few points from you. We would have a chance to eliminate these shortcomings and you would be completely satisfied next time you visit our hotel. Thank you very much and we look forward to your next visit. Best regards, Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

Lucie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Robin Hanak, General Manager op 28 dec 2020
Vážená paní Lucie, děkujeme, že jste si vybrala náš hotel Clarion Congress Hotel Olomouc a zaslala jste nám vyplněný dotazník spokojenosti. Jsme velice rádi, že jste byla s našimi službami spokojena a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Hezký den, ať se Vám daří! Robin Hanák General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Celkový dojem jako vždy u Vás velmi dobrý.Ubytování perfektní, bohužel velmi omezená nabídka večeře v restauraci /chápeme ale, že přiměřená současnému stavu/. Jinak vše O.K.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Robin Hanák, General Manager op 14 dec 2020
Dobrý den, děkujeme, že jste si vybrali náš hotel Clarion Congress Hotel Olomouc a zaslali jste nám vyplněný dotazník spokojenosti. Je nám líto, že jste nemohli čerpat naše služby v plném rozsahu. Jakmile nám to vláda umožní, vše vrátíme ihned k normálu. Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Robin Hanák General Manager

10/10 – Uitstekend

Askin

1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Robin Hanak, General Manager op 14 dec 2020
Hello, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Robin Hanak General Manager op 2 sep 2020
Dear Mr. Martin, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

Piotr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Robin Hanak General Manager op 24 aug 2020
Dear Mr. Piotr, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

8/10 – Goed

Marek

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Robin Hanak General Manager op 24 aug 2020
Dear Mr. Marek, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We look forward to your next visit. Have a nice day. Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

Martina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Robin Hanak General Manager op 24 aug 2020
Dear Mrs. Martina, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay in Olomouc
A great stay in the hotel. Nicely located near both bus and train stations and either short tram ride or walk into the old town. Room great value for money and all you need for a few nights. Breakfast is ok. Overall great stay would go back !
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Robin Hanak General Manager op 24 aug 2020
Dear Andrew, Thank you very much for choosing our hotel Clarion Congress Hotel Olomouc and your feedback on our services. We are very glad that you enjoyed your stay at our hotel and look forward to your next visit. Have a nice day! Robin Hanak General Manager

10/10 – Uitstekend

JARMILA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naprosto bez výhrad, vše dokonale funguje!
Hotel jsem po předchozí zkušenosti v říjnu 2019 s důvěrou zabukovala znovu, na delší pobyt. Hotel má výbornou polohu v bezprostřední blízkosti vlakového i autobusového nádraží a MHD, personál je ochotný, vlídný, profesionální, poradí i s dotazy netýkajícími se přímo hotelu. Byli jsme opravdu velmi spokojeni, ocenili jsme bezchybné fungování i pod doznívajícími striktními pravidly kvůli COVID-19.Snídaně velmi chutné a bohaté navzdory zatím menší obsazenosti hotelu
3 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Robin Hanák General Manager op 24 aug 2020
Vážená paní Jarmilo, děkujeme, že jste si opět vybrala náš hotel Clarion Congress Hotel Olomouc a zaslala jste nám vyplněný dotazník spokojenosti. Jsme velice rádi, že jste byla s našimi službami spokojena a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Hezký den, ať se Vám daří! Robin Hanák General Manager

10/10 – Uitstekend

Petra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
maximální spokojenost
Byla jsem maximálně spokojená.
1 nacht verbleven in juni 2020