Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Niseko Northern Resort An'nupuri





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 101
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken laden

Deluxe kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Vale Rusutsu
Rusutsu
- Zwembad
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 121 beoordelingen
De prijs is € 247
24 jul - 25 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

480-1, Aza-niseko, Niseko-cho, Abuta-gun, Niseko, Hokkaido, 048-0511
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 968 beoordelingen
De prijs is € 104
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3500 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: JPY 3300 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Naast de vermelde openingstijden zijn de minerale warmwaterbronnen dagelijks geopend van 6.00 tot 9.00 uur.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 13.00 uur tot middernacht.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
An'nupuri
Niseko Northern
Niseko Northern An'nupuri
Niseko Northern Resort
Niseko Northern Resort An'nupuri
Northern An'nupuri
Northern Resort
Northern Resort An'nupuri
Northern Resort Niseko
Niseko Northern Resort An`Nupuri Hotel Niseko-Cho
Niseko Northern An'nupuri
Niseko Northern Resort An'nupuri Hotel
Niseko Northern Resort An'nupuri Niseko
Niseko Northern Resort An'nupuri Hotel Niseko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Niseko Northern Resort An'nupuri
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
victoria
6 mei 2025
Positief: Netheid
victoria
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
???
30 apr 2025
Positief: Personeel en service
???
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Jinan
6 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jinan
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yuko
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
hiroyuki
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yawen
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Yawen
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ya-ting
24 mrt 2025
Ya-ting
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝ごはんに大満足
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takeshi
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIRO
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIRO
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shing Kwong
Reisde met familie
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好。
Shing Kwong
6 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Lok hin
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lok hin
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuo
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kjetil R.
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjetil R.
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
FUMIO
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met een groep
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIO
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
1 feb 2025
Michael
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
KWAN YING QUEENIE
26 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KWAN YING QUEENIE
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SHU
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スキーヤーにおすすめ
SHU
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Lucia
Reisde met een groep, Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucia
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
Reisde met een groep
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glad we stayed here
Dan
9 nachten verbleven in januari 2025