The Walton

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Universiteit van Nottingham

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Walton

2 bars/lounges
Superior tweepersoonskamer (Upper Walton House) | Terras
Exterieur
Standaard Twin kamer | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Serveert ontbijt, lunch, diner, Britse gerechten

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2 North Road, The Park Estate, Nottingham, England, NG7 1AG

Lokaal vervoer

  • Beeston Station - 7 min. rijden
  • Phoenix Park Tram Stop - 16 min. rijden
  • Luchthaven East Midlands (EMA) - 32 min. rijden

Over deze accommodatie

The Walton

Hotel in The Park
The Walton ligt in de buurt van Theatre Royal en verwent gasten met een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke brasserierestaurant met Britse gerechten, The Walton Restaurant, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Gratis wifi in de kamer, een open haard in de lobby en 2 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Bagageopslagruimte, rookvrije accommodatie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Barbecues, gratis kranten en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief voordelen zoals luxe beddengoed en (laptop)kluisjes, naast faciliteiten zoals gratis wifi en badjassen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Verwarming en draagbare ventilators
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Frans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • 2 bars/lounges
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • The Walton Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 etage
  • 5 gebouwen
  • Gebouwd in 1800
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Draagbare ventilator
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 30 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: GBP 50 per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: GBP 30 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Walton Hotel Nottingham
Walton Hotel
Walton Nottingham
Walton`s Hotel And Restaurant
Waltons Hotel Nottingham
The Walton Hotel
The Walton Nottingham
The Walton Hotel Nottingham

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Walton?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 30 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent The Walton voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij The Walton inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The Walton uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat The Walton?

Dit hotel ligt in The Park, op 15 minuten wandelen van Kathedraal van Nottingham en Theatre Royal. Universiteit van Nottingham ligt op 2,4 km. Nottingham Station ligt op 22 minuten wandelen en naar Nottingham (XNM-Nottingham Train Station) is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Walton

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 326 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 326 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 326 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 326 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 326 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Schoon en vriendelijk ontvangst. Ligt in nette en leuke wijk
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

jon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boutique feel Comfy with great touches Friendly and helpful
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Noise issues

Lovely looking hotel. Quick service and good facilities. However the noise travels easily from room to room and i was kept awake by the couple next door for most of the night. His was made worse by a light flashing on the smoke detector every few seconds.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Walton felt like a top quality boutique hotel in a wonderful area of Nottingham. I felt delighted to have found it.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, excellent bedroom - really comfy and clean.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Alison

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Positive with tiny buts

So... positive stay, great welcome, room (Newcastle) comfortable abit noisy as guests go to their rooms but had a decent sleep. Just have a couple of points; They take a £50 reserve charge upon arrival (I was aware before booking) don’t understand why it ‘could’ take upto 10 days to refund if applicable - because of this I don’t get how in a superior room I have wooden stirrers for hot drinks creating unnecessary waste. They give you complimentary water but it’s not in the empty fridge so it was warm & having to drink out of the black plastic beakers made it worse. Finally why can’t the quilt cover be long enough to cover the quilt? There was a big chunk tucked under the bed...I don’t get it. All that said, the room was great value for money but because of this deposit which I guess is in place in case guests pinch anything you would think proper spoons, nice clean mugs & glasses would be a given.
Hot drink station
Quilt ‘cover’
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great little find. Really nice helpful happy staff. Nice room and good beer and food.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay , hotel was lovely staff were great
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Second time We’ve stayed love the place. Just my type of accommodation.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

jon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish room Nice little touches Amazing bath Friendly check in
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Hina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Disappointed our room was located outside the main building so we had to Walk out the car park across the road into another gated building.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Claire

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my second time to stay I stayed in the hope room this time a superior room but no fridge no bath and paint flanking off wall from damp didn’t think it was worth £200 a night
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

5 star

On entering the hotel we where meet by lovly and very helpful staff. The accommodation was clean and tidy. Food was very nice, well priced and good portions. One down side was the price of the Gin and lemonade was around £13 but drafts and bottles where more realistic prices. We really in joyed our 2 night stay and would definitely recommend this hotel to friends and family members.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Think before you book

it’s was one of best hotels have stayed in a long time great value for money however i was a bit let down about the extra £50 to pay this was a sort of deposit in case you steel anything or damage your room. you get this put back in bank in three working days but is money i need when working in nottingham am 64 years old not going to steel but as for staying again don’t think i would stay until thay take that £50 fee off other hotels don’t have extra charge like that and are higher star rating
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Carl

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Check in staff were really nice when I questioned the deposit the manager was called and was very rude. In the end he backed down after a very long conversation. He was very patronising . The paint in the room was peeling on the window frame and the window had a crack in it. In the shower was a long black hair and the shampoo and hand was were almost empty. It was a bad experience and couldn’t be bothered reporting the condition of the room to the hotel as I felt it wouldn’t have made a difference due to the managers attitude
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Nicholas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Karl

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019