Hibis Resort
Bed & breakfast met een koffiebar/cafรฉ en een restaurant in Nakijin
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hibis Resort





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Nikko Alivila
Yomitan
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is โฌย 340
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

234-4 Amesoko, Nakijin, Okinawa-ken, 9050411
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nagahama Beach Resort Kanon
Nagahama Beach Resort Kanon
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 68 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hibis Resort Nakijin
Hibis Resort
Hibis Nakijin
Hibis Resort Okinawa Prefecture/Nakijin-Son, Japan
Hibis Resort Nakijin
Hibis Resort Bed & breakfast
Hibis Resort Bed & breakfast Nakijin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hibis Resort
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 โ Goed
Wing Fei Florio, HK
2 sep 2018
Feel suprise & nice hotel owner
Wing Fei Florio
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
CHI HSIANG
22 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHI HSIANG
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 โ Goed
Gary, Okinawa
6 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆฒ็นฉๅ้จๆ ้ๅฅฝๆฐๅฎฟ
Gary
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 โ Goed
jinny, daejon,korea
2 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ํ์ ํ ๊ณณ์์์ ํ๋ฃจ
jinny
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 โ Uitstekend
Hyewon
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์น์ ํ ์ฌ์ฅ๋ ์ข์๋ ์ฌํ
Hyewon
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 โ Goed
Xavier
7 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Xavier
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ถ์ฒํฉ๋๋ค.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 โ Goed
JE PING
12 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JE PING
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฐจ๊ฐ ์์ผ๋ฉด ๋งค์ฐ ์ถ์ฒํฉ๋๋ค!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 โ Uitstekend
Wonseop
24 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay! Want to stay again:)
Wonseop
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์์ฐ์ ๋ฆฌ์กฐํธ
Geverifieerde reiziger
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใฎใฉใใงใใฃใใ
Geverifieerde reiziger
8/10 โ Goed
SOHEI
2 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOHEI
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅคๅฎๅฉๅณถใซ่ฟใ
Geverifieerde reiziger
8/10 โ Goed
jaesik
27 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ํ์ ํ ๋ง์์์ ํธํ ๊ฐ์ ๋ฏผ๋ฐ...
jaesik
10/10 โ Uitstekend
hiroma2
6 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆฐๆใกใฎใใใใณใทใงใณ
hiroma2
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
8 okt 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disagree with reviews on Expedia after all.
Geverifieerde reiziger
10/10 โ Uitstekend
boram an
6 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
๊นจ๋ํ๊ณ ์น์ ํ ํ๋น์ค
boram an
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
๊นจ๋ํ๊ณ ์ ๊ฐ์๋ ํ์ ๋๋!
Geverifieerde reiziger
10/10 โ Uitstekend
Julia, Korea
17 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer