Particuliere eigenaar
Hotel Chula Vista SENAGA
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Senaga-jima
Fotogalerie voor Hotel Chula Vista SENAGA





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Kamer (Japanese Western Style) laden

Kamer (Japanese Western Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Maisonette Suite) laden

Kamer (Maisonette Suite)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Japanese Style Maisonette Suite) laden

Kamer (Japanese Style Maisonette Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-24-1 Gushi, Naha, Okinawa, 901-0146
Over deze accommodatie
Hotel Chula Vista SENAGA
Gelijkaardige accommodaties

ALPHABED INN NahaKokusaiStreet WEST
ALPHABED INN NahaKokusaiStreet WEST
- Keuken
- Gratis wifi
- Wasservice
- Microgolfoven
9.2 van 10, Fantastisch, 9 beoordelingen
De prijs is € 134
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van verblijfsduur.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Chula Vista SENAGA Naha
Hotel Chula Vista SENAGA Hotel
Hotel Chula Vista SENAGA Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Chula Vista SENAGA
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TERASAWA
Reisde met familie en kleine kinderen
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TERASAWA
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Haeryong
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haeryong
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
じゅんたろう
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
じゅんたろう
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
マサヒコ
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサヒコ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MATSUMOTO
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MATSUMOTO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cyan
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cyan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Momoka
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Momoka
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
name
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
name
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KAYO
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常に良い
KAYO
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
いさむ
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いさむ
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SHINGO
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINGO
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ちほ
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちほ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ka chai
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jun 2025
Positief: Voorzieningen
ka chai
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Lan
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wai Lan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Clifton
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clifton
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ASAMI
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ASAMI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ゆり
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆり
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
とうい
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とうい
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很像回到家的感覺的沖繩住宿
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SSUCHIEH
20 mrt 2025
SSUCHIEH
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yuhao
Reisde met familie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuhao
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chi man
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi man
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
VENG SING VINCENT
Reisde met familie en kleine kinderen
31 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
VENG SING VINCENT
3 nachten verbleven in januari 2025








