Hotel Ohruri Nasu Shiobara

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Nasushiobara

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Ohruri Nasu Shiobara

Warmwaterbronnen
Gang
Exterieur
Warmwaterbronnen
Receptie

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Restaurant
De huidige prijs is € 79
17 jul - 18 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Traditionele kamer (Japanese Style)

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Style)

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
815-3 Shiobara, Nasushiobara, Tochigi-ken, 329-2921

In de buurt

  • Yuppo no Sato - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Mikaeri-waterval - 7 min. rijden - 8.0 km
  • Momijidani-hangbrug - 8 min. rijden - 8.7 km
  • Senbonmatsu Ranch - 16 min. rijden - 15.1 km
  • Nasu Highland Park - 35 min. rijden - 32.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kosagoe - 26 min. rijden
  • Fukushima (FKS) - 72 min. rijden

Restaurants

  • ‪あぐりのかふぇ - ‬10 min. rijden
  • ‪レストラン ビッグアップル - ‬11 min. rijden
  • ‪モスバーガー - ‬11 min. rijden
  • ‪アグリのパン屋あ・グット - ‬10 min. rijden
  • ‪ホテルニュー塩原 バイキング会場 - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Ohruri Nasu Shiobara

Hotel in Shiobara
Een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen), een spelletjesruimte en een bubbelbad vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Ohruri Nasu Shiobara. Ga vooral lekker eten bij バイキング会場, het buffetrestaurant ter plaatse. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Warmwaterbronnen ter plaatse, een pool- of biljarttafel en een kluis bij de receptie
  • Een automaat, karaoke en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
De 121 kamers zorgen voor volop comfort met gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies met digitale zenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en verwarming

Talen

Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • バイキング会場

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Bubbelbad
  • Karaoke
  • Skipassen
  • Spelletjesruimte
  • Warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Spelletjesruimte

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij het onthaal
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Warmwaterbronnen
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 16.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 09.30 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Ohruri Nasu Shiobara
Hotel Ohruri Nasu
Ohruri Nasu Shiobara
Ohruri Nasu
Ohruri Nasu Shiobara
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Hotel
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Nasushiobara
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Hotel Nasushiobara

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Ohruri Nasu Shiobara?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Ohruri Nasu Shiobara?

Vandaag, 15 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Ohruri Nasu Shiobara van één nacht voor twee volwassenen op 17 jul. 2025 min. € 77,72, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Ohruri Nasu Shiobara voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Ohruri Nasu Shiobara inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 16.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Ohruri Nasu Shiobara uitchecken?

Je dient om uiterlijk 09.30 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Ohruri Nasu Shiobara?

Dit hotel ligt in Shiobara, op 15 minuten wandelen van Myounji-tempel en Yuppo no Sato. Kotarogafuchi ligt op 2 km.

Beoordelingen over Hotel Ohruri Nasu Shiobara

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 17 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

ひろこ

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
室内はチョット古さを感じましたが広くてゆったりしました、暖房が弱く夜は少し寒かったです。 清潔さについて、座布団をよけたら小梅大の異物が有りひと騒ぎしましたが、乾燥した花がらでした!
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

hiroya, Yokohama-City

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉は良いが、部屋を出てから脱衣所までが長くて寒い。昭和の温泉旅館といった感じ。
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

yoshihiro

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
施設が古いことを気にしなければ、従業員のかたの対応も良いことから、のんびりくつろぐことが出来て満足しました
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Chiemi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂は最高でしたが、部屋が… 理由は判りませんが部屋二入った途端咳と鼻水が止まらなく チェックアウトした途端症状がピタっと止まりました。 恐らく埃っぽかったのでハウスダストかカビ菌の影響かと想像。リピーターは正直考えておりません。
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

AKIO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お勧めしません。

部屋はカビだらけ特に窓枠隅のガラスなど壁紙は剥がれているし室内の湯吞茶碗やガラスコップ等も汚れていた。冷蔵庫は配線はむき出し中は汚れやカビ到着したら自分でコンセットにつなげた。 食事は5時半から6時40分でビッフェタイプですが今までの中では数が少ないし味は最低でした。 まあまあなのは温泉だけでした。安かろう悪かろうでは2度と利用しません。
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

無料貸し切り露天風呂あり!

フロントの方に丁寧な又迅速な対応を頂き快適に過ごせる事ができました。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Ichiro

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

温泉は素晴らしい

純粋に温泉を楽しむには最適だと思います。
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

nobuhiro

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

露天が空っぽ

非常に暑い日でしたので露天風呂は朝早くに入ろうとしましたが夜中に誰かが風呂の栓をぬいて空っぽでした。とても残念でした。簡単に栓をぬけるようにしては駄目ですね。他のお風呂は良かったです。
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Sanaa, 茨城県

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

安いけど

食器などはもう少し良いものを使ってほしいし部屋の掃除は必須と思います。 露天風呂の雰囲気は良かったのですが熱くて入れませんでした、42度の設定らしいですが設定以上かと思います。
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

コスパに優れる温泉ホテル

親子三人で宿泊。総じて、コスパ抜群の温泉ホテルです。 古い温泉ホテル。日-月の宿泊でしたが、老人会でいっぱいでした。 他の予約サイトでも食事が最悪と酷評でしたが、飲み放題にまぁまぁのバイキングで、舌の貧しい自分たちは十分満足でした(確かに朝食のバイキングは美味くはなかったけども…)。 温泉はさすが那須塩原。泉質最高です。 貸切露天が7つあって、無料なのは素敵ですが、自分らが借りたところは蟻がすごくて妻が気持ち悪がってました。 共同の内風呂と露天は最高です。 高級な温泉ホテルに慣れた方には微妙なのかもしれませんが、値段を考えれば文句なしです。また行きたい。
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

dai, tokyo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

値段相応のホテル

清潔さは少し足りないけど おじいちゃん、おばあちゃんが頑張って働いてるホテルと思えば 全然問題ない気がします 色々期待しなければいいんですね 露天風呂はすごくよかったです

6/10 – Redelijk

あねぼん, さいたま市

Negatief: Personeel en service
予約が入っていないと言われました。同じ系列の別のホテルに予約したのでは?と言われ、そんなことないということで、予約確認のメールを見せたところ、再度裏に確認に行き、やっと予約が入っていることが確認できました。危うく宿泊できないところだったので、その辺もう少しシッカリして欲しいと思いました。

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

再訪無し

他の方も口コミで書かれてますが、コスパを求めるならば良いかもしれません。 以下は完全に個人的な見解です。 チェックインの際に、フロントの女性に、「大人二人分で予約になってます。お子さんがいるならば追加料金を払って下さい」と言われ、ホテルズドットコムの予約確認メールを見せると、渋々「じゃあ結構です」と言われました。 廊下が狭く、何だか昔の野戦病院みたいな印象。部屋の大きさの割にテレビが異常に小さい。ベランダは同フロアのベランダが完全に繋がっており、隣の部屋との間に棒が一本あるだけ。鳥が巣を作っていて、ベランダ一面に鳥の糞。。掃除してる風でもない。 何より驚いたのが、夕食の時間と朝食の時間にけたたましい音量で案内の放送が入る。 朝、ゆっくり寝たい人は迷惑以外の何でもない。 食事の評判は悪かったので、チェックイン時に「食事は外で食べるので要りません」と言ったら、壁の後ろにいるであろうスタッフに若干怒り口調で「食事キャンセルー!!」と叫んだあの女性スタッフには本当にガッカリしました。 お年寄りには人気あるのは何となく分かりますが、普通の家族連れの方にはお勧めしません。 こんな事なら倍のお金を出してでももっとまともな旅館に泊まれば良かったと後悔しか残らない旅行になりました。

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

予約なっていないと言われました。フロント対応だめです。

一週間前に予約し、カード決済したのですが、フロントでは予約を受け付けていない部屋がいっぱいなので同じ系列の近くのホテルをお金を払って泊まってくださいと言われ、ホテルドットコムの担当の方に連絡し、話してもらい、無料でほかのホテルの泊まってきました。(無料というか、すでにカードで払っていますので)ただ、そのことで2時間近くすったもんだ。ホテルとして、申し訳ありませんや、お待たせして申し訳ありません等の一言もなく、視線もすごく冷たかったです。面倒な客が来たなという感じです。とても嫌な思い出です。