Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Boutique Hotel Straelman





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, balkon laden

Superior tweepersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer, balkon (Small) laden

Comfort eenpersoonskamer, balkon (Small)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op tuin laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Straalmanstraat 28, 6521JM, Nijmegen, Nijmegen, 6521JM
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.58 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 75 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boutique Hotel Straelman Nijmegen
Boutique Straelman Nijmegen
Boutique Straelman
Boutique Hotel Straelman Hotel
Boutique Hotel Straelman Nijmegen
Boutique Hotel Straelman Hotel Nijmegen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Boutique Hotel Straelman
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Monique
30 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie en verblijf
Monique
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Daniëlle, Utrecht
Reisde met partner
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniëlle
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Jan
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
M.
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M.
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
w
7 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel
w
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jürgen
Zakenreiziger
30 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut geführt!
Jürgen
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Juergen
Zakenreiziger
8 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juergen
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
JRJ
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An absolute delight!
JRJ
4 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Mark
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great boutique hotel :)
Mark
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
R, UK
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
R
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Heidi
16 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer