Lounge

Beoordelingen van Brit Hotel Du Perche

3 out of 5
Brit Hotel Du Perche
Rue De La Bruyere, Nogent-le-Rotrou, Eure-et-Loir

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 68 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

SABRINA

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JEAN-GUY

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little Hotel
This was our first stay in a Brit Hotel and we were very impressed
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Emmanuel, crosne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
.....
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

DANIEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent séjour pour la nuit du 21au22 août 2023
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Aurélie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Hôtel calme. Aucun bruit. Personne à l'accueil agréable. Chambre propre. Grand parking. C'est une bonne adresse.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

franck

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre et calme , literie correct. Bon rapport qualité/prix.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Luc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
...
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Claude

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Elisabeth

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Maryline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Julien

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

jacky

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Très bon séjour
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Odile

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jean-Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Isabelle

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Vacances
Tranquillité dans l'hôtel passable, la seule choses décevante cest l'hygiène douches qui mérite vraiment une vraie propreté rideaux a revoir vraiment faites un effort d'esthétique même si c'est démodé. Sinon il y a tout a proximité restauration et hypermarché.
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Alexandre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel et chambre très agréable, bien insonorisée. Petit déjeuner prit sur place car il était compris dans le prix (dixit la personne de l'hôtel), facture reçu juste après notre départ
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Ariane

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une bonne étape
Nous avons passé une nuit dans cet hotel sur notre route de vacances. Un très tres bon accueil, une chambre tres propre, une literie confortable et l'hotelnest idéalement situé entre un grand intermarché et un buffalo grill mais sans aucune gêne visuelle ou auditive.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Amine

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Darius

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Pascale

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Hôtel au calme près d’un restaurant et supermarché, chambre confortable et propre, personnel accueillant et agréable.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon accueil, avec sympathie. A su nous trouver une chambre au rez de chaussé, nous ne pouvions pas monter l 'escalier . Merci
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très déçus
L'accueil est plutôt sympathique. Malheureusement la propreté n'est pas au rendez vous, le petit déjeuner servi tardivement et des puces de lit. Nuitée onéreuse pour la prestation
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Convenable pour une nuit
Hotel convenable pour une nuit. La salle de bain est en fait une cabine de douche donc peut paraitre un peu "cheap". Personnel agréable. Bon petit déjeuner!
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

sarah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Corentin

1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

thibaut

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Coraline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jean-Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suffisant pour une nuit, un peu cher.
Chambre standard de chaine d'hôtel, propre, suffisante pour une nuit. 2 lits confortables. Petite salle de douche avec WC et tout petit lavabo dans une petite cabine plastique, le tout assez vétuste. Pas d'ascenseur mais escalier large et facile. Parking non fermé devant l'hôtel.Petit déjeuner non testé. Manque set café -thé- bouilloire ds la chambre. Station service d hypermarché juste a côté de l'hôtel. Acces facile hors de la ville. Un peu cher pour une petite ville et la qualité proposée.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Arthur

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Xavier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

lydia

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

NICOLAS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Maximilien

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Cyril

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

xavier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

GERALD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
bien dans l ensemble
bon séjour , bon accueil , le petit déjeuné n est pas très copieux , et la douche avec un rideau c est assez vétuste et pas très hygiénique
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Le Service Réception op 19 jan 2021
Bonjour, Merci pour vos remarques. Concernant le petit déjeuner nous en sommes désolés que cela vous ai pas convenu. vous pouviez y mettre la quantité désirée sur votre plateau, et en faire la demande le jour même. Nos rideaux de douche sont lavés et désinfectés très régulièrement. En espérant vous revoir dans notre établissement. Cordialement, Le Service Réception.

10/10 – Uitstekend

Zouhair

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

boris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020