Marissal by Dorobe Hotels bevindt zich in Stadscentrum van Nerja, een wijk in Nerja, en ligt vlak bij het strand. Balcon de Europa en Punta de la Mona-vuurtoren zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Playa Torrecilla en Playa Burriana. Ook Museo de Nerja en Grotten van Nerja zijn zeker een bezoekje waard.De centrale en rustige ligging van dit hostal is populair.
Marissal by Dorobe Hotels bevindt zich dicht bij Balcon de Europa en Museo de Nerja en biedt vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een koffiebar/café. Gratis wifi in de kamer, een wasserij en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
Meertalig personeel, een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
Een lift, hulp bij uitstappen/tickets en rookvrije accommodatie
Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de locatie
Kamervoorzieningen
De 22 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Badkamers met diepe ligbaden en badkuipen of douches
Flatscreentelevisies met satellietzenders
Balkons of terrassen, verwarming en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels, Italiaans, Spaans
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Maatregel: extra grondige schoonmaak
Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60°C gewassen.
Volgt de regionale richtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Safe Tourism Certified (Spanje).
Social distancing
Er gelden maatregelen voor social distancing
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: gratis wifi
Parking & vervoer
Geen parkeerplaatsen ter plaatse beschikbaar
Betalende 24-uurse shuttleservice van/naar de luchthaven
9,6 op 10 Uitzonderlijk (Alle 47 beoordelingen bekijken)
Beleid
Inchecken
Inchecken kan tussen 14.00 uur en 23.30 uur.
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 31.50
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 31.50
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en informatie voor het ophalen van de sleutel te ontvangen. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Toegang tot accommodatie
Ophalen van sleutel, privé-ingang
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 23 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 10.50 per dag.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 95.00 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 31.50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 31.50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Een koelkast op de kamer is beschikbaar tegen betaling
Toeslag voor kamerkluis: EUR 3.50 per dag
Toeslag voor babybed: EUR 10.50 per dag
Toeslag voor extra bed: EUR 23 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostal Marissal Nerja
Marissal Nerja
Hostal Marissal Nerja
Marissal Nerja
Hostal Hostal Marissal Nerja
Nerja Hostal Marissal Hostal
Hostal Hostal Marissal
Marissal
Hostal Marissal
Marissal by Dorobe Hotels Nerja
Marissal by Dorobe Hotels Hostal
Marissal by Dorobe Hotels Hostal Nerja
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Marissal by Dorobe Hotels?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel kost een verblijf bij Marissal by Dorobe Hotels?
Vandaag, 30 mei 2023, kost een verblijf bij Marissal by Dorobe Hotels van één nacht voor twee volwassenen op 11 jun. 2023 min. € 72,55, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Hoeveel berekent Marissal by Dorobe Hotels voor parkeren?
Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.
Hoe laat kan ik bij Marissal by Dorobe Hotels inchecken?
Inchecken kan tussen 14.00 uur en 23.30 uur. Tegen een bedrag van EUR 31.50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij Marissal by Dorobe Hotels uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van EUR 31.50 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).
Biedt Marissal by Dorobe Hotels een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 95.00 per voertuig.
Waar staat Marissal by Dorobe Hotels?
Dit aan het strand gelegen hostal ligt in Stadscentrum van Nerja, op 5 minuten wandelen van Balcon de Europa en Museo de Nerja. Ook Playa Torrecilla en Playa Burriana liggen op 15 minuten wandelen.
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 104 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
62
" "10 - Uitstekend 60%
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 104 beoordelingen" "
8 - Goed
34
" "8 - Goed 33%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 104 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
" "6 - Redelijk 5%
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 104 beoordelingen" "
4 - Matig
1
" "4 - Matig 1%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 104 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
" "2 - Ontzettend slecht 2%
9,3/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,1/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Darrell
6 mei 2023
Darrell
5 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Christine
Reisde met een groep
16 apr. 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé, possibilité d’avoir vue sur la mer mais petit balcon. Le réceptionniste très accueillant et à l’écoute! Seul bémol apportez vos bouchons car ce n’est pas insonorisé!
Christine
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Yuleisy, Las Vegas
25 mrt. 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exelente servicio , limpieza y la vista espectacular desde la habitación,recomiendo el lugar .
Yuleisy
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Laura
4 mrt. 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the location!
The property did not have amenities like shallow, conditioner, or lotion
Laura
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Rose
24 feb. 2023
Rose
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Warwick
Zakenreiziger
23 feb. 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable good -value accommodation.
Convenient location, very clean, modern secure; helpful staff on-site and online.
Warwick
4 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb. 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
colin
Reisde met familie
2 jan. 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Service ever!!
I was booked to pay at the hotel. You took money before I arrived and I suffered a fee from my UK bank. No one was there to check us in. It was chaos. We were not told that the hotel was not open on 1st & 2nd January. Therefore we could not pay the balance, and you tried to use the same charge again!! We got help from Tobos Apart reception opposite but the service from your administration was the worst I have ever found. I would never stay with you again and will tell all my friends that on social media. Your failures cost me extra money. We were in a party of 24 who come to Nerja regularly and they were shocked by your poor service.
colin
4 nachten verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Lisbeth
Reisde met familie
19 dec. 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Varning!
2 gr fanns det personal! Dom kunde inte engelska! När vi kom å bad att ””checka in” förstod dom inte, undrade om vi ville ha desayono/frukost! 10 gr gick brandlarmet på 3 dagar. Hemskt att vakna till. Alla rusade ut, ingen personal fanns! Nää, bättre befintlig personal så kunde hotellet vara en pärla. Ligger perfekt på Europa balkongen.