Hotel Umizola
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kokusai Dori
Fotogalerie voor Hotel Umizola





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Okinawa Naha
Naha-shi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Sportschool
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.282 beoordelingen
De prijs is € 76
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nishi 3-15-8, Naha, Okinawa, 900-0036
Over deze accommodatie
Hotel Umizola
Gelijkaardige accommodaties

Recommended for 3 generations of parents and child / Nanjo Okinawa
Recommended for 3 generations of parents and child / Nanjo Okinawa
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 500 per dag (op 250 meter afstand; 24 uur open)
- Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van accommodatiegrootte
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tabi no Yado Umizora Hotel Naha
Tabi no Yado Umizora Hotel
Tabi no Yado Umizora Naha
Hotel Umizola Naha
Hotel Umizola Hotel
Tabi no Yado Umizora
Hotel Umizola Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Umizola
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
6,8
Locatie
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 jan 2025
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ミナト
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミナト
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
PO-YUAN
Reisde met partner
24 jun 2023
Positief: Netheid
PO-YUAN
5 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Chiu kwong
Reisde met familie
7 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not bad
Chiu kwong
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
サイホウ
3 mei 2023
サイホウ
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Toshio
Zakenreiziger
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshio
4 nachten verbleven in februari 2023
4/10 – Matig
AOKI
Reisde met een groep
24 jul 2022
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
AOKI
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Seiichirou
Reisde met familie
18 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seiichirou
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 feb 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
対応、コスパがよい
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
TAKEO
8 jan 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKEO
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Ping
Zakenreiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ping
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かなお部屋です。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
olive
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
olive
2 nachten verbleven in februari 2019













