Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe resort op het strand, met 7 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
  • All-inclusive
  • Spa
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 280
inclusief belastingen en toeslagen
20 dec - 21 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Premium suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 56 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Premium suite (Swim Up)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 40 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium suite, uitzicht op zee (Swim Up)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • 56 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe kamer, uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(33 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Honeymoon suite, aan het strand

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 74 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 76 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoons zetelbed, 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Honeymoon suite, aan het strand (Swim Up)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 74 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite (Swim Up)

8,0 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoons zetelbed en 1 kingsize bed

Familie suite (Loft)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 63 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed, 2 tweepersoonsbedden en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe suite

7,8 van 10
Goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Uitzicht op het resort
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium suite

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
  • 40 m²
  • 1 slaapkamer
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Norman Manley Blvd, Negril, Westmoreland

In de buurt

  • Waterpark Kool Runnings - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Seven Mile Beach - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Bloody Bay Beach - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Bloody Bay - 2 min. rijden - 1.3 km
  • Negril Cliffs - 15 min. rijden - 11.5 km

Lokaal vervoer

  • Montego Bay (MBJ-Internationale luchthaven Sir Donald Sangster) - 85 min. rijden

Restaurants

  • ‪Royalton Lobby Bar - ‬17 min. wandelen
  • ‪Grazie - ‬15 min. wandelen
  • ‪Hunter Steakhouse - ‬15 min. wandelen
  • ‪Gourmet Marche - ‬15 min. wandelen
  • ‪Ackee - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma

Accommodatie met een luxe stijl en een all-inclusive formule vlak bij Seven Mile Beach
Bij Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, 4 swim-up bars en 3 strandbars. Dit resort is fantastisch om van de zon te genieten met een ligging aan het strand, dineren aan zee en massages op het strand. Verwen jezelf met een manicure/pedicure, aromatherapie of een gezichtsbehandeling bij Vassa Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 6 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Het fitnesscentrum biedt yogalessen en fitnesslessen. Verder kun je ook kajakken, scubaduiken en snorkelen. Gratis wifi in de kamer, een poolbar en een terras zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • 7 buitenzwembaden en een kinderzwembad met 4 swim-up bars, gratis cabana's en ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, tennisbanen en een 24-uurs receptie
  • Meertalig personeel, strandlakens en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de ligging bij het strand en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 283 kamers zijn individueel gemeubileerd en zorgen voor veel comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals airconditioning en gratis minibars.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, (kleer)kasten en gratis extra bedden

All-inclusive details

Dit accommodatie is all-inclusive. Het eten en drinken ter plaatse is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Belastingen en fooien

Fooien zijn inbegrepen. Extra fooien, naar goeddunken van de gast, worden aanvaard.

Eten en drinken

Alle à-la-carte-maaltijden, snacks en bepaalde dranken zijn inbegrepen
24-uurs roomservice
Minibar (beperkt gebruik)

Activiteiten en faciliteiten/uitrusting

Alle plaatselijke activiteiten en gebruik van faciliteiten en uitrusting zijn inbegrepen.

Wateractiviteiten

Kajakken
Surfen/bodyboarding

Landactiviteiten

Fitnessfaciliteiten
Voetbal
Volleybal

Lessen/spelletjes

Aerobicslessen
Kooklessen
Danslessen
Yogalessen

Entertainment

Entertainment en activiteiten ter plaatse

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • 3 strandbars
  • 4 bars/lounges
  • 4 zwembadbars
  • 6 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Ackee
  • Di Romagna
  • Garfield Beachouse
  • Hua Hin
  • Mahogany

Dingen om te doen

  • 7 buitenzwembaden
  • Bibliotheek
  • Fitnesslessen
  • Gratis kinderclub
  • Kajakken
  • Kinderzwembad
  • Parasailing
  • Roeien/kanoën
  • Sauna
  • Scubaduiken
  • Snorkelen
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Tennis
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • 7 buitenzwembaden
  • Gratis extra bed
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het strand
  • Aan het water
  • Gratis zwembadcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Picknickplaats
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 8 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes in de openlucht
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis extra bed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis gevulde minibar
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 6 november 2025 tot 30 november 2025 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Gratis verrijdbare/extra bedden.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten van minder dan 3 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 17 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

All Inclusive Azul Sensatori
Azul Sensatori All Inclusive Hotel Jamaica
Azul Sensatori Jamaica
Jamaica Azul
Jamaica Azul Sensatori
Jamaica Sensatori
Sensatori All Inclusive
Sensatori Azul Jamaica
Sensatori Jamaica
Azul Sensatori Jamaica Gourmet Inclusive Karisma Negril
Azul Sensatori Jamaica Gourmet Inclusive Karisma
Azul Beach Sensatori Jamaica Negril
Azul Beach Sensatori Jamaica
Azul Beach Resort Negril Karisma Gourmet All Inclusive
Azul Beach Negril Karisma Gourmet All Inclusive
Azul Beach Resort Sensatori Jamaica by Karisma
Azul Sensatori Jamaica All Inclusive
Azul Beach Resort Negril Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Negril Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Resort Negril Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Negril Gourmet All Inclusive Karisma
Hotel Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma
Azul Beach Resort Negril by Karisma Gourmet All Inclusive
Azul Sensatori Jamaica Gourmet Inclusive Resort by Karisma
Azul Beach Resort Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Resort Sensatori Jamaica by Karisma
Azul Sensatori Jamaica All Inclusive
Azul Beach Resort Sensatori Jamaica
Azul Gourmet Inclusive Karisma
Azul Beach Resort Negril Gourmet All Inclusive by Karisma
Azul Beach Resort Negril by Karisma Gourmet All Inclusive
Azul Sensatori Jamaica Gourmet Inclusive Resort by Karisma
Azul Beach Resort Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Gourmet All Inclusive Karisma
Azul Beach Resort Sensatori Jamaica by Karisma
Azul Sensatori Jamaica All Inclusive
Azul Beach Resort Sensatori Jamaica
Azul Gourmet Inclusive Karisma

Veelgestelde vragen

Beschikt Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt 7 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma?

Vandaag, 19 dec. 2025, kost een verblijf bij Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma van één nacht voor twee volwassenen op 20 dec. 2025 min. € 280,48, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Is Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma all-inclusive?

Ja, dit is een all-inclusive accommodatie. De prijs van deze accommodatie is inclusief eten en drinken (met enkele uitzonderingen). Je kunt bij deze accommodatie onder meer kajakken, surfen/bodyboarden en voetballen, en meer.

Waar staat Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma?

Dit resort in Negril ligt aan het strand, op 10 minuten wandelen van Waterpark Kool Runnings, Seven Mile Beach en Stranden van Jamaica. Ook Bloody Bay Beach en Percy's Riverside Retreat liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Azul Beach Resort Negril, Gourmet All Inclusive by Karisma

7,2

Goed

8,0

Netheid

7,4

Voorzieningen

8,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 338 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 238 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 201 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 95 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 129 van 1001 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bischon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful experience. This trip was post hurricane so we did not know what to expect. However, we were pleasantly surprised the property was in great condition, the staff was very friendly, including the music director and our bell Hopper Dean. The beach was clean. There was plenty of beach furniture. The palm trees were green. I would definitely go back.
4 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a phenomenal experience. It was our first time in Jamaica and we will go back and tell all our friends and family five stars to the Azul Beach Resorts.
6 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Evan Rush

Positief: Personeel en service
Staff was absolutely amazing. Property was getting a little rundown. Could use some updates. Food was OK at best. Again, everyone working at the property, even the gardener staff were all wonderful.
7 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Considering we we there during Hurricane Melissa, we had a great extended vacation. Staff was awesome and extremely helpful.
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

caitlyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great trip, the staff was so friendly and the beach was beautiful. Can't wait to go back
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was lovely. The staff were the very best part of our stay
7 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately we wasn’t able to enjoy 90% of the amenities the resort had to offer, because of the Impending hurricane, I wish they would’ve or postponed our honeymoon stay! We loved our room and the staff was great. Hopefully we can get a redo stay! Jamaica strong!!!!
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Derek

3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

lashawn

5 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

David

Reisde met partner
First off, I will start by saying the Bartenders, Buffet staff and Entertainment 10/10! I cannot say enough about how amazing they are. DJ Lando and Alicia made this trip for us. With that said there is a lot that could have been done better, mainly due with the “Sales Staff” Would we go back? Probably not the anxiety of the whole sales situation it to annoying. It felt like we were at our regular day jobs, scheduling meetings, going over number. Not at a resort for our honeymoon.
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Jonah, Old Harbour

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and resort were really great. However the food options and a couple rude staff members made me leave a 3 star review. Otherwise it was a decent stay. I’d recommend with caution though.
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

ERIKA

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
The Grounds at AZUL were well kept and i loved the direct beach access with the cabanas and lounge chairs as options. The staff were hit or miss, either they were pleasent or rude and unaccommodating, mostly at the bars, The dining options were extremely limited and honestly didn’t taste good. I had better experiences with local vendors on the road. My room door lock battery died and that was quite frustrating and inconveniencing because of course it died when i needed to check out to catch my flight. Upon checking out and despite being in a rush the push to complete a survey was disturbing. I understand Jamaica is a “take it easy” kind of country-I’ve visited several times, i think it would be helpful for the staff at AZUL to perhaps have a refresher training course on customer service and hospitality.
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

IDALIA

Reisde met familie
Well I would’ve given a 5 star, however ; they were very very short staffed, and I had to call every day to have my room maintained with clean towels and linen and still did not get them.
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Keane

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The food is terrible, there is nothing gourmet about this property. We were so excited to stay here, as it had listed hat making classes, cooking classes, and gourmet food. None of this is true. We were also going to get married on the property. We are so happy we didn’t do this place as a destination wedding. No classes, nothing really to do on the property, it was boring. The things that were good on the property were, the room size. We stayed in the honeymoon suite, and it was big. Our phone didn’t work. We didn’t have running water periodically throughout our stay. The staff call you at 8:30am to “check” on you, so you can’t sleep in. The restaurants close at weird times, so it felt hard to eat anywhere. We stayed at 2 other resorts on our trip, same food. Again, nothing is gourmet about Azul. The room service menu is small, and it always comes with plastic wrap over it. This resort also claims to have an amazing eco friendly program, yet coming back to the plastic wrap…over everything, I don’t get it. There was garbage on the beach, wasn’t clean. There were dirty towels in our room when we arrived. The staff are constantly harassing you when you come out of the room to buy a vacation package. Save yourself the stress, hassle and lack of food issues. We were hungry at an all inclusive cause we simply didn’t want to eat the food.
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

John

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The resort was very disappointing. They cannot call themselves all inclusive when they keep running out of food and drink options. Check in was a disaster. The couple got upgraded to the different room and we ended up paying $500 just to be in the same area with them. We requested to meet with management but never provided the opportunity to express our grievances. We had only two ne bath towel the first day and lacked hand and face towels for days. Tried to order room service but that option was shut off as well. The location and the beach is great and the staff is fantastic. They need to clean house and hire new management that is more responsive to guest services and able to keep a full bar and food selections at all time!! I would not pay the high all inclusive fee here!!!
7 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Julie Marjorie

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The property was beautiful and nicely kept. I waited over 24 hours upon checking in before I was able to receive washcloths. This included calls to the front desk and actually going to the front desk to ask. My room was not cleaned for 2 days , nor was my towels replaced and they only gave 3 towels total. Calls had to be made to the front desk for more towels. Concierge was very pushy upon arrival trying to enter us into raffle to win a free trip. She chased us the next day , once we weren’t interested became unprofessional. The resort ran out of food in the buffet at dinner and at breakfast.
4 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Raphaelita

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like anything about this property. I checked out the next morning.
5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Don

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I location was about 2 hours from the airport, the hotel was nice and but the food was not great, it was authentic to the culture. Should have to visit a country and eat the same food I get at home, the beach area was lovely, the water was nice and calm at all times, I will visit again, but I have to go to Jamfest to eat true Jamaican food.
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrive we asked to be put by the other couple. They put them 6 buildings down. Swim up bar out of rum multiple days. Imagine the Caribbean out of rum. Beer taps broke multiple days. Not all restaurants open. Not the foodie place that was listed. Staff always does what they can and were very friendly. Management failed.
7 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Nyeshia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing and ocean views were spectacular
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to change rooms staff was very helpful
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Mackenzie

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Booked the 4 star side, was put in 3 star side. Slow season understandable, but having so many restaurants closed is crazy. Bars under prepared and unable to make easy drinks. Service by employees was great. Management should be embarrassed by the operation.
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Myra

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pools were well maintained and the staff was great. Our room was not even livable we had to be moved to a new room that was way better. We literally slept in a room that water was dripping from the ceiling while we slept
7 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Shkelqim

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Jowanna

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025