Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Wellness Forest NASU





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 139
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Oriental, Japanese Western Style) laden

Twin kamer (Oriental, Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer (Oriental, Western Style) laden

Twin kamer (Oriental, Western Style)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6437 Ko Takaku, Nasu, Tochigi, 325-0304
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa
Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 347 beoordelingen
De prijs is € 89
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wellness Forest NASU Hotel
Hotel Wellness Forest NASU Nasu
Nasu Wellness Forest NASU Hotel
Hotel Wellness Forest NASU
Wellness Forest NASU Nasu
Wellness Forest Hotel
Wellness Forest
Wellness Forest NASU Nasu
Wellness Forest NASU Hotel
Wellness Forest NASU Hotel Nasu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Wellness Forest NASU
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ひろこ
25 nov 2024
Positief: Personeel en service
ひろこ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KOICHI
19 nov 2024
Positief: Netheid
KOICHI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Akira
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akira
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
りえこ
11 nov 2024
Positief: Netheid
りえこ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
健
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
健
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
tetuo
Reisde met familie
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tetuo
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HIDEO
Reisde met partner
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Lu-Chun
10 nov 2023
Lu-Chun
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
chiharu
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ロケーション最高
chiharu
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
koji
Reisde met familie en kleine kinderen
31 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
6/10 – Redelijk
ナツミ
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2023
ナツミ
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
MAYUMI
Reisde met familie
13 aug 2023
Negatief: Personeel en service
MAYUMI
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Kenichi
8 aug 2023
Kenichi
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
masami
28 jul 2023
masami
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 jul 2023
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
館内着
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
suwa
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2022
Positief: Personeel en service
suwa
1 nacht verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Kunio
Reisde met familie
6 jul 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kunio
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Sayaka
Reisde met familie
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても良い
Sayaka
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Chris
Reisde met een groep
27 feb 2022
Positief: Personeel en service
Chris
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
MEGUMI
17 jan 2022
MEGUMI
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
nobou
18 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobou
1 nacht verbleven in november 2021