Beach Plus
Aan het strand gelegen hotel met gratis parkeerplaatsen in Onna
Fotogalerie voor Beach Plus





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Kamer (Suite) laden

Kamer (Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Droogkast
Airconditioning
Verwarming
Eettafel
Wasmachine / droger
Droogkast
Bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2F 168 Azatancha, Onna, Okinawa, 904-0412
Over deze accommodatie
Beach Plus
Gelijkaardige accommodaties

Mr.KINJO in front of Manza Beach
Mr.KINJO in front of Manza Beach
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 134 beoordelingen
De prijs is € 33
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Beach Plus Onna
Beach Plus Hotel
Beach Plus Hotel Onna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Beach Plus
9,2
Fantastisch
9,0
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Hirokazu
Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirokazu
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
カオリ
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
カオリ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
bobby, 大阪市
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bobby
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
TAKI
Reisde met een groep
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
こじファミ夏休み♪
TAKI
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jul 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
hayato
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hayato
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019







