Ningbo Marriott Hotel
Hotel in luxe stijl in Ningbo, met 2 restaurants, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Ningbo Marriott Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
11 jan - 12 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive suite, 1 slaapkamer, op Executive verdieping laden

Executive suite, 1 slaapkamer, op Executive verdieping
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Executive lounge
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive suite, 1 slaapkamer, op Executive verdieping laden

Executive suite, 1 slaapkamer, op Executive verdieping
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Club lounge
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier laden

Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, roken, uitzicht op rivier laden

Deluxe Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, roken, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Alle foto's voor Executive Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, roken, op Executive verdieping laden

Executive Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, roken, op Executive verdieping
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Club lounge
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premier Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, roken, uitzicht op rivier laden

Premier Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, roken, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed, op Executive verdieping laden

Executive kamer, 1 kingsize bed, op Executive verdieping
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Executive lounge
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

188 Heyi Road, Hai Shu District, Ningbo, Zhejiang, 315000
Over deze accommodatie
Ningbo Marriott Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Shangri-La Ningbo
Shangri-La Ningbo
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 281 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
28 dec - 29 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 128 per persoon
- Toeslag voor extra bed: CNY 157.41 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie verstrekt geen persoonlijke items als tandenborstels, kammen, sponzen, scheerapparaten, nagelvijlen en schoenpoets.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marriott Hotel Ningbo
Ningbo Marriott
Ningbo Marriott Hotel
Ningbo Marriott
Ningbo Marriott Hotel Hotel
Ningbo Marriott Hotel Ningbo
Ningbo Marriott Hotel Hotel Ningbo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ningbo Marriott Hotel
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Locatie
9,2
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner, Reisde met familie
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Luiz Augusto
5 nov 2025
Luiz Augusto
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kerim
2 nov 2025
Kerim
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Daniel
25 okt 2025
Daniel
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Howard
21 okt 2025
Howard
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jeff
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JongOok, Jeongeup
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JongOok
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karen
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karen
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gerardo
1 aug 2025
Gerardo
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
DESHENG
13 jul 2025
DESHENG
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nga Wai
10 jun 2025
Nga Wai
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice place to stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Seunguk
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seunguk
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JongOok, Jeongeup
Reisde met een groep, Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JongOok
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
PIK YUK
Zakenreiziger
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PIK YUK
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hengnan
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hengnan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mo-on
Zakenreiziger
26 apr 2025
Mo-on
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Adele
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
It was ok
Adele
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Adele
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adele
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jack
13 mrt 2025
Jack
2 nachten verbleven in maart 2025








