Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lalamare Kouri





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

55-1 Kouri, Kunigami, Nakijin, Okinawa, 905-0406
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 1760 voor volwassenen en JPY 1760 voor kinderen
- Diner: JPY 3000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lalamare Kouri Hotel
Lalamare Kouri Nakijin
Lalamare Kouri Hotel Nakijin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lalamare Kouri
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Melissa
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
NORIHIDE
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIHIDE
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kai lun
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kai lun
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SHEN CHIA
24 apr 2025
SHEN CHIA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Chon
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Chon
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Y
7 apr 2025
Y
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kanako
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanako
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
くみこ
8 jan 2025
くみこ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
HIROYUKI
19 dec 2024
Positief: Netheid
HIROYUKI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Chinmay
Reisde met familie en kleine kinderen
12 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chinmay
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yu-Wei
Reisde met een groep
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ぜひおすすめの宿です!




Yu-Wei
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yumi
Zakenreiziger
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
katsu
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高の観光体験

katsu
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
shigeru
3 nov 2024
Positief: Netheid
shigeru
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kwok Pan
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwok Pan
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sakie
Reisde met familie
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakie
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JUNICHIRO
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHIRO
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
たえこ
Reisde met familie
20 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たえこ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUHITO
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHITO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hyejung
Reisde met familie
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyejung
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
atom
Reisde met familie
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atom
1 nacht verbleven in mei 2024