We hebben nu voor de tweede keer gelogeerd en een fijn verblijf gehad. Helaas miscommunicatie over ophaalplaats op het vliegveld met de frontdesk medewerkster bij aankomst. Na 45 minuten gewacht te hebben nogmaals gebeld. Puberzoon was een beetje ongeduldig (reis en wachten in de warmte) en dat beviel de medewerkster niet (zei ze). Ik heb hiervoor excuses aangeboden voor zijn gedrag (fooi gegeven voor ophalen), maar het was al te laat...We kregen van haar een kleine donkere kamer met uitzicht op de parkeerplaats en toilet die niet werkte...Tevens wilde zij dat ik een deposit deed van 350 euro. Ik weigerde want ik had alles (voor 7 nachten) betaald. Vervolgens moest ik dan maar 80,33 euro betalen. Kreeg geen bon....Bij een collega van haar (heb gelijk verhaal gehaald) kreeg ik een betere (grotere) kamer met uitzicht op het zwembad en een werkend toilet :)! Tevens bij het uitchecken gevraagd aan een medewerker waarom ik €80,33 moest betalen. Die wist het ook niet (!?)want je betaald 2,20 euro toeristenbelasting per nacht (kinderen onder de 18 gratis). Met 2 pubers onder de 18 jr. had ik 7x €2,20 = €15,40 moeten betalen. Gelukkig kreeg ik direct van de medewerker mijn geld retour :)! Dus top van deze aardige, nette medewerkers. Maar schandalig van deze ene vrouwelijke medewerker! Absoluut niet professioneel!!