Gehele woning
Cottage Sachi & HappyCafe
Vakantiehuis met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Winkelcentrum Okinawa Hanasaki Marche 
Fotogalerie voor Cottage Sachi & HappyCafe





Beoordelingen
7,6 op 10 – 
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, keuken (Up to 5 people, Cottage) laden

Kamer, niet-roken, keuken (Up to 5 people, Cottage)
Hoogtepunten
De binnenplaats 
Klimaatregeling
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Ventilator 
Aparte slaapkamer 
Een ligbad 
Een apart bad en aparte douche 
Alle foto's voor Cottage, niet-roken, keuken (6-10PAX) laden

Cottage, niet-roken, keuken (6-10PAX)
Hoogtepunten
De binnenplaats 
Klimaatregeling
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer 
Ventilator 
Een ligbad 
Een apart bad en aparte douche 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2088-37 Shoshi, Nakijin, Okinawa, 905-0426
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Pension Coral
Pension Coral
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 5 beoordelingen
De prijs is € 67
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1200.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen 
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee. 
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie. 
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben. 
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cottage Sachi HappyCafe House Nakijin
Cottage Sachi HappyCafe House
Cottage Sachi HappyCafe Nakijin
Cottage Sachi HappyCafe
Sachi & Happycafe Nakijin
Cottage Sachi & HappyCafe Nakijin
Cottage Sachi & HappyCafe Private vacation home
Cottage Sachi & HappyCafe Private vacation home Nakijin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Cottage Sachi & HappyCafe
7,6
Goed
6,8
Netheid
8,6
Locatie
8,0
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
10 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
マドカ
9 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
マドカ
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2020
値段相応かと
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
MURAI
21 sep 2019
Negatief: Netheid
もったいない…
MURAI
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高台の静かな専有空間、最高です。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
hiro, 那覇
Reisde met partner
25 aug 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hiro
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめ宿です。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
NAO, JAPAN
Reisde met familie en kleine kinderen
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAO
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
kiy
21 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kiy
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
SA, 関東
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SA
4 nachten verbleven in augustus 2018








