Hotel Ribamar
Hotel aan zee met bar/lounge, dicht bij Vuurtoren van Nazaré
Fotogalerie voor Hotel Ribamar





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Familie driepersoonskamer, uitzicht op zee
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een zetelbed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Gomes Freire 9, Nazaré, Leiria, 2450-222
Over deze accommodatie
Hotel Ribamar
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Oceano
Hotel Oceano
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Zakelijke services
8.4 van 10, Zeer goed, 597 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
29 okt - 30 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ribamar Hotel
Hotel Ribamar Nazare
Hotel Ribamar
Ribamar Nazare
Hotel Ribamar Hotel
Hotel Ribamar Nazaré
Hotel Ribamar Hotel Nazaré
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ribamar
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Marie-Sophie, Siegen
13 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Sophie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Helene
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Helene
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Victor Namiotka, Mayville
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor Namiotka
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maki
Reisde met partner
13 sep 2025
Maki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Pascal
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Pascal
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Donna Burkhardt, My Airy
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Donna Burkhardt
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie Ann
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maggie Ann
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Hans
Reisde met partner
28 jul 2025
Hans
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Christopher, Reno
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jerome
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jerome
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Nilton
22 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nilton
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sally
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location location!
Sally
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Jean-Denis
13 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Denis
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
benjamin
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
benjamin
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Jocelyn
6 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jocelyn
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
MARCO, RICHMOND
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MARCO
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Albano
27 mei 2025
Albano
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Stefan
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stefan
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
bernard
24 mei 2025
bernard
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Anabel
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Anabel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brian, Brevard
1 mei 2025
Brian
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Lucilia
22 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucilia
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hiroshi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025








