Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor O Zoli Home





O Zoli Home bevindt zich dicht bij Winkelstraat van Ninh Binh en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een snackbar/deli.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No 18, Alley 22, Lane 67, Tran Hung Dao, Quarter 10, Dong Thanh Ward, Ninh Binh, Ninh Binh
Over deze accommodatie
O Zoli Home
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 340000 per persoon (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
O Zoli Home Hotel
O Zoli Home Ninh Binh
O Zoli Home Hotel Ninh Binh
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over O Zoli Home
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Donna
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Bengt
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bengt
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yukito
17 mrt 2025
Yukito
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Katrina
Reisde met partner
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrina
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Martine
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martine
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ERIKA
Reisde met partner, Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIKA
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Bobby
Reisde met partner
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bobby
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gloria
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloria
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Tri Phuoc
Reisde met familie
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tri Phuoc
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met een groep
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel and service
Thomas
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Per
21 jun 2024
Per
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Liam, Kelowna
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liam
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Darlene
20 apr 2024
Darlene
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Jackelin
Reisde met een groep
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jackelin
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
9 mrt 2024
Denise
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
sarah
Reisde met partner
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sarah
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
DOKEUN
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격
DOKEUN
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Marie-Pierre
Reisde met familie
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Pierre
10/10 – Uitstekend
Vikramjeet
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vikramjeet
4 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Jaeyeong
17 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaeyeong
1 nacht verbleven in september 2022