Geheel appartement
Rainbow Terrace
Dit appartement in Ginowan is voorzien van een kitchenette en een balkon
Fotogalerie voor Rainbow Terrace





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Geheel appartement
Max. aantal: 6 39.0 m²
Populaire voorzieningen
Over deze accommodatie
Voeg datums toe voor prijzen
Accommodatie-voorzieningen
Gelijkaardige accommodaties

Terrace Resort Mihama
Terrace Resort Mihama
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 163 beoordelingen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Huishoudservice is alleen inbegrepen voor een verblijf van 1 nacht. Bij een verblijf van 2 nachten of meer zijn toeslagen voor huishoudservice, omwisselen van beddengoed en toiletartikelen van toepassing.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RAINBOW TERRACE Apartment Ginowan
RAINBOW TERRACE Ginowan
RAINBOW TERRACE Ginowan
RAINBOW TERRACE Apartment
RAINBOW TERRACE Apartment Ginowan
Over deze buurt

Uchidomari 1-24-13, Ginowan, Okinawa, 901-2227
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rainbow Terrace
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jan 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Akino
7 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Akino
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MASARU
31 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASARU
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Satoshi
22 sep 2023
Satoshi
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 aug 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
けんじ
Reisde met familie
29 mei 2023
けんじ
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 apr 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
YASUHIRO
Zakenreiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
プチ沖縄生活を楽しみました。
YASUHIRO
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適⭐︎
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Hiroooooooooooo, 那覇市から福岡
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroooooooooooo
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
沖縄旅行者, 日本
Reisde met familie
2 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
沖縄旅行者
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
ks
Zakenreiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ks
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Timothy
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly Recommend!
Timothy
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
naomi
6 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
naomi
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
RIEKO
25 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RIEKO
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Cheng Nan
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheng Nan
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019