Geheel appartement
The Freshwater
Winterse appartement met gratis parkeerplaatsen in Kutchan
Fotogalerie voor The Freshwater





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Studio) laden

Superior kamer, niet-roken (Studio)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Aparte zitruimte
Verwarming
Babybed/kinderbedje
Haardroger
Privébadkamer
Toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Suite, 1 slaapkamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Een vaatwasser
Aparte zitruimte
Aparte eetruimte
Open haard
Verwarming
Eettafel
Was-droogcombinatie
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers, niet-roken laden

Suite, 2 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Een vaatwasser
Aparte zitruimte
Aparte eetruimte
Open haard
Verwarming
Eettafel
Was-droogcombinatie
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op bergen (Penthouse) laden

Suite, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op bergen (Penthouse)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Privébubbelbad binnen
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Aparte zitruimte
Aparte eetruimte
Open haard
Privébubbelbad
Verwarming
Eettafel
Alle foto's voor Kamer, 2 slaapkamers, niet-roken (Penthouse Residence) laden

Kamer, 2 slaapkamers, niet-roken (Penthouse Residence)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Privébubbelbad binnen
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Aparte zitruimte
Aparte eetruimte
Open haard
Privébubbelbad
Verwarming
Eettafel
Alle foto's voor Suite, 3 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op bergen (Penthouse) laden

Suite, 3 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op bergen (Penthouse)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Privébubbelbad binnen
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Aparte zitruimte
Aparte eetruimte
Open haard
Privébubbelbad
Verwarming
Eettafel
Alle foto's voor Penthouse, 3 slaapkamers, niet-roken (Residence) laden

Penthouse, 3 slaapkamers, niet-roken (Residence)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Privébubbelbad binnen
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Aparte zitruimte
Aparte eetruimte
Open haard
Privébubbelbad
Verwarming
Eettafel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

165-19, Yamada, Abuta, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Chatrium Niseko
Chatrium Niseko
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 160 beoordelingen
De prijs is € 114
11 nov - 12 nov
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.00 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: JPY 7000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft aangegeven dat er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Freshwater Hotel Kutchan
Freshwater Kutchan
Freshwater Apartment Kutchan
The Freshwater Kutchan
The Freshwater Apartment
The Freshwater Apartment Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Freshwater
8,6
Uitstekend
9,4
Netheid
9,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mizuki
Reisde met een groep
17 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mizuki
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Keith
19 dec 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Best Value in Town
Keith
4 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Yasumichi
4 dec 2023
Yasumichi
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Tayah
Reisde met partner
4 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tayah
7 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
YATO
Zakenreiziger
7 nov 2021
Positief: Netheid
YATO
8 nachten verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Alicia
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Alicia
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Kent
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kent
6 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Calvin
Reisde met een groep
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calvin
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
JC
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JC
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
kazu, 神奈川
Reisde met familie
1 aug 2019
Negatief: Voorzieningen
kazu
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Jinsoo
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jinsoo
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
ryoko, yokohama,japan
Reisde met partner
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ryoko
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
James
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freshwater
James
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 apr 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
YIJU
3 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YIJU
3 nachten verbleven in februari 2018








