The Moana by DSH Resorts
Hotel met gratis valetparkeerservice, op enkele stappen van Miyagi-kust
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Moana by DSH Resorts





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Superior Double Room with City View
Deluxe Double Room With Side Sea View
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Okinawa Prince Hotel Ocean View Ginowan
Mashiki
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 493 beoordelingen
De prijs is € 268
26 jul - 27 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-93, Miyagi, Chatan, Okinawa, 904-0117
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Oile By Dsh Resorts
Oile By Dsh Resorts
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 350 beoordelingen
De prijs is € 83
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Moana by DSH Resorts Hotel
The Moana by DSH Resorts Chatan
The Moana by DSH Resorts Hotel Chatan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Moana by DSH Resorts
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jun 2025
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Clarence
16 jun 2025
Clarence
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
David
6 jun 2025
David
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle Joseph Olan
10 mei 2025
Danielle Joseph Olan
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Maeda
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maeda
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nataliya
20 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nataliya
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naomi
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kurtis
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurtis
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Seo-Jin
Reisde met een groep
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seo-Jin
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yuen Shan
Reisde met familie en kleine kinderen
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuen Shan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sandy
Reisde met partner
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandy
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Clarence
2 mrt 2025
Clarence
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Clarence
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
sandy
Reisde met partner
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandy
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ho Yun
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho Yun
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
sandy
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandy
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
sandy
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandy
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TZUYIN
11 jan 2025
TZUYIN
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Miranda
Zakenreiziger
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miranda
6 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Tanaka
Zakenreiziger
24 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanaka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
3 nachten verbleven in december 2024