Hotel Fine Garden Okayama 2
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Okayama
Fotogalerie voor Hotel Fine Garden Okayama 2





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
King Room
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

610-4 Hirano Kitaku, Okayama, Okayama, 701-0151
Over deze accommodatie
Hotel Fine Garden Okayama 2
Gelijkaardige accommodaties

The OneFive Okayama
The OneFive Okayama
- Gratis wifi
- Wasservice
- Receptie 24/7
- Microgolfoven
8.0 van 10, Zeer goed, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 21
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Fine Garden Okayama 2 Adults
Fine Garden Okayama 2 Adults
Fine Garden Okayama 2 Okayama
Hotel Fine Garden Okayama 2 Hotel
Hotel Fine Garden Okayama 2 Okayama
Hotel Fine Garden Okayama 2 Adults Only
Hotel Fine Garden Okayama 2 Hotel Okayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Fine Garden Okayama 2
7,8
Goed
8,4
Netheid
7,0
Locatie
8,2
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Carol
8 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Carol
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuko
7 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
30 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shizuka
Reisde met partner
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shizuka
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゆっくりできました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sadanobu
Reisde met een groep
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadanobu
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sin Han Catalina
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin Han Catalina
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
TOSHIKO
24 mei 2025
TOSHIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Katsuyasu
9 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katsuyasu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
fumiya
5 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
fumiya
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
FUMIYO
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
FUMIYO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomohiro
18 apr 2025
Tomohiro
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
RYOSUKE
24 feb 2025
RYOSUKE
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Koji
23 feb 2025
Koji
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SHORI
24 nov 2024
SHORI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ayako
Reisde met familie
10 okt 2024
Ayako
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michie
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michie
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Haruki
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
takashi
6 mei 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takashi
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食もらえるですね
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
gary
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gary
1 nacht verbleven in oktober 2019








