Hotel Miyuki Beach

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel op het strand, met een seizoensgebonden buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Miyuki Beach

Familiekamer | Uitzicht vanaf balkon
Uitzicht op het meer
Restaurant
Exterieur
Uitzicht vanaf balkon

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Op privéstrand
  • Schoonmaakservice
  • Zwembad
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • 32 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 7
  • 2 eenpersoonsbedden

Japanese-Western Room With Sea View-Top Floor

  • Max. aantal: 5

Japanese And Western Room With Ocean View

  • Max. aantal: 5
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1583-2 Afuso, Onna, Okinawa-ken, 904-0402

In de buurt

  • Chura Orchard Golf Club - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Mission Beach - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Kibogaoka Entrance Mae-strand - 5 min. rijden - 5.1 km
  • Manza-strand - 7 min. rijden - 4.4 km
  • Kaap Manza - 7 min. rijden - 5.5 km

Lokaal vervoer

  • Naha (OKA) - 66 min. rijden

Restaurants

  • ‪なかむらそば - ‬5 min. rijden
  • ‪Serale - ‬5 min. rijden
  • ‪diamond beach cafe - ‬4 min. rijden
  • ‪Regency Club - ‬5 min. rijden
  • ‪Hawaiian Pancakes House Paanilani - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Miyuki Beach

Hotel vlak bij Manza-strand
Bij Hotel Miyuki Beach zijn er de volgende voorzieningen: een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een terras en een wasserij. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en genieten ook van een restaurant.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
  • Een lift, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
De 145 kamers hebben veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Balkons, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: JPY 800 tot 1.200 voor volwassenen en JPY 400 tot 800 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Tida

Dingen om te doen

  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Terras

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 5 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 800–1200 voor volwassenen en JPY 400–800 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot oktober
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Miyuki Beach
Hotel Miyuki Beach Onna
Miyuki Beach
Miyuki Beach Hotel
Miyuki Beach Onna
Miyuki Beach Hotel Okinawa Prefecture, Japan
Miyuki Beach Resort
Hotel Miyuki Beach Onna
Hotel Miyuki Beach Hotel
Hotel Miyuki Beach Hotel Onna

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Miyuki Beach over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Miyuki Beach?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Miyuki Beach voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Miyuki Beach inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Miyuki Beach uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Miyuki Beach?

Dit hotel in Onna ligt aan het strand, op enkele stappen van Okinawakaigan Quasi-Nationaal Park en op 3,2 km van Manza-strand. Ook Atsuta Beach en Chura Orchard Golf Club liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Miyuki Beach

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 123 van 681 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 272 van 681 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 197 van 681 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 681 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 681 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is currently renovating. It is a very old hotel with very old rooms. Like a museum... The terrace door is really hard to open without any furniture on it so useless anyway. The pool is gone because of the works and the beach closed. So nothing to do in the neighboorhood. You need to take a bus or car to do something. The breakfast is everyday the same and was mostly cold. One of the worst hotels I've done so far. Please spend some more on another hotel. You won't regret it!
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

SHIGUI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
トイレのドアがスライドではなく、そのせいで洗面台のところが超混むになった
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

まさき

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地と眺めとスタッフさんは最高です。朝食バイキングのバリエーションがやや少ない感じ。
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

ERIKA

2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

あさの

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ying kit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

edevel, GLENDALE

Nice property for families
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Palis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel in good location with reasonable price.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

satoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Easy access to Hotel beach
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Rie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like relaxing tatami room and hotel beach
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

心落ち着くホテル

落ち着いた部屋でくつろぐ事ができ、大浴場は清潔で広く快適でした。ホテルスタッフは、対応がスマートで親切でした。娘家族と2部屋に宿泊しましたが、のんびりとリフレッシュできました🎵
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jackson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Chan-Sun

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Matsuya, fuji

3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Stacy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful view! It was super convenient for me since it was close to where I needed to be at.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Trent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were super nice, the building is brand new and amazing. The bed and rooms were amazing; every room with an ocean view. was there during low season, so the dining room of 200 seats had about 10 persons. And for this reason the buffet breakfast, which was included; wasn’t spectacular. The scrambled eggs were ice cold, for example. I think this might be better at capacity. Very nice hotel; very decent value for the money, and it was one of the most expensive places that I had stayed at.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

KUMIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

MICHIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

yuet ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

???

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

アヤノ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
外国人スタッフが多く、しかも日本語がとても流暢で感動しました。対応も心がこもっていてとても良い気分でした。名前を下の名前で呼ばれるのも普段なかなかないので、良かったです。プールでも海でもたくさん遊べて、そのまま大浴場へ直行でき、冷えた体も温められて良い。県内での旅行でしたので1泊でしたが、次回は連泊したいです。またよろしくお願いします。
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Kazuyo

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

AKIRA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
プライベートビーチが最高でした!
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Yuka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
目の前がプライベートビーチで窓からの眺めが最高でした。 大浴場があるのも素晴らしいポイントです!
6 nachten verbleven in september 2024