Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 114 van 208 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
114
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 208 beoordelingen" "
8 - Goed
69
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 208 beoordelingen" "
6 - Redelijk
21
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 208 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 208 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Marjolein
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel voor een nachtje, netjes en schoon maar weinig sfeer. Erg donker en saai. Maar voor een nachtje prima te doen. Buurt heeft een winkelstraatje maar stelt weinig voor.
Marjolein
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Peter van elaya hotel oberhausen op 17 mei 2024
Beste Marjolein,hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat u ons hotel netjes en schoon vond en dat het geschikt was voor één nacht.We betreuren het dat u de sfeer niet uitnodigend vond en zullen er aan werken om dit te verbeteren. We zullen ook de verlichting herzien om een aangenamere omgeving te creëren.Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen. We hopen u ondanks de genoemde punten nogmaals te mogen verwelkomen en u een nog aangenamere ervaring te kunnen bieden.Met vriendelijke groet
8/10 – Goed
Jenny, Rotterdam
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a pleasant stay in this hotel. Only the hallway on the second floor was a bit scary for the kids.
Jenny
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Peter from elaya hotel oberhausen op 1 mei 2024
Dear Jennywe are pleased to hear that you had a pleasant stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority.We are sorry to hear that the corridor on the second floor was a little scary for your children. We will make sure that we review the design of the corridor to ensure that it provides a welcoming and pleasant atmosphere, especially for our younger guests.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope that despite this minor incident, you have fond memories of your stay with us and we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards
8/10 – Goed
Nishaad
Reisde met familie
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel zelf is schoon en ruim. De kamers zijn ook schoon. De vaste bedden zijn goed. De uitklapbare bedden zijn minder goed bevallen.
Het ontbijt was redelijk standaard. Wel goed, maar niet bijzonder.
Het hotel is zeker aan te bevelen. Ook voor gezinnen.
Nishaad
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jan, Dracten
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good tourist hotel.
Great price quality ratio
Jan
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Peter from elaya hotel oberhausen op 26 feb 2024
Dear Jan, Thank you very much for your positive review! We are delighted to hear that you consider our hotel a good choice for tourists and that you find the price-quality ratio to be excellent.We always strive to provide our guests with a pleasant stay, and it is truly rewarding to know that our efforts are appreciated. If there are any further ways we can enhance your experience or if you have any special requests, please do not hesitate to let us know.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon and providing you with excellent service once again. Thank you for your positive feedback!Kind regards
10/10 – Uitstekend
Inge
14 jan 2024
Inge
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Freddy
7 jan 2024
Freddy
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Khalid
7 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khalid
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Suzan
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzan
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Carolien
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Voorzieningen
Prima hotel, alles netjes, bedden waren goed, hier en daar een schilderij zou het wel gezelliger maken
Carolien
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Peter van elaya hotel oberhausen op 21 feb 2024
Beste Carolien, hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons hotel! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw verblijf en alles netjes vond. Het is erg belangrijk voor ons dat onze gasten zich op hun gemak voelen bij ons.We nemen uw suggestie met betrekking tot de schilderijen graag over. We zullen kijken hoe we de sfeer nog gezelliger kunnen maken en zullen uw suggesties in overweging nemen.Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Als u nog vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar.Met vriendelijke groet
6/10 – Redelijk
Carel
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carel
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Sjoerd
23 dec 2023
Sjoerd
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Mohammed
22 dec 2023
Mohammed
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Daniel
21 dec 2023
Daniel
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Maaike
Reisde met partner
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Maaike
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel
Goede ontvangst, mooie schone kamer, goed ontbijt. De gehele dag gratis koffie of thee.
Jan
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marvin Geisler op 17 dec 2023
Goededag,Bedankt voor uw beoordeling.Wij zijn blij dat u zo genoten heeft van de check-in, dat u tevreden bent over de netheid en de sfeer en dat u heeft genoten van de gratis koffie/thee.Wij kijken uit naar uw volgende bezoek bij ons.
8/10 – Goed
Erik
10 dec 2023
Erik
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Gabrielle
Reisde met een groep
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was mooi, schoon, netjes. Ontbijt veel keus en ruime tijdsruimte. Goed en veel parkeerplaats in bijbehorende parkeergarage.
We hebben genoten :)
Enige wat er niet was een flesje water.
Gabrielle
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel oberhausen op 16 dec 2023
Beste Gabrielle,Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in het hotel en dat u de netheid en opgeruimde inrichting van het hotel waardeerde. Het is geweldig om te horen dat u tevreden was met het ontbijt en dat u gebruik heeft gemaakt van de ruime parkeergelegenheid in de parkeergarage van het hotel.Het spijt ons dat u een fles water miste. We zullen uw feedback delen met ons team om ervoor te zorgen dat dergelijke details in de toekomst beter worden aangepakt.Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen als onze gasten en zullen u graag helpen met eventuele verdere verzoeken.Met vriendelijke groeten,Domenik Nitsch, Front Office Agent, elaya hotel oberhausen
10/10 – Uitstekend
Dirk
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hebt openbaar vervoer of taxi nodig om bij centrum te komen.
Dirk
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van elaya hotel oberhausen op 13 dec 2023
Hallo Dirk,Hartelijk dank voor uw feedback!Het spijt ons te horen dat de locatie van het hotel niet ideaal was voor u en dat u het openbaar vervoer of een taxi nodig had om in het centrum te komen.We begrijpen dat de locatie een belangrijk aspect is voor onze gasten en we zullen uw feedback in overweging nemen om mogelijk betere opties aan te bieden aan onze gasten in de toekomst.Bedankt voor uw feedback en we hopen dat u toch een aangenaam verblijf heeft gehad.Met vriendelijke groeten,Domenik Nitsch, Front Office Agent, elaya hotel oberhausen
8/10 – Goed
A
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel onbijt plekken te weinig voor het aantal gasten
A
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marvin Geisler op 4 dec 2023
Goededag,Bedankt voor uw feedback.Wij zijn blij dat onze aandacht zoveel voor u betekent. Wij waarderen dit enorm.Bezoek ons alstublieft opnieuw. We kijken er naar uit je te zien.Hartelijke groeten
10/10 – Uitstekend
Paul van
Reisde met partner
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel n de binnenstad van Oberhausen. Alles makkelijk bereikbaar en zeer goede prijs voor een ruime kamer.
Paul van
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 5 nov 2023
Hallo Paul, hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat je het zo leuk vond, vooral de prijs-prestatieverhouding en de kamers. U kunt ons op elk gewenst moment opnieuw bezoeken. Met vriendelijke groet, Lisa Nadolny, stagiaire bij het elaya hotel oberhausen
6/10 – Redelijk
J
28 okt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
J
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 3 nov 2023
Hallo J, vielen Dank für deine Bewertung. Wenn es Dinge gibt die wir als Hotel verbessern können, sag uns gerne Bescheid. Liebe Grüße uns bis zum nächsten Mal, Lisa Nadolny, Auszubildende im elaya hotel oberhausen
10/10 – Uitstekend
Angelique
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goed hotel, schoon en centraal gelegen
Angelique
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van elaya hotel oberhausen op 21 okt 2023
Lieve Angelique,Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling, we zijn erg blij dat u het zo goed vond bij ons, vooral de locatie van het hotel.We zouden erg blij zijn om u binnenkort weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groetenTanita Poschner, Front Office Agentelaya hotel oberhausen
10/10 – Uitstekend
nicole
13 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
nicole
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 3 nov 2023
Hallo Nicole, wir freuen uns sehr über deine Bewertung. Besuch uns gerne jederzeit wieder. Liebe Grüße und bis bald, Lisa Nadolny, Auszubildende im elaya hotel oberhausen
10/10 – Uitstekend
Anja
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, midden in de stad
Elaya is een prima hotel, ligt midden in de stad en parkeren kan in de naastgelegen parkeergarage, waar genoeg plaatsen beschikbaar zijn.
Anja
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Domenik Nitsch, Front Office Agent op 7 okt 2023
Beste Anja,Wij willen u hartelijk bedanken voor uw geweldige beoordeling. Het maakt ons erg blij om te horen dat u onze locatie en de nabijheid van de aangrenzende openbare parkeergarage leuk vond. Wij stellen uw erkenning zeer op prijs en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Hartelijke groeten,Domenik Nitsch, Front Office Agent, elaya hotel oberhausen
8/10 – Goed
Miranda
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern good breakfast
Miranda
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marvin Geisler op 21 aug 2023
Dear Miranda,we are happy that you liked our breakfast! We hope to see you as soon its possibleBest Regards
10/10 – Uitstekend
Mounir
13 aug 2023
Mounir
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 10 sep 2023
Hallo Mounir, wir freuen uns sehr über deine positive Bewertung. Besuch uns gerne jederzeit wieder. Liebe Grüße, Lisa Nadolny, Auszubildende im elaya hotel oberhausen
8/10 – Goed
Stan
Reisde met familie
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette service aan de balie.
Schoonmakers mogen beter spiegels schoonmaken.Van buiten was er niks te zien,maar nadat 3 personen na elkaar gedouched hadden,was de spiegel beslagen en zag je letterlijk van de vorige gast wat hij/zij op de spiegel schreef.
Stan
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 13 aug 2023
Hello Stan, it is good to hear that you enjoyed your stay with us, especially the reception staff. Your Feedback regarding the mirror will be brought to our housekeeping, so this will not happen again. We would love to see you again soon. Kind regards, Lisa Nadolny, Trainee at elaya hotel oberhausen
10/10 – Uitstekend
Danique
Reisde met partner
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good hotel and the breakfast was really good prepared
Danique
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 13 aug 2023
Hello Danique, Thank you for your Feedback. We are very happy to hear you liked your stay with us, aswell as the breakfast buffet. We are hoping to see you again soon. Kind regards, Lisa Nadolny, Trainee at elaya hotel oberhausen
8/10 – Goed
Edward
Reisde met partner
2 jun 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is niet een heel schoon hotel ook vragen ze 10 euro. parkeergeld voor de garage die aan het hotel vast zit. Er zit een winkelstraat achter het hotel waar voornamelijk shoarma tenten en shisha tenten zitten. Kortom een heelatig hotel wat veels te duur is.
Edward
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 4 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Helaas is de parkeerplaats niet van het hotel zelf en betalen we ook huur voor gebruik door onze gasten, daarom kunnen we geen gratis parkeergelegenheid aanbieden. Zoals in elke stad heeft ook Oberhausen zijn minder mooie kanten. Bij de receptie adviseren wij u graag over mooie excursiebestemmingen, zowel verder weg als direct naast ons op wandelpaden. Bezoek ons opnieuw. Met vriendelijke groet, Lisa Nadolny van Arthotel ANA Soul and Living
6/10 – Redelijk
Serena
21 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Serena
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 26 mei 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir begrüßen Sie gerne wieder bei uns. Beste Grüße, Lisa Nadolny im Arthotel ANA Soul und Living
8/10 – Goed
P.R.
10 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets te mekkeren
Goed bereikbaar op rustige plek aan de rand van de binnenstad. Hondvriendelijk. Grote rustige kamer.
P.R.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 20 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons. Honden zijn bij ons altijd welkom en wij collega's zijn altijd heel blij onze viervoeters te zien. Bezoek ons opnieuw. Groetjes en tot de volgende keer, Lisa Nadolny bij Arthotel ANA Soul and Living
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 apr 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Daytrip
No douchegel and hand wash soap available in the room, only an empty bottle douchegel. We arrived late in the evening (around 11.45 p.m), and it was too late and tired (after a long trip) to go back to reception. Very inconvenient evening for us.
This shouldn't happen in a room reserved for new guest.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 4 mei 2023
Thank you for your Feedback. We are very sorry these were missing in your room. We will talk to Housekeeping so this will not happen again. You can always come to the reception with problems, and we will help you right away. We would love for you to visit us again. Kind regards, Lisa Nadolny at Arthotel ANA Soul and Living
6/10 – Redelijk
Jermaine
27 apr 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jermaine
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 4 mei 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Besuchen Sie uns gerne jederzeit wieder. Liebe Grüße, Lisa Nadolny im Arthotel ANA Soul und Living
4/10 – Matig
Soufiane
Reisde met partner
27 apr 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
De medewerkers maken dit hotel een stuk minder fijn. Het zijn jongeren die het hotel runnen. Je wordt simpelweg niet serieus genomen en de receptie is op geen enkele wijze te contacteren gedurende het verblijf. De kamer was 24 graden toen we binnen kwamen en konden nergens terecht om dit aan te laten passen.
Soufiane
Reactie van Lisa Nadolny op 4 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij helpen graag met de bediening van de airconditioning als deze niet te bedienen is. Wij zijn een nieuw hotel, met een navenant jong personeel, dat desondanks professioneel is opgeleid. Bezoek ons opnieuw. Groetjes, Lisa Nadolny van Arthotel ANA Soul and Living
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met een groep
17 apr 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel! housekeeping was minder..
Goed hotel, goede locatie en ruime kamer.
Personeel is erg vriendelijk.
Een verblijf gehad van 4 dagen (3nachten). Alle ochtenden is de housekeeping geweest, maar gek genoeg geen enkele keer nieuwe toilet rollen neergelegd en de vieze koffie bekers niet meegenomen.
Andrea
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 22 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Het spijt ons zeer dat de kamers niet naar onze standaard zijn schoongemaakt. We zullen contact opnemen met de huishouding om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Bezoek ons opnieuw. Groetjes, Lisa Nadolny van Arthotel ANA Soul and Living
6/10 – Redelijk
Edward
16 apr 2023
Het lijkt op een oud kantorencomplex die omgebpuwd is, beerje deprimerend ook de omgeving is niet de vrolijkste, hotelkamer was verder wel oke en het ontbijt ook.
Edward
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 22 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het gebouw was vroeger een warenhuis, waardoor het nog deels doet denken aan de voormalige verkoophallen. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf. U bent van harte welkom om ons op elk moment opnieuw te bezoeken. Groetjes, Lisa Nadolny van Arthotel ANA Soul and Living
8/10 – Goed
Soumia
5 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soumia
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Lisa Nadolny op 14 mrt 2023
Wir freuen uns sehr über Ihre positive Bewertung.Vielen Dank und bis zum nächsten mal!Beste GrüßeIhr Arthotel ANA Team
10/10 – Uitstekend
Jeanine
7 jan 2023
Jeanine
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van KS op 9 jan 2023
Liebe Jeanine,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir begrüßen Sie jederzeit wieder gerne bei uns.Beste GrüßeIhr ArtHotel Team
10/10 – Uitstekend
Esmail
25 dec 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esmail
10/10 – Uitstekend
Remco
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel zeker de moeite waard om daar terug te komen
Remco
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van KS op 25 dec 2022
Beste Remco,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en we kijken ernaar uit je op elk moment weer te verwelkomen.Beste wensenUw Art Hotel-team
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
16 dec 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kale gangen. Krappe parkeerplaatsen
Peter
Reactie van Arthotel Ana Soul op 17 dec 2022
Geachte Peter,Hartelijk dank voor uw evaluatie.Het spijt ons zeer dat u de gangen te kaal en de parkeerplaats te smal vond.Wij wensen u een prettige dag.Vriendelijke groetenUw Arthotel Ana Soul Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van KS op 10 dec 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir begrüßen Sie jederzeit wieder gerne bei uns.Beste GrüßeIhr ArtHotel Team
8/10 – Goed
Mirella
8 dec 2022
Mirella
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met familie
5 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Markus
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van KS op 10 dec 2022
Lieber Markus,Vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir begrüßen Sie jederzeit wieder gerne bei uns.Beste GrüßeIhr ArtHotel Team
10/10 – Uitstekend
Phuong
5 dec 2022
Phuong
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Rachida
Reisde met een groep
19 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en schoon hotel. Ook goed gelegen. Jammer dat wij geen koffieapparaat op het hotel hadden.
Rachida
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van KS op 23 nov 2022
Dear Rachida,thank you for your review.We are glad that you enjoyed your stay with us and welcome you back anytime.Next time you can book our Superior Rooms which also include a coffee machine in your room.Kind regardsYour ArtHotel Team
6/10 – Redelijk
Ilyas
11 sep 2022
Ilyas
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Damir
Reisde met partner
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi ingericht hotel. Kamers zijn heel schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Echt een aanrader!
Damir
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van KS op 23 aug 2022
Beste Damir,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij dat je zo genoten hebt van alles bij ons.We verwelkomen u graag weer op elk gewenst moment.Vriendelijke groetenUw Art Hotel-team
10/10 – Uitstekend
Erwin
Reisde met familie
15 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi schoon hotel met fijne kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel.
Erwin
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van KS op 23 mei 2022
Beste Erwin,
Bedankt voor je recensie.
We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je je op je gemak voelde bij ons personeel.
Met vriendelijke groet
Uw Art Hotel-team
8/10 – Goed
Kurt
Reisde met partner
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel ruim, nieuw goed bed, standaard uitrusting , centraal gelegen
Kurt
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van KS op 15 dec 2021
Beste Kurt,
Bedankt voor je mooie recensie.
We zijn blij dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en we kijken ernaar uit om je op elk moment weer te verwelkomen.
Hartelijke groeten
Uw ArtHotel-team