Le Sirene
Hotel voor gasten met huisdieren in Olbia, met 3 restaurants, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Le Sirene





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

STR. PAN COSTA SMERALDA, KM 0,100, Olbia, SS, 07026
Over deze accommodatie
Le Sirene
Gelijkaardige accommodaties

Santo Stefano Resort & Spa
Santo Stefano Resort & Spa
- Op privéstrand
- Inclusief ontbijt
- Spa
- Parking inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 32 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sirene Hotel Olbia
Sirene Olbia
Le Sirene Hotel
Le Sirene Olbia
Le Sirene Hotel Olbia
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Le Sirene
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
9,0
Locatie
8,4
Personeel en service
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
tristan
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agreeable
tristan
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Claire
24 aug 2018
Harbour paradise



Claire
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Pascal, Basel, Schweiz
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hübsches Hotel mit kurzweiliger Aussicht auf Hafen
Pascal
7 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 aug 2018
Positief: Netheid
Calm and cozy
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
RoC, stuttgart
18 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ottima posizione
RoC
11 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Marco, Roma
2 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buono
Marco
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great mini break
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Sven, Cologne
20 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
10 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
kathy, schweiz
14 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel aber...
kathy
6 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Anders
9 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge nära flygplatsen
Anders
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
MARCO
8 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ritorneremo
MARCO
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Per Anders
9 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Per Anders
3 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Jacob
8 aug 2017
Negatief: Comfort kamer
Simpelt, slidt, flot udsigt og diskotek.
Jacob
7 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
eric
5 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Port de plaisance de Portisco.
eric
4 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
IMMA
1 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IMMA
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Bjarne
24 jul 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Slidt hotel
Bjarne
4 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Roberto
23 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vacanza a Portisco
Roberto
14 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Grazioso.....
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Achim
23 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schick.
Achim
7 nachten verbleven in juni 2017
